Eskild

Eskild

Byvagt i det øvre bydistrikt

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Charmander 09.08.2023 13:56
 Vreden fra hændelsen med bordelejeren lå endnu som et frisk sår hos Eskild. Selvfølgelig vidste han ikke, hvad hans løjtnant havde valgt at gøre efter han gik, men det ville på mange måder ikke undre ham, hvis hr. Silene fik lov at gå for at blinke lidt med øjnene og tale med den forkvalmende søde stemme. 
 Frokostpausen var tiltrængt og de havde aftalt at mødes nær indgangen til templerne. Et grønt æble lå i hans hånd og et bid var taget. Ryggen solidt op ad muren i læg fra støvregnen der faldt skvæt fra himlen. 

" Jeg trænger snart til, at vi dropper det her trælse vejr og får os noget sol " uden at se hvem der kom, vidste han at det var Issac. Fodtrinene og vejrtrækningen var tæt på som at se et ansigt for ham. Selvfølgelig var stemmen den afgørende i sidste ende, men så snart man lærte folks gange ad, behøvede man jo næsten ikke mere. 
 Æblet i hånden blev atter løftet op og endnu en bid blev taget og han tyggede lidt på det, mens æblet endnu lå nær munden til en ny bid. 
Issac Thorne

Issac Thorne

Løjtnant for det øvre bydistrikt

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 38 år

Højde / 179 cm

Nao 09.08.2023 17:42
Der var en forskel på Eskild og Issac og det var tydeligt at Eskild virkede skuffet da han forlod arresten den forrige dag, hvor de sammen havde stået med Hr. Silene, bordelejeren. Issac havde ganske enkelt følt at Eskild havde lagt fokus på et andet punkt, end det som Issac havde regnet med, men de var begge enige om at Enzel havde overtrådt reglerne og landets love med hans daggert. Han tvivlede ikke på at Eskild nok havde den forståelse af at Issac nok blot ville lade ham gå, men hvis han vidste hvilket påstyr denne mand havde lavet da han skulle sende ham ind i cellen, så havde han måske haft en anden tanke.

Eskild stod lænet op ad muren hvor de havde aftalt at mødes, blot for at få et afbræk og en pause i dagens arbejde og det var noget som de begge fandt attraktivt. De var venner og kollegaer og når de fik muligheden så fandt de ofte hinanden og tog den pause som de havde brug for. "Forhåbentligt kommer der lidt sol inden vinteren banker på" De havde døjet med meget forskelligt vejr, men Issac var også bange for at der nok ikke ville komme ret meget sol inden efteråret og foråret kom. "Sket noget spændende på din rute i dag?"
Eskild

Eskild

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Charmander 09.08.2023 19:42
 Æblet forsvandt stille hen i bidderne og i sidste ende stod han bare tilbage med et skrog og kasseret det ved et grønt areal til jorden og naturen selv - eller dyrene, hvad end der måtte komme først. 
 Eskild trak let på skuldren og bevægede sig hen i mod Issac og lod regnen kærtegne ham fra siden med sine blide strøg. " Lad lige efteråret kommet før vinteren " stak han kort og sukkede. Hænderne fandt vej i lommerne for at finde varmen og rullede tungen let om på siden for at presse den med undermundens tænder i en lukket mund. 

" En møgunge der kastede med småsten efter bagerens skilt og ødelagde et vindue.. Så kunne bruge tid på at finde hans far og stå som mellemmand mellem bageren og manden " fortalte han med en ligegyldighed i sin tone. Eskild skulle vænne sig til forandringen der var, når tungen gled op under overlæben fra indersiden af. 
 Kroppen vendte sig lidt i mod Issac, mens han trådt lidt frem og tilbage: " Hende der den prostitueret du havde med i arresten, du valgt ikke at opsøge hende igen vel? ". 
Issac Thorne

Issac Thorne

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 38 år

Højde / 179 cm

Nao 09.08.2023 20:15
Issac søgte ly fra regnen ved at placere sig op ad muren, sådan som Eskild havde gjort inden han bevægede sig hen imod Issac. Han havde spist, hvilket der ikke var så mange muligheder for, så at Eskild var i gang med æblet forstod han godt. "Klart. Ikke at efteråret heller bringer ret meget varme med sig" Det havde det hvert fald ikke typisk gjort, "Med mindre vi søger mod Robinien" Et sted som Issac endnu ikke havde besøgt og heller ikke regnede med at gøre. Det klima tiltalte ham på ingen måder. Men han forstod vennens ord, for lige nu var det koldt og vådt. Bestemt ikke noget fedt vejr at være byvagt i.

