Que 21.09.2021 20:44
Jeg sidder for sjov og fifler med noget KL halløj, og mangler simpelthen noget viden om sære ting vi har på KL som har en eller anden fucked betydning eller fortælling bag sig. Det kan også være ting som man på en eller anden måde forbinder med KL. (Altså kort sagt, interne KL ting)Overordnet set er det noget ala "The Good, The Bad, The Evil" jeg søger, men har man andre små quirky ting kunne det da været sjovt at få med også!
Eksempler på hvad det er jeg prøver at eftersøge:
The Good
Ting som KL bare er rigtig rart! Eller som kan bruges til noget godt. Fx har vi kakao der et eller andet sted bliver set som noget dejligt noget som lever en mere op. Eller pudefortet der er stedet til at lade lidt op, hvis alt er trælst og øv. Eller dildokassen, som tit er blevet brug som en eller anden måde at forsvare sig mod knap så rare ting.
The Bad
Alfer og deres fucking krystaller! Hver gang de dukker op, kommer der en eller anden negativ effekt! Så noget der bare gør det hele lidt surt!
The Evil
Noget som virkelig bare er noget lort og som skal holde sig langt væk. Som fx Forræder Dild! Jeg er stadig ikke helt med på hvad det er der gør der er så meget had mod dild, men måske det kan blive opklaret i denne tråd xD Eller når KL er nede, så er det egentlig bare lidt som om en liv er dødt..
Det her er blot de ting jeg selv har kunne komme på. Det kan være der sidder nogle og har nogle andre tanker om tingene jeg har forslået, så smid da dem! Der behøver ikke være en "forklaring" eller ide til hver ting. Det er jo bare noget vi leger!
Jeg har ingen anelse om det jeg har skrevet giver nogen som helst mening, men jeg håber det gør, og at folk vil "lege" med! Lad mig høre om KL-ting og deres fortællinger! Kom med alt det interne stuff som er kommer gennem KL laaange levetid!
Shhh, tænk hvis mor så med!