Hvad Saylah ikke vidste var, at der stod vagter, som man ikke bare lige kunne komme forbi. Hun havde aldrig været i Amazinitskovene før, da det ikke var her hendes job bragte hende hen. Hvad Saylah vidste, havde hun faktisk ikke hørt meget om dette sted. Saylah stoppede den broget hoppe op, da en vagt bad hende stoppe op.
"Hvad laver du her, frk.?" Spurgte han om. Saylah vidste godt, at hun ikke bare kunne afsløre, at hun var i fare og skulle ind, for det ville de næppe have noget af der.
"Jeg skal besøge en ved navn Jack."Sagde hun klart og tydeligt. Hvis det stod til hende ville hun bare kaste vand på dem og ride videre, men det var vidst ikke nogen god løsning.
"Hvad mere end Jack?"
"Øhh... det ved jeg ikke, men han er sådan et halvdyr. En ræv eller sådan noget." Saylah så på dem og afventede på at de lod hende komme forbi. De så begge på hinanden og rystede kort på hovedet.
"Ja, vi kan ikke lade sig komme ind. Det virker ikke til at du kende nogen som helst." Saylah sukkede tungt og sprang af hesten. "Jo, det gør jeg! Luk mig nu bare ind!" Saylah håbede at Jack ville gå forbi, så hun kunne kalde på ham, men det var vidst mere end man kunne ønske sig.