Sylvia

Sylvia

Arbejder på Den Gyldne Krystalkro

Neutral God

Race / Bjergelver

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 103 år

Højde / 172 cm

Tosobia 09.02.2023 20:51
Sylvia havde taget sig en fridag, for at finde lidt tid til sig selv. Hun havde besluttet at tage en tur til Azursøen, for at se på den flotte natur. Hun havde placeret sig i græsset tæt på vandkanten, og nød udsigten. Vandet var helt stille, og dyrene vadede omkring. Nogle drak af vandet, andre lå og dassede i solen. Hun nød stilheden, på trods af det godt kunne være lidt ensomt. Men dyrenes selskab, var nu hellere ikke dårligt. Hun lagde sig ned i græsset og så op på skyerne, for at finde forskellige sjove former i dem.
Draco

Draco

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 09.02.2023 21:28
vejen for Draco hadet ført ham til det østlige krystland Azurien flodelandet det hadet været en lang rejse og han hadet taget tæppe og telt med på ryggen han hadet været i gang siden  elver land  og var meget træt pt så han tænkte her ville være godt at slå leger for natten " ja det ser ud til at være et godt sted her " svaret han til sig selv mens hans rejse tøj sad lidt tæt omkring ham han så meget ung ud men stadige en flot ung mand med sølv hår og smykke ned af panden også Draco holdte sig tæt og kikket rundt for at sikker sig for at der ikke var nogle i nærheden hvor han lå dog lage han taksen med en bum og begyndte at finde tinge frem som han skulle bruge han  begyndte at folde teltet ud og sætte op og der gik også en halv times tid med det



at der skulle ligge en tæt på kunne han jo ikke helt se på grund af alt det Græs han hadet ikke overhovet at folk måske kom ud her for at slappe af også men det ville ikke gør ham noget at få lidt selvskab overhovet de lange elver øre lytte til tærne dog  og hørte hvordan de sang og de forskælige dyr der var her 

Sylvia

Sylvia

Arbejder på Den Gyldne Krystalkro

Neutral God

Race / Bjergelver

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 103 år

Højde / 172 cm

Tosobia 10.02.2023 16:16
Sylvia hørte nogle lyder og satte sig op, for at spotte lyden, da hun så manden, der satte telt op. Hurtigt spottede hendes øjne at han var skovelver, og endda en flot skovelver. Dog i Sylvias optik var alle elver flotte, måske på nær af mørkelverne. Men denne fyr var bare virkelig flot. Hun trak på skulderne, og kunne egentlig godt bruge selskab, så hun rejste sig og gik nærmere, forsigtigt, da man aldrig vidste om han var sød eller uvenlig. "Hej" hun smilede varmt til ham, som hun gik nærmere. "Du ser ud til at have rejst længe, vil du have selskab? En at tale med?"
Draco

Draco

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 13.02.2023 16:38
Draco vendte sig hurtige hvordan kunne han ikke ha set hende eller hørt at der var en person i nærheden han stod ldit og holdte om sit svær ikke fordi han hadet trukket den men mere fordi hun hadet givet ham  et chok han gik lidt tilbage og studeret kvinden som var kommet i mod ham " hvor kommer du fra jeg syntes ikke jeg så dig eller hørte dig lige før " svaret han  med blikket stif rette mod hendes skønhed hun var klar en bagelver to forskelige Elver raser dog han var skov elver og elskede naturen dog kunne han godt bryde nogle ting ved den for ikke at virke for Evler agtit over for folk 


blikket rette sig i mod hendes øjne da hun begyndte at snakke kikket han hen mod sit telt " tjo kunne jeg vel godt bruge navnet er Draco " svaret han blidt og bukket hoved mod hinden hvordan hun var kommet så nær ham uden han hadet hørt hende skramte ham lidt dog passet han dog lidt på ikke at virke for uforskammet for hende 
Sylvia

Sylvia

Arbejder på Den Gyldne Krystalkro

Neutral God

Race / Bjergelver

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 103 år

Højde / 172 cm

Tosobia 15.02.2023 22:20
Sylvia lo lidt ved hans ord. "Jeg er god til gemmeleg" Hun bed sig i læben med et kækt smil og bevægede sig hen til ham. "Ej jeg driller bare. Jeg lå ned i græsset, og så på skyerne" Hun trak smilende på skulderne, og så op i skyerne igen, hvorefter hun så på ham. Han var flot, tydeligt en skovelver, og en ekstra smuk en af slagsen. I hendes øjne var alle skovelver smukke, og det var denne mand også. Hun rakte ham hånden "Draco, flot navn. Jeg er Sylvia. Rart at møde dig" Hun smilede varmt til ham.
Draco