"Ja, det er jo næsten en typisk situation for os" Godt nok var de byvagter og skulle klare en del opgaver, men at være mellemmand var en ting som der var mere og mere af for hver dag der gik. Det gik ham lidt på nærverne, at folk ikke kunne løse simple problemer selv. Men så mådte de jo træde til. "Men mon ikke bageren får et nyt vindue og drengen får en røvfuld, som han sjældent glemmer?" Endnu en typisk ting og måske det der skulle til i visse situationer.
Hans blik gled over mod Eskild som han spurgte ind til Leah. "Nej, og hun har heller ikke opsøgt mig. Hvorfor?" Der var ingen tvivl om at han gerne ville efter Eskild havde forstyrret dem og hun skulle vel også have sine penge? 
Eskild

Eskild

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Charmander 09.08.2023 20:53
 " Ha! Nok er varme rart og jeg ligner en der fra, så er sand ikke lige mig " ikke at han kunne udtale sig om sand som en helhed, men det gjorde at han ikke kunne se noget som helst for sig. Alt forsvandt og kun det som stod lige ved siden af ham, kunne han se. Det var værre end vand. 

Støvregnen tog sine skift i retning, men der var endnu god læg ved muren ind til templerne. Eskild traskede lidt frem og tilbage mellem læget og regnen. Han havde ikke helt fundet ud af, hvad han skulle gøre med bordelejeren, men det var gået hen og blevet personligt. 
 Panden rynkede: " Sikkert, men det er den øvre klasse, får deres børn virkelig en røvfuld " for Eskild tvivlede stærkt på dette. De var noget for sig. Måske knægten bare ikke ville få dessert eller lommepenge, og så var det det. 

" Du var meget mærkelig under mødet med hende, du plejer ikke at være så.. blind for en kvinde eller afbrydelser " for noget var der med kvinden, selv havde Eskild været en del mere munter, men kun på sin egen forskruet måde. 
Issac Thorne

Issac Thorne

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 38 år

Højde / 179 cm

Nao 09.08.2023 21:09
Lignede han en fra Rubinien? Det var ikke ofte de associationer som han havde haft med Eskild, men det kunne da godt være at han lignede en fra Rubinien. Det ville Issac ikke afgøre. "Nej, hverken sand eller det varme klima. Det virker næsten utroligt at man kan leve i den slags. Jeg har det egentligt meget godt her i byen" Det havde han aldrig lagt skjul på, at han kærlighed til Dianthos var stor og egentligt ikke ønskede at bo andre steder end her - selvom han havde gjort det. 

Eskild virkede næsten rastløs som han gik frem og tilbage, som om at der var et eller andet som irriterede ham. Det var selvfølgelig noget som han kunne dykke ned i. Ærligt så var der nok meget under overfladen som han gerne ville vende med Eskild, men en ting til sin tid, der var intet hast i mellem dem. "Nej, hvis det er fra det øvre lag, så er det nok alle andres skyld end barnets at det kastede stenen" Nogen gange havde Issac lyst til at være den som sendte et slag mod bagenden. Men det gik nok ikke. 

"Jeg var mærkelig? Hvordan?" Han vidste ikke om han havde været mærkelig, han følte selv at han havde været som han altid havde været, "Måske var det blot afbrydelsen som irriterede mig og at jeg derfor var mærkelig? Du kender det vel selv, at man gerne vil have færdiggjort sin opgave" 
Eskild

Eskild

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Charmander 09.08.2023 21:18
 Det var så meget sagt. Dianthos var meget rar, men det kunne også blive for meget, men ikke at Eskild havde i sinde at vende hjem til Medanien. Hvis det var tilfældet, var det ikke for at være med sin familie, men for at få et simpelt liv i sin egen fred. 
 " Har du boet andre steder da? " måtte man alligevel lige spørge. De talt om meget, men ikke alt. 

