Noface søger venner!

Noface

Noface

54
karakterer

Noface 09.05.2022 22:37
Hej alle sammen! :D
Jeg er tilbage fra en laaang pause, men er nu endelig klar til at have det sjovt og dykke helt ind i Krystallandets univers! Jeg er stadigvæk ved at lærer, men det er derfor jeg har alle jer til at hjælpe mig!

Lige pt. har jeg to skønne damer, som søger nogle plots og ikke nok med det, søger de relationer til at udfolde sig. 
Den jeg søger mest på er min nyeste Hana Miyabi! 

Kort sagt om Hana / 
Hun er medejer af Rie's bar, som er et sted, hvor der bliver serveret mad og alkohol af kønne damer. Hver aften underholder Hana med sit magiske instrument. Hendes store drøm er at hun en dag kan komme væk fra Dianthos og opleve verden, men har altid været bundet til stedet pga. hendes bar og familien. 
Hana er en venlig kvinde, som er klar til at møde nye mennesker og er altid klar til en sving om!

Skal vi ikke finde ud af noget fedt?

Mong

Mong

2682
karakterer

Mong 10.05.2022 13:23
jeg tænker at vi måske kunne finde på noget mellem din hana og min Aqi :) to nye finder noget sammen

TheEvilQueen

863
karakterer

Jeg smider gerne Gevana efter hende, hvis det er! Hun er netop ankommet til Dianthos, og kunne godt finde på at droppe ind på en kro. Især hvis der er kønne damer at se på! :D
Fisk

Fisk

Just Keep Swimming!

205
karakterer

Fisk 13.05.2022 11:21
Hey. 
Tænker jeg er frisk! Er selv lige startet igen efter en MEGET lang pause. ^_^  har Evangeline og Avira jeg kunne smide efter Hana. 

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 8