Debat om visningen af Plots og plottråde

Que

Que

Et væsen af mange lyde!

3667
karakterer

Que 25.05.2023 22:01
Så vi har vores skønne plottråde, som man kan skrive svar i, og vi har et forum til Plots. Jeg synes begge dele bliver lidt væk - der er lidt på forsiden med et link til én plottråd, men det er ikke meget. 

Jeg kunne godt tænke mig hvis vi kunne få dem mere frem, så de ikke bare "forsvinder" eller bliver glemt, derfor denne debat, for jeg har egentlig ikke et reelt forslag til hvordan dette kan gøres, ikke et der føles til at være nok til at komme i forslagskassen, eller som jeg selv er helt tilfreds med. 

Selv havde jeg tænkt at de måske kunne vise i sidebaren, men den er i forvejen ved at være ret fyldt, og i dette øjeblik jeg skriver dette, er der to tråde i Plots og 4 plottråde, så det ville måske også være mange at have stående. 
Jeg havde også tænkt at plottråde måske burde være sammen med de andre "plot tråde" i Plots, men det giver måske heller ikke helt mening for der er alligevel stor forskel på de to "typer". 

Måske der er andre der har et forslag til hvordan de to typer af plot tråde kan blive bedre "vist frem" eller måske er jeg ene om at ville gøre noget ved det.. xD 
Shhh, tænk hvis mor så med!
Citrus

Citrus

Optimistisk søvnparalyse dæmon

222
karakterer

Citrus 25.05.2023 22:05
Man kunne give dem en helt separat sektion under Ingame, ligesom drømme har deres egen sektion. Så kommer de ikke til at stå under en bestemt lokation, men kommer der ind.

Eller også kunne man lave en funktion, hvor et bestemt tag sender den samme tråd ind under både Plots som separat sektion OG under den originale geografiske lokation - Fx Amazonitskovene + Plots. :)
Que

Que

Et væsen af mange lyde!

3667
karakterer

Que 25.05.2023 22:12
Det kunne være en bedre løsning end hvor de er nu, umiddelbart, men tror bare stadig de vil blive glemt, for det ville nok ikke være noget særlig mange går ind og kigger på, hvor fx i sidebaren er der større chance for folk ser dem og husker dem :thinking: Jeg havde i hvert fald selv glemt alt om den post der er i Plots, ind til jeg så Skattejagt var flyttet der ind :shrug:
Shhh, tænk hvis mor så med!
Citrus

Citrus

Optimistisk søvnparalyse dæmon

222
karakterer

Citrus 25.05.2023 22:17
Den kunne også stå hen over Seneste Ingame Emner på forsiden*. Jeg kunne godt frygte som dig at det bliver uoverskueligt, hvis der kommer endnu mere ind i sidebaren

*Edit: Jeg mener ikke som billedet er nu, men som overskrifter, på samme måde som overblikket af ingame og offgame emner.
2 2

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong
Lige nu: 1 | I dag: 6