Fødderne stoppede kort op, skospidsen sparkede lidt til brosstene under sig. " Du er lidt over det hele i dag, er du ikke sandt? " det virkede lidt som om at vennen var et andet sted, som han havde trasket rundt i det centrale og glemt at det øvre var anderledes fra tid til ande. Ikke at han kunne bebrejde ham, distrikterne var noget for sig selv til tider. 
 " At kalde det en opgave, er måske en tand for meget " stak han let til vennen og trak grinende på smilebåndet. Men han sukkede alligevel lidt så brystkassen hævede og sank igen. " Nej, hun havde en effekt selv på mig. Ikke den form af effekt. Men nu har jeg oplevet dig mere end en gang i at gøre de ting, du plejer ikke at reagere sådan
Issac Thorne

Issac Thorne

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 38 år

Højde / 179 cm

Nao 09.08.2023 22:26
Langsomt sporede de sig ind på de mere personlige spørgsmål og sådan et havde Issac også liggende efter hans møde med Esther, men han lod det vente lidt. "Nej, jeg er skam født her. Men det var blot for at pointere at jeg egentligt har det meget godt her i byen" Det havde han altid haft, selvom meget var ændret i hans liv.

"Om jeg er lidt over det hele i dag? Børn kan jo komme mange steder fra. Drengen kunne lige så vel have været fra det nedre end det øvre" Vennen havde ikke præciseret, så Issac var blot gået ud fra og havde taget en chance. Både det midster og det nederste kunne børn få tæsk. Nok ikke i det øvre. Der skulle en god omgang til. 
Han kunne ikke lade være med at komme med et grin, som vennen gjorde det, "Det var nu en meget god metafor" Måske en af de "opgaver" som Issac var gladest for, når det kom til stykket
"Hun kunne noget specielt, hvis hun havde en effekt på dig" Drillede og stak han lidt til Eskild, selvom han pointerede at det ikke var på den måde. "Jeg må være ærlig og sige at det ikke var noget jeg lagde mærke til på den måde? Hun var flot, attraktiv og utroligt godt selskab. Hun var vel bare god til hendes job" Det var ærlig snak, men hvilke effekt skulle hun have haft på ham? Hun var en kvinde, men hun var mere speciel end andre.
Eskild

Eskild

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Charmander 10.08.2023 07:57
 " Bybarn, jah " lød det overvejende fra Eskild. Det kunne han godt se for sig. Issac kendte gaderne som han kendte kvindernes vagina. 

Eskild kunne blot træk let på den ene side af overlæben som en 'hvad-ved-jeg'. Det var ikke hvad han så hyppigst, men han havde nu også oftest aftenvagter at forholde sig til for tiden. " Hvorfor skulle et barn for det nedre løber hele vejen op til det øvre? " de som byvagter var jo medvirkende i at sørge for at børnene ikke bare rendte frem og tilbage og skabte kaos. 
 " Desuden tror du virkelig jeg ville gå fra bageren ned til et eller andet hjem i det nedre, det er jo en voldsom gå tur ", den var hvert fald ikke bare ti minutter. 

" Hvis hun har haft en effekt på mig, må hun have en evne " pointeret han for at gøre det tydeligt over for vennen. Det var ikke bare at være god til sit arbejde. Som homoseksuel vidste han hvad han kunne lide og ikke lide, og kvinder var på ingen måde nogen af de ting han kunne lide. 
 Eskild rystede let på hovedet. " God? Hvis man har en evne der er til ens fordel i det erhverv, så er man vel god. Men prøv og test hende med håndjerne på næste gang.. hvis du fortsætter med dit utroskab " ikke bare de traditionelle håndjern, men de som neutraliseret folks evner, og så kunne han ikke lade vær med at træde lidt i det, at Issac fortsat sine mange eskapader. 
Issac Thorne

Issac Thorne

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 38 år

Højde / 179 cm

Nao 10.08.2023 09:00
Der kunne jo være så meget men selvfølgelig så var det mest realistisk at barnet havde været fra det øvre distrikt, så det havde blot været en strø tanke fra Issac, ikke noget som behøvede at blive taget så bogstavligt som den anden lige nu gjorde. "Det var blot en tanke, Eskild. Uanset om de kommer fra de nedre eller øvre distrikt så burde de få en røvfuld, når de skaber den slags problemer. Folk her oppe er så skide priviligerede" Det hang ham af og til lidt ud af munden, at folk regnede med at de kunne te sig som de gjorde og som om at de ejede hele området. "Nej, er du tosset? Hvis det havde været et barn derfra, så havde du nok heller ikke haft brug for at være mellemmand" Så skulle faderen nok selv tage kontrol over det uregerlige barn. Men dem så man måske mest heroppe. 