Draco

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 15.02.2023 22:53
Draco bukket sig stille ned for at tage hindens hånd blidt og kysse den "mig en glæde at møde dem  Sylvia"  svaret han blidt og satte sig ned på en nær ligge træ stup han studeret hinden lidt bare fordi hun var et elver fra et andet land betød det ikke at henne stolet på hende helt i nu han så mod søen da hun svaret hun var god til at gemme sig  " tja det jo en god evne at have vis man ikke ville blive set" svaret han  med et stille smil på læben igen det var første gang nogle hadet sagt hans navn var pænt han kunne ikke lade vær med at grine lidt " he tak jeg er også stolt af det " svaret han blidt og fandt lidt vand frem og begyndte at hælde det op hun var velkommen som Elver hadet han ikke noget i mod hende men de kendte tros alt ikke helt hinanden som sådan og han vidste ikke hvad for en tybe hun var " tag noget af drikke det  " svaret han med et blid stemme han sukket lidt da han selv satte gruset tilbage det hjalp altid ham med at slappe af  " så hvad arbajder du med Sylvia ?" han kunne lige så godt sprøger hende om det 
Sylvia

Sylvia

Arbejder på Den Gyldne Krystalkro

Neutral God

Race / Bjergelver

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 103 år

Højde / 172 cm

Tosobia 19.02.2023 15:15
Hans kys på hendes hånd overraskede hende, sjældent var folk så velopragen. Det var rart at møde en elver trods, hun ikke mente de var samme elver race, var det rart. "Jeg arbejder på en kro" Hun smilede. "Ikke det mest spændende" Hun rødmede. Hun var altid lidt flov over hendes valg i livet, da folk ofte så ned på det, følte hun. Hun så på ham, og tog selv noget at drikke. "Mange tak, det var vel nok tiltrængt" Hun tog en slurk med et suk, og smilede derefter til ham. "Hvad med dig? Hvad arbejder du med? Og må man spørge. Du er tydeligt elver, men hvad slags?" Hun håbede ikke hun lød nærgående, men han virkede intressant.
Draco

Draco

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 20.02.2023 20:11
draco smilte tiil hinden og grinte lidt " alt form for job er spænden i mine øjne er der ikke forskel på den ene eller anden " svaret han med et stille grin han hævet dog et øjne bryn lidt  da hun sagde det var tiltrænkt han lage sig stille ned og  kikket op mod syliva da hun spurte om hvad for en form for elver han var" hmmme jeg er skov elver jeg holder for det meste til i skoven men jeg kan finde på at komme ud i gang i mellem " svaret ham med et glimt i øjet han holdte øje med hende han vidste ikke om han kunne stole på den sylvia helt i nu men han mærkede en vis varme fra hende noget han godt kunne lide og noget han kunne slappe af i han sukket lidt  og mærkede varmen i sin krop lidt. stille tog han selv en tår og sagde bag efter " men hvad med sådan en smuk ung kvinden som dem hvad er de selv " svaret han Chamerne  
Sylvia

Sylvia

Arbejder på Den Gyldne Krystalkro

Neutral God

Race / Bjergelver

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 103 år

Højde / 172 cm

Tosobia 21.02.2023 14:15
Sylvia følte sig tryg i Dracos selskab, han var rar og varm, hvilket fik hende til at tro på hans hjerte var ligeledes. Hun smilede til ham da han lagde sig ned, og lagde sig selv lidt ned op af en græs dynge. Ved hans spørgsmål mærkede hun straks hendes kinder blive varme, og håbede på de ikke var alt for røde. Hun så ned i jorden og smilede for sig selv over hans søde ord, hvorefter hun så på ham igen. "Bjergelver, jeg er født i bjergene her i Azurien"  
Draco

Draco

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 22.02.2023 15:38
draco vidste ikke hvorfor hun reageret sådan som hun gjorder men han smilte blidt af det han lod stille sin hånd glide over hendes kind med et  blidt smil på læben " jamen dog en smuk brage Elver kan så forstille mig " sagde han forførne lidt og chamreen dog rejste han sig lidt så han var på hindens højde at hun arbajdte i en kro var der jo så mange der gjorder nu fortiden så det underet ham ikke dog kunne han ikke  se sig selv være sådan en sted han hadet planere 

Dracos smukke elve øjne kikket hen mod sit telt han burde  gøre tingen klar til i nat hun kunne godt sove her vis det var det men han var ikke sikker på hun hadet lyst til det nåt de lige hadet mødt hianden   dog kunne han ikke lade vær med at grine lidt 

