Kyoshiro 08.09.2008 11:43
Man kunne ligefrem se på hans ansigt hvor meget han holdt sig fra at hoppe i ansigtet på Kazoya.
Tænk at det første idioten faktisk gjorde var at fornærme ham.. Kære.. Bare ordet fik ham til at ville brække sig.
"Jeg er lærenem, kan ligefrem skrive"
Muggede han irriteret, blev faktisk siddende i et godt stykke tid med benene oppe i luften, endte dog med at ligge dem ned af bænkens side, så han kunne sætte sig op.
Lagde en hånd på skulderen og strejkede sig besværligt så det knækkede i alle knoglerne. Hold kæft hvor havde den landing gjort ondt.
"Jeg har vist sagt før at jeg ikke er istand til at savne noget så ulækkert som dig"
Knurrede han Lidt efter, så ondskabsfulgt på den anden mand, der var så meget mindre end ham nu de alligevel sad ved siden af hinanden.
Han havde mest af alt lyst til at rykke sig væk fra den anden mand, men det ville betyde at vise Kaz den ellers åbenlyse blanding af frygt og dybt had.
Han himlede kort med øjnene over den sidste kommentar og satte sig tungt ned mod bænken, armene over kors og et muggent udtryk.
"Jeg blev sur på Vladimir"
Sagde han kort, ingen forklaring.