Lily Fox

Lily Fox

Adelig og Skuespiller.

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 162 cm

Nao 14.03.2023 23:00
"Det kan vi sagtens" Svarede hun roligt og kiggede over på ham. Hun havde intet imod at han satte sig, men det kom mere an på hvad de andre ville sige. Det plejede bestemt ikke at være noget problem med den slags. Lily takkede for dansen, inden hun gik op og hentede en øl og viste ham vej ned til bordet, hvor de andre sad og hyggede sig.

"Det her er Draco" Lød det roligt som hun satte sig ned og placerede øllen på bordet, efter at have taget en tur. Det havde bestemt være hyggeligt at danse og det havde da givet hende varmen i kroppen, efter al den bevægelse. Nu var det blot rart at sidde ned og slappe lidt af, sammen med hendes venner og så måtte de se hvordan natten ville forløbe fremover.
Draco

Draco

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 28.03.2023 10:35
Draco bukket stille hoved mod dem og kikket rundt der sad nogle par stykker så det var altså Lilys folk som hun holdte   samme med Draco satte sig stille ved siden af Lily  mens han løfte et site god grus og sagde " goddag " kom det stille og rolige fra ham Draco mærkede hvordan Alkoholen virket efter Dansen han håbet lidt på han kunne få et Rum at sove i her ellers måtte han finde et andet sted og sove ellers kunne han også bare sove  han vidste ikke helt hvad han skulle sige for han følte lidt han trænkte sig på 


men mund ikke en af dem start med at ville sige noget til dem dog smilte han svagt til Lily og lod henderen folde sig om sin øl men  det var ham som brød tavsheden " jeg forstå på Lily at i alle sammen er skuespiller det lyder internat " svaret han med et blid stemmen  mens han tog en tår af sin øl  det var sjovt så længe han huskede var han ikke kommet til et teater stykke det og jo mære han kom i tanke om det jo mere ville han godt af sted  dog 

Lily Fox

Lily Fox

Adelig og Skuespiller.

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 162 cm

Nao 30.03.2023 09:58
Det virkede ikke til at hendes bekendte og venner havde noget imod at Draco satte sig hos dem. Heldigvis var de alle samme meget åbne, og lukke ikke nogen ude. Hun kendte endnu ikke Draco ret godt, men havde da lært lidt af ham at kende, igennem deres samtale. De andre hilste pænt på, som de satte sig ved bordet. Lily lod glasset med øllet bevæge sig op til hendes læber, og drak lidt mere af øllet. Hun havde dårligt nok tal på hvor mange hun nu havde drukket, så inden længe burde hun finde den stop knap og lade det være det. Det ville ikke være pænt af hende, hvis hun skulle vakle ned igennem byen.

"Ja, vi er alle skuespillere på teateret" Var der en ung fyr der sagde, efter at Draco havde spurgt ind til dem, "Men hvad med dig, Draco, hvad laver du?" Forsatte han og spurgte ind til Draco. Lily sad ved siden af ham og kiggede på dem begge, som de talte sammen og Draco ville fortælle om sig selv. Hun vidste det jo, men det gjorde de andre ikke. 
Draco

Draco

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 09.04.2023 18:57
draco kikket lidt til sideren og så lidt efter tænk som ud han kikket lidt igen med sine Elver øjne  mod Lily men vente dem igen mod de Ander  han sukket lidt og sagde så  lidt højt så de kunne høre ham " jeg er kriger i   ELVERLY  men jeg bruger også tid på at rejse lidt rundt " svaret han rolige og ventede på folks Reager soner  mere fordi han ikke helt var sikker på hvordan de ville tage det.  nogle folk fra et andet bord vendte blikket mod  ham de var ikke så galde for Elver i forvejen 


Draco rystede det af sig og tog en slurk øl mere han kendte godt de tuber der fulgte altid ballade med dem vis de kom godt fra det men draco lod sig ikke provokere af deres ansigere men ventede spændt på hvad de Ander sagde manden så ung ud i forhold til ham selv han var  jo noget ælder ind de folk der sad her og snakket med hinanden Elver levet jo et langt liv uden at se gammel ud som sådan det var måske højden der forandret sig han elskede at rejse rundt han kunne nok godt fortælle en historige eller to der var værd at snakke om Draco tænke lidt han ville nu godt se et stykke med dem. for de lød til at være god her i byen  

Lily Fox

Lily Fox

Adelig og Skuespiller.