"Du tror hun har en evne som kan påvirke ens lyst?" Det ville da ikek komme bag på ham og det ville da bestemt være en kærkommen evne, når man var i en position som hende. Det var klart at hvis hun havde forsøgt sig på Eskild, så havde hun en eller anden form for evne, som kunne påvirket mennesket. "Det var jo blot mine tanker inden at du nu fortæller at hun muligvis har en evne" Han kunne jo ikke vide det inden. Han så hende blot som et attraktivt menneske som var god til sit job. Issac var klar over hvad vennen mente, når det kom til håndjernene, "Det kunne være en idé at afprøve, for at se hvad der i så fald vil ske" 
Eskild

Eskild

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Charmander 10.08.2023 22:44
 Vennens ærlighed var en forfriskning at opleve. Det var stille gået hen og blevet svært, at få en sandfærdig oplevelse med Issac efterhånden i Eskilds perspektiv. Men når man så endelige fik det, var det perfekt. 

" Har du fået mange røvfulde eller agter du at prøve det en dag? " der var intet gjalt i at trække den over til i det sjofle hjørne. For nok gav han mange røvfulde, så var det da alligevel nysgerrigt at vide, om han nogensinde selv ville lade det ske på sig. Ikke at det var i Eskilds interesse, for det måtte han erkende, det var det ikke. At de havde snavet var mere end rigeligt. 
 En kort latter forlod Eskild, og han måtte erklære sig enig med udtalelsen. Det var så sandelig sandt. 

" Jeg tror, hun har en evne, der påvirker en på forskellige måder, for jeg følt mig blot munter " ikke at det havde været til hendes fordel. Eskilds munterhed kom i mange lag, og hun blussede kun op i et af de lag, hun nok helst foretrak at han holdt for sig selv. 
 " Men kan du ikke lade vær og bruge arresten? " spørgsmålet var med en underlæggende tonen af træthed. Det var ikke nemt at afholde folk fra at komme dertil i længden og når allerede enkelte mistænkte ham for at bruge det. 
Issac Thorne

Issac Thorne

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 38 år

Højde / 179 cm

Nao 11.08.2023 09:15
Han kunne ikke lade være med at komme med et lille grin over hans kommentar, for den handlede nok ikke om røvfulde til børn. "Jeg skal gerne være ærlig at sige at jeg ikke har fået ret mange" Hverken af den ene eller anden grund. Det var næsten en tendens at deres snakke på en eller anden måde fik en lummer undertone, og det gjorde den også i dag. "Nu ved du jo at jeg ingen børn har at give til, men de er da alligevel blevet uddelt" Hvis vennen nu kunne se, så ville han have sendt ham et kækt smil, blot for at understrege undertonerne. 

"Hmm.." Lød det blot fra ham som han kiggede over på vennen og kollegaen, "Jeg opfattede ikke mig selv som anderledes, du ved hvordan kvinder har nemt ved at påvirke mig. Men det er da interessant, hvis hun har en evne som påvirker hendes kunde eller mænd i sådan en grad at føler sig munter?"  At det ikke havde påvirker Eskild mere end det havde, var d er jo gode grunde til og hun havde måske brugt sine evner spildt, men så fandt de ud af mere omkring Leah. Endnu et grin forlod hans læber, selvom Eskild nok mente det meget seriøst og Issac tog det også sådan, "Bare rolig, der bliver ikke mere i arresten eller andre offentlige steder hvor jeg kan løbe ind i dig"  Han forstod godt Eskild.

"Men et lidt mere seriøst spørgsmål, Eskild.." Startede han roligt og søgte tættere ind mod muren, for regnen. "Bordejeren Enzel, hvad skete der?" 
Eskild

Eskild

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Charmander 11.08.2023 10:00
 Selvom de snakkede forbi hinanden, holdt tonen sig endnu i det lumre og Eskild trak overvejende morsomt på smilebåndet fa det. 
 " Vi uddeler vidst forskellige former af røvfulde .. " den spøgende og lumske stemning lå tykt i stemningen og tonelejet mellem vennerne. 

Et stille træk kom fra skuldrene og den perverse undertone forsvandt lige så stille. " Jeg ville ikke sige du var.. munter.. du var så sandelig noget andet. Opstemt og dyrisk " at skulle beskrive hvordan han så sin ven i sådan en agt, det var alligevel noget voldsomt, for han havde set meget og selv været blevet optaget midt i hyggelige stunder af Issac, men der formåede Eskild selv at løsrive sig og være tilstede. 
 " Hold dig til kroværelser, men har du overvejet at.. lade dig skille? " det kunne man jo nemt spørge om som 'single' vennen der havde mere frit leje for at have sex med alle. 

