Fnuggie 08.02.2024 20:02
Hej alle Kl'ere.Dette er nok en ting der er upopulært men det bliver nød til at blive taget op...
Jeg har en ting jeg synes vi skal have taget fat om. Jeg oplever desværre en tildens til at KL er blevet en konkurrence i hvem der er populær og hvem der ikke er. Hvis ikke det handler om hvem der er den bedste og fedeste karakter, så handler det om at man "tilside sætter" gamle som nye brugere for egne personlige plots. Jeg ved godt vi ikke alle kan plotte med hinanden, men når tildens bliver "Jeg vil hellere svare den tråd end andre" så sætter det os brugere i et dårligt lys til nye brugere. Det samme gælder chatten at man tit bliver "overset" eller "ignoreret" fordi man ikke er "populær"
Det skal lige siges at jeg ikke er den eneste der har det sådan og jeg nævner ikke navne om hvem ellers der har det sådan her.
Men jeg synes stemningen på kl er blevet en "populærings konkurrence" og ikke et sted hvor man skal hygge og have det sjovt.
Jeg ved personligt godt at jeg ikke er så aktiv men dette er netop derfor dette skal i talesættes. For når man alligevel bliver ignoreret eller overset bla i chatten så er det virkelig ikke sjovt at være her.
Kl har altid været mit "go to" når jeg manglede et netværk eller bare ville hygge mig lidt. Dette er faldet drastisk netop pga stemningen i bla chatten. Det ødelægger lidt at nye brugere ser denne form for "behov" for at blive set og hørt, og at man måske eller måske ikke ignorere folk med "vilje"
Kl var en gang et åbent forum og man kunne dele hvis man havde en øv dag. Nu er der mere en ignorerings tildens.
Jeg ved godt jeg aldrig har været særlig populær og jeg bliver det nok ikke. Men når andre medlemmer på KL skriver personligt til mig at de oplever det samme efter de har set min fraværs besked, så var det en kæmpe øjen åbner for mig, at det ikke kun var mig der sad med den følelse.
Jeg synes vi burde tage os selv i nakken og virke mere åbne, både plot massivt og holde øje med om nogen bliver "glemt" i chatten, I stedet for at "gå hen over" en besked som om den ikke er set.
Jeg ved ikke hvordan i andre ser det men for mig virker det ikke som mobning men på vej der hen af. Det er sådan jeg føler det.
Som sagt vi kan ikke alle lide hinanden, eller kan plotte med alle, men tænk på hvordan nye brugere ser på det når de kommer her ind og ser hvordan stemningen kan være i chatten.
Jeg håber inderligt at I vil tage dette her til jer, for jeg kan jo godt lide at være her, men når man ikke føler sig velkommen er det sgu svært.
Kommenter på opslaget her hvis i vil, men plz hold en sober tone, for der skal ikke være nogen sure mine :)