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 162 cm

Nao 16.04.2023 07:20
Lily så godt hvordan folk kiggede over på ham, som han fortalte om sig selv og hans erhverh igen, men rystede blot på hovedet af dem. Hun så ingen grund til at være efter elvere på den måde, som nogle var. Ingen ved bordet så skævt til elvere, og heller ikke Draco. Det havde været noget andet hvis det havde været orkere eller lignende racer, som havde en større tendens til at holde med mørket eller ikke være med lyset i hvert fald. 

Lily kiggede på Draco, som alle de andre ved bordet også gjorde, nu hvor det var ham som havde ordet og ham som fortalte om  sig selv. "Har du været på teateret før og set et skuespil?" Spurgte hun nysgerrigt ind til Draco. Det virkede til at han havde oplevet meget, så måske havde han? Ellers så havde han det hvert fald til gode. "Alt efter hvor længe du er i byen, så burde du næsten komme forbi og se os optræde" Det var altid et forsøg på at få mere publikum til teateret. Der var mange der kendte til det, men det var ikke altid at de spilede for fulde sale.
Draco

Draco

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 16.04.2023 23:00
Draco vente sit hoved  da Lily snakket han rystede på hovedet " nej de har jeg ikke selv om tanken har slået mig om jeg skulle se det for mig selv " svaret han med et stille smil på læben Draco så lidt ned mod hendes hånd og hans de var lidt tæt på hinanden men han ture ikke gøre noget i nu.   lod blikket glide rundt " så hvor længe har i forskellige været skue spiller" svaret han og nikket til flokken som tegn på at han var lige så interneret i deres Arbejde som de var i hans  Draco kunne næsten mærke varmen  fra hendes hånd mod hans men han sagde igen ikke noget 

Draco så lidt eftertænk som ud og sagde så stille " tja jeg bliver her nok en lille uges tid så det kan måske være jeg kan komme og se jer " svaret han blidt   mens han grinte lidt han lænd te sig tilbage og lage armen over kanten  hvor lily sad for beder at kunne slappe af i kroppen lidt men det var nu også ret at være lidt tæt på hende Draco smilte lidt mod hende men så sår på hendes venner igen 

Lily Fox

Lily Fox

Adelig og Skuespiller.

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 162 cm

Nao 27.04.2023 16:35
For Lily og de andre handlede det selvfølgelig om at få lokket publikum ind og se deres forestillinger, ellers gav det ikke megen mening at de overhovedet optrådte og opførte skuespillet. Det var publikum som betalte for at komme ind, og dermed sørgede for at de kunne få løn for det arbjede de lavede, og hvis der ingen kom, så kunne de lige så godt lade være.
Hun lagde sine hånd omkring kruset og førte det op til munden og drak endnu engang, og lagde begge hænder om det, da hun efterfølgende satte kruset på bordet. "Det er meget forskelligt fra os alle sammen" Svarede hun roligt, og kiggede over på Draco, "Jeg har været det i små 4 eller 5 år, hvis jeg husker helt rigtig. Det hele går så hurtigt for tiden" Kom det fra hende, sammen med et lille grin, "Men andre har været det længere tid"

"Det synes jeg du skulle" Kom det roligt fra hende, som hun kiggede over på ham, "Hvis du er her så længe, så burde det være en chance for at du ville kunne komme ind og se opføre. Vi gør det næsten alle dage på ugen, så der skulle nok være en mulighed for det" Det var jo deres arbejde, så der var kun få fri dage på en uge, hvor de ikke øvede eller opførte et stykke. 
Draco