En dyb vejrtrækning. Eskild lod stille smil og al generel tilpashed forlade hans krop. " Du mener efter han forlod arresten? " spurgte han og lod sig finde tilbage til muren og lænede sig op ad den, men uden at vende sit kropslige fokus mod Issac. 
Issac Thorne

Issac Thorne

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 38 år

Højde / 179 cm

Nao 11.08.2023 12:55
Okay, måske havde de talt forbi hinandne, men det gjorde ikke samtalen mindre sjov end den allerede var. Det var spøgende og sjofel tone som lå i mellem dem, "Det gør vi helt bestemt.. Det kunne godt være at den anden slags burde udøves noget mere" Et smil lå på hans læber.

Eskild var ikke helt fejl i hans antagelser om oplevelsen i arresten med Leah. Issac havde været anderledes men havde ikke set det anderledes end hvad han plejede, men jo han havde været mere opstemt og .. Dyrisk som Eskild sagde. "Jeg klager ikke. Det var en god oplevelse, så muligvis havde hun evner som påvirkede mig.."  Issac kunne ikke se sig selv, som Eskild havde gjort, men han vidste at han muligvis havde været mere opstemt end han havde været med andre. Det var uden tvivl et dybt spørgsmål som vennen kom med der, "Der er er nok ikke nogen tvivl om at de seneste års oplevelser, ikke har levet op til nogen af vores ønske om hvordan ægteskabet skulle være" 

"Ja" Var det nemme og enklte svar som han kunne komme med, "Og hvad der skete siden din læbe blev sprættet op og jeg måtte have dig til en healer" Sjældent havde han set vennen sådan.
Eskild

Eskild

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Charmander 11.08.2023 13:23
 " Har du nogensinde overvejet at prøve det? " ikke at uddele røvfulde, men modtage det selv. Præcis som når han stødet op i kvinderne, bare for at vide hvad det ville sige at blive taget fra den vinkle. Ellers havde Eskild jo noget så Issac kunne afprøve det uden at det behøvede være med en anden mand. Mulighederne var kun takket været Phillippe

Fair, et mimik af udtrykket sagde det samme som han tænkte det. Issac Thorne var en mand for sig selv, og det kunne man ikke komme uden om. Men alligevel betvivlede Eskild Leahs hensigter og evner. Det virkede lidt for... godt til at være sand. Hvem sagde i sandhed hun var god og det ikke blot var evnens værk. 
 Et falsk indtryk af, at hun var god, men i sandhed forfærdelig. 

" Har du overvejet at lade dig skille frem for at tage alle byens kvinder ? " spørgsmålet var måske lidt hårdt, men fair. " Eller vil du gerne være med din kone? " de store spørgsmål kom endelig fra Eskild. 

" Det skal du ikke tænke på, Issac.. " for en ting var allerede sikkert. Enzel ville få en tur i cellen. " Pointen er bare, at han får endelig en tur i arresten.. og mere end for en dag " til Eskild store fornøjelse. 
Issac Thorne

Issac Thorne

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 38 år

Højde / 179 cm

Nao 11.08.2023 14:03
Om han nogensinde havde overvejet at prøve det? "Jeg kan ikke sige at direkte har haft det i tankerne.." Han havde aldrig haft den direkte tanke, men så nok heller ikke nogen direkte tiltrækning af mænd, omend at Eskild og ham havde snavet. Det havde været en fornemmelse som havde lagt ret meget op ad de kvinder han havde kysset med, i bund og grund var der ikke mange forskelle.

"Det er en mulighed .. Om jeg tager alle byens kvinder ved jeg nu ikke" Han kom med et smil på læberne over kommentaren, men Eskild havde i og for sig ret, der skulle ske et eller andet i hans liv for at komme videre, eller hvert fald blive gladere i hans hverdag. "Men du har kun ret i dine ord, men på et eller andet plan vil jeg gerne være sammen med Serafina, men lige nu er det bare ikke optimalt mellem os" Det havde det vel ikke været længe? 

Det kunne godt være at Eskild ikke mente at Issac skulle tænke over det, men han vidste også at Eskild nok ikke tænkte på andet eller kunne lade Enzel være på nogen måder. "Kan du lade være med at tænke på ham, Eskild?" Eskilds besættelse kunne være stort, "Men altid noget han får et par dage ekstra i cellen" 
Eskild

Eskild

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Charmander 11.08.2023 14:12
 Som Eskild så det for nu, med samtaleemnet omkring at Issac skulle lade sig prøve af med analt selv, var stille ved at ebbe ud. Så det var okay med ham. Ellers kunne emnet altid tages op igen, det var der ikke spor tvivl om. 