Sylvia

Sylvia

Arbejder på Den Gyldne Krystalkro

Neutral God

Race / Bjergelver

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 103 år

Højde / 172 cm

Tosobia 25.02.2023 16:11
Hun så som han så mod teltet, og så derefter selv rundt. "Klokken er ved at være mange, jeg er bange for jeg ikke når at komme hjem før der er mørkt, du giver mig lyst til at blive og snakke, men jeg er ikke vild med at gå i mørket" Hun håbede på han ville invitere hende til at overnatte, hans forførende og chamerende stemme fortagende hende, og hun ville gerne blive og lærer denne mand bedre at kende. Hun rødmede ved hans hånd på hendes kind, og et smil med et klimt i øjet kom fra hende.
Draco

Draco

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 02.03.2023 17:09
draco smilte lidt ved hendes ord men tænke lidt over tinge han kunne altid have brug for en smuk  kvinde i sit nærvær han lod blikket glide på tælte men det var også det de kun lige hadet mødt hianden men dog måske skulle han bare springe ud i det han vendte blikket mod Sylvia igen og nikket så stille til det hun sagde " oki nomalt gør jeg det ikke men for den her gangs skyld " svaret han med en blid stemmen og rejste sig han gik ind i telte og gjorder klar til henden dog stolte han ikke helt på den kvinden hun virkede lidt for let men kunne også bare vvære hun hadet brug for en som ham og også om vendt måske 
Sylvia

Sylvia

Arbejder på Den Gyldne Krystalkro

Neutral God

Race / Bjergelver

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 103 år

Højde / 172 cm

Tosobia 02.03.2023 17:21
Hun smilede over hans gæstfrihed "Tusind tak, det var slet ikke min plan at blive ude så sent, men nu kom vi jo til at snakke" Hun lo og rejste sig for at gå med og hjælpe med at gøre klar i teltet. "Har du et ekstra tæppe, jeg kan have over mig?" Hun smilede og var glad for han tog så pænt i mod hende, hun stolede selvfølgelig ikke fuldt på ham endnu, men hun følte hun godt kunne tilbringe natten uden han ville gøre hende noget, som hun ikke selv havde lyst til.
Draco

Draco

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 09.03.2023 17:53
Draco smilte tilbage til Sylvia han var nysgerige over hvordan en  bjage elver som hende  var der var dog lidt forskel på dem kunne han se men det var ikke meget han mærkede varmen fra hende lidt men sagde ikke noget til det han kikket lidt og tænke sig om han hadet en god varm kappe nomalt var det jo kun ham " um jeg har en stor kappe jeg rejser nomalt kun for mig selv ser du og det sker jo ikke så tit jeg få en fin kvinden  på besøg " svaret han med et stille smil og fandt den store kappe frem han tog stille sin tøje af så man kunne se hans  musklere og nogle ar han også hadet for kamp han var ikkke bleg for at vise sin korp  og selt ikke over for en kvinden som hende 

Sylvia

Sylvia

Arbejder på Den Gyldne Krystalkro

Neutral God

Race / Bjergelver

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 103 år

Højde / 172 cm

Tosobia 11.03.2023 17:35
Ved hans ord, rødmede hun. Hun kunne godt lide at få komplimenter, og da han tog trøjen af stod hun kort og stirrede, hvorefter hun om muligt blev endnu mere rød i ansigtet, og slog blikket ned. Hun stirrede jo normalt ikke sådan, men han var altså ualmindelig lækker. Hun trak sin kjole over hovedet, så hun kun havde trusser og en bh på. Hun dækkede sig lidt med hænderne, og var tydelig ukomfortabel og utilfreds med sin krop, hvilket egentlig ikke gav mening, da hun havde en smuk slank krop. Men hun havde altid været nervøs, for en fyrs tanker om hendes krop. Hun lagde sig ned, og trak kappen over sig, hvorefter hun løftede den op, så han kunne kravle med ind under den. "Så må jeg jo håbe, du kan varme mig" Hendes stemme var blid og varm.
Draco

Draco

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 11.03.2023 18:40
Draco vidste ikke hvorfor en ung kvinden som hende gemte på sådan en krop men han trak lidt på skulderen han grinte lidt af hendes ord dog vidste han Elver kvinder godt kunne lide at spille med kroppen for mænd dog ryste han på hoved lidt og støj hinden hover kinden mens han selv lage sig halvt ned men hadet stadige en arm under hovedet for at løfte den op han kikket lidt ned på Sylvia der var noget noget han ikke helt kunne lide  det gik næsten for nemt med nogle af tinge men han måtte vente og se hvad der skete han lod fingeren glide  blidt ned over hendes læber han ville ikke sige noget i nu det gik lidt for hurtige med nogle af tingen men det her kunne han godt lige bare lide og nusse blikket gled lidt ned " så  fortæl mig sylvia hvad laver din famille " svaret han blidt og strøg henden videre over kinden og over hendes læber ned af halsen og op igen han ville ikke gå længer ned i nu 
0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Blæksprutten, Helli
Lige nu: 2 | I dag: 12