Draco

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 30.04.2023 17:14
draco vendte blikket mod lily med et stille smil på læben han grinte lidt og sagde så  i sjov " det kan du tro jeg også ville... ogg hvor længe ville du have mig her " grinte han lidt og strøg en finger over hendes kind blidt  nogle af dem grinte over hans kommentar Draco måtte dog indrømme han vidste ikke hvor lang tid han ville blive måske kunne han følge lily hjem sener vis det altså ikke bliv for sent 

musikken begyndte stille igen og folk dansede med og sang med han vidste ikke helt hvordan han skulle takkel det hele i nu men måtte også indrømme  at han ikke vidste hvor længe han ville blive der dog nusset han forsat Lily på skulderen da de var færdig med at spille og mærkede varmen stige lidt i ham blidt sukket han og tog en tår af sin øl  med den anden hånd han kunne ikke fatte han sad og hygget sig med folk lige nu 

Lily Fox

Lily Fox

Adelig og Skuespiller.

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 162 cm

Nao 09.05.2023 08:19
Lily lod blikket glide over mod Draco, som hun mærkede en finger mod sin kind. Ikke noget hun ofte havde oplevet, på denne måde. "Åh, det er skam op top dig selv, Draco. Det kommer an på hvad du har af planer og hvornår du selv vil videre" Kom det roligt fra hende, som hun trak hovedet til sig med et lille smil på læberne, og løftede efterfølgende sit glas for at drikke resterne af det der var tilbage.

Hvor længe hun selv ville blive siddende var hun ikke klar over. Hun var selvfølgelig kommet til kroen, for at hygge sig med sine venner og drikke det som der skulle drikkes. Hun havde ikke de store planer, for hvad hun ville. Det havde hun sjældent, så hellere lade det ene tage det andet og dermed lade ting ske, når de skete.
Draco

Draco

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 26.05.2023 21:36
Draco Grinte blidt il Lilly som  hun tog en tår af sin øl hun minden ham om en der hjemme dog bare som  menneske  han kikket lidt på de Ander og tænke lidt over hvad de to mund skulle finde på hun kunne måske vise ham rundt i byen selv om  han hadet været det meste i gennem i sit lage Elver liv kunne der jo godt ha været kommet noget nyt op som sådan da gyb  spurte om hvor længe han bliv trak han sig lidt på næsen ikke fordi han bliv fornærmet men fordi han ikke selv vidste og og tænke  over svaret " humme jeg tror lidt over 2 eller 3 uger "  de var sandt draco vidste ikke hvor længe han bliv på et sted  men han hadet også blive det samme sted flere dage af Gangen men igen man kunne ikke vide om han kunne overtales til at blive lidt længer ind Normalt 

Draco kikket på de folk som danset lidt det var sjovt at bevæge sig sådan  han grinte lidt og smilte svagt og så hen på lily  " bor du tæt på her eller er det længer gå gang hjem måske?" han kunne ikke lade vær han måtte spørger hende ad  Draco ville smadder godt se om hun hadet mulighed for med det der teater haløj og om det overhovdet var noget for ham for det lød regtit sjovt 

Lily Fox

Lily Fox

Adelig og Skuespiller.

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 162 cm

Nao 20.06.2023 07:26
Det vedkom ikke Lily om hvor længe deres nye gæst ved bordet skulle blive i byen, men hvis han gerne ville forbi teateret og se et show med de andre og hende. De ville gerne have flere publikum og gæster på teateret, så Lily forsøgt hele tiden at lokke folk derned, så salen kunne blive fyldt op.
"To eller tre uger?" Gentog hun og kiggede over på ham, "Så har du jo masser af tid til at finde ned på teateret, hvis du har en aften fri og ingen planer har" Det burde slet ikke være umuligt at finde tid til det, for en person som ham. 
Der var ikke meget hun kendte om Draco og hvad han havde af planer eller lyster, men hvis han ønskede skulle han nok kunne finde tid til det.

Lily havde set frem til en god aften med vennerne og det virkede det da også til at blive. Det var ikke ofte at de kom ud efter et overstået show, så det var noget hun havde set frem til. "Om jeg bor tæt på?" Igen gentog hun spørgsmålet som han var kommet med. Var det relevant for ham at vide? "Tja, så langt er der heller ikke" Svarede hun med et lille smil.
0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Fisk, Krystal , Helli , Erforias, Blæksprutten
Lige nu: 5 | I dag: 12