Et løftet bryn for at modvise Isaac i hvad han sagde. Alt med kvindelige organer og puls var vel noget han så sig selv savle efter. Lidt som Eskild kunne med mænd, ikke at han savlede, eller tog alt der blev tilbudt. " Men hvis ikke det er optimalt.. " - " Hvordan bliver det så bedre af at du er med andre kvinder? " spurgte han. 
 Eskild burde lønnes for at være parterapeut. Så nemt kunne det skrives. Eskild kunne jo ikke få helt lov til at være sammen med Stian som han ville, hvorfor han langsomt mere og mere gav efter for at have samværd med andre attraktive personer. Listen var dog intet ved siden af Issacs. 

" Ha " lo han hånligt.  
 " Jeg har andre ting at tænke på end den skide bordelejer " små løj han og trak på skuldrene. " Troede du vidste at han skulle ind og sidde
Issac Thorne

Issac Thorne

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 38 år

Højde / 179 cm

Nao 11.08.2023 14:49
Nej, det var nok ikke noget han havde tænkt sig at kaste alt for meget ud når det kom til stykket. Han vidste hvordan Eskild havde det med den slags, så han var nok den rigtigt at gå til hvis situationen nu opstod - men han tvivlede. Han havde det egentligt meget godt med kvinderne.

Eskild kunne sagtens være uenig i det Issac sagde, men indtil videre mente han ikke at han var sammen med dee fleste af byens kvinder, selvom han nok godt kunne. Men det var ikke det, det handlede om. Han havde blot brug for at få stillet sin lyst, hvilket også var grunden til at Rory havde været hans faste stå sted over en periode. "Fordi at jeg har brug for den slags i mit liv.." Kom det blot fra ham og han vidste hvordan Serafina havde det, "Et hurtigt fix? Et plaster på såret?" Man kunne kalde det for mange ting. 

"Jeg ved hvordan du kan være, men det stoler jeg på, Eskild" Der var ingen grund til ikke at være direkte lige nu, "Det gør jeg også. Han har angrebet en byvagt, selvfølgelig skal han ind"
Eskild

Eskild

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Charmander 20.08.2023 14:16
 Brynene mødtes i en let undren såvel som bekymring. Det var så sandelig en ærlig sag mellem de to venner og kollegaer, men alligevel havde Eskild sin tvivl til om han kunne se udfaldet ved at fortsætte i det. " Et plaster på såret? " gentog han og trak lidt smilende på smilebåndet over den udtalelse. 
 At han kunne se sådan på det, det var uden for Eskilds rækkevidde. Måske kom det udelukkende af den simple årsag, at Eskild normalt var tro i sine forhold når det endelige kom til stykket. Når det var officielt og ikke gemt væk i skabet i det mørkeste lokale. 

" Hvordan jeg kan være? " smilet falmet og en skeptisk tone faldt lige så stille nedover ham, og han lod armene blive sat i hofterne og afventende stod han der og tvivlede på hvad der var bagtanken med den sætning. 
Issac Thorne

Issac Thorne

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 38 år

Højde / 179 cm

Nao 21.08.2023 06:47
Han kunne godt se på vennen at hans udtalelse måske ikke var det som han havde forventet. Men når man var i et forhold som Issac var i hvor klingerne hele tiden var slebet og selv de mindste indtryk og behov ikke blev stillet, så var der svært at leve videre i det som alt var perfekt. Issac havde brug for at få stillet sine behov og selvom det var forkert af ham på alle måder at søge det andetsted, så følte han sig næsten tvunget til det, når intet fungerede i hjemmet. Han vidste at han var på tynd is og det var de færreste som fandt den levevej i orden. "Tja, om det er det rigtige udtryk ved jeg ikke.." Det var bare lige det der dukkede op, "Men de fleste har et grundlæggende behov som skal stilles, og det har jeg også .. Så vel som du har.." Ærligt så var det nok forkert, men lige nu fortrød han måske ikke den vej han var gået. 

"Du lader sjældent noget ligge. Der var en grund til at du på åben gade tog en slåskamp med Stian" Han vidste hvordan han havde presset Stian på så mange måder at det til sidst var kulmineret på den måde som det var, "Så var der den unge præst som du heller ikke kunne lade være. Jeg forsøger bare at sige at du sjældent lader noget ligge, og vil opsøge det indtil du er tilfreds, så jeg tvivlede blot på at du ville glemme Enzel, men blive ved med at opsøge ham."  
1 1 0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, jack
Lige nu: 2 | I dag: 10