Lad os kalde det en lille KL leg!

Que

Que

Et væsen af mange lyde!

3667
karakterer

Que 21.09.2021 20:44
Jeg sidder for sjov og fifler med noget KL halløj, og mangler simpelthen noget viden om sære ting vi har på KL som har en eller anden fucked betydning eller fortælling bag sig. Det kan også være ting som man på en eller anden måde forbinder med KL. (Altså kort sagt, interne KL ting)

Overordnet set er det noget ala "The Good, The Bad, The Evil" jeg søger, men har man andre små quirky ting kunne det da været sjovt at få med også!

Eksempler på hvad det er jeg prøver at eftersøge:
The Good
Ting som KL bare er rigtig rart! Eller som kan bruges til noget godt. Fx har vi kakao der et eller andet sted bliver set som noget dejligt noget som lever en mere op. Eller pudefortet der er stedet til at lade lidt op, hvis alt er trælst og øv. Eller dildokassen, som tit er blevet brug som en eller anden måde at forsvare sig mod knap så rare ting.
The Bad
Alfer og deres fucking krystaller! Hver gang de dukker op, kommer der en eller anden negativ effekt! Så noget der bare gør det hele lidt surt!
The Evil
Noget som virkelig bare er noget lort og som skal holde sig langt væk. Som fx Forræder Dild! Jeg er stadig ikke helt med på hvad det er der gør der er så meget had mod dild, men måske det kan blive opklaret i denne tråd xD Eller når KL er nede, så er det egentlig bare lidt som om en liv er dødt.. 

Det her er blot de ting jeg selv har kunne komme på. Det kan være der sidder nogle og har nogle andre tanker om tingene jeg har forslået, så smid da dem! Der behøver ikke være en "forklaring" eller ide til hver ting. Det er jo bare noget vi leger! 

Jeg har ingen anelse om det jeg har skrevet giver nogen som helst mening, men jeg håber det gør, og at folk vil "lege" med! Lad mig høre om KL-ting og deres fortællinger! Kom med alt det interne stuff som er kommer gennem KL laaange levetid! 
Shhh, tænk hvis mor så med!
Que

Que

Et væsen af mange lyde!

3667
karakterer

Que 13.10.2021 10:14
Jeg vil stadig rigtig gerne høre om KLs interne ting! Måske man har nogle andre "ideer"/billeder af hvordan de forskellige ting er for KL end jeg har, måske har man andre interne som jeg slet ikke kender til. Del med mig, og udvid min KL viden! ( Jeg er i gang med et lille, hemmelige KL projekt, hvor jeg skal bruge det til, så det ville gøre mig rigtig glad med lidt "hjælp" 8) )

Jeg er selv kommet på lidt mere;

The Good
Andre gode ting, er selvfølgelig nye medlemmer <3 Vi elsker dem. Endda så meget at vi har det med at sværme om den med lænker og fælder 8)
The Bad
Anstændighedsboksen/kassen! Den kan være pisse irriterende, når den sådan kommer og hapser en, bare fordi man lige lod sig rive lidt med! 

Jeg håber stadig på der kommer lidt bidrag, og et eller andet sted er der jo ikke noget rigtigt eller forkert, for det handler altsammen om hvordan vi fortolker ting. Hvilket også er derfor der jo sagtens kan være nogle der har nogle andre forestillinger om tingene end mig. 
Og jeg skal selvfølgelig nok dele min hemmelige projekt med KL når det en gang er færdigt 8)
Blæksprutten

Blæksprutten

<コ:彡

3314
karakterer

The Evil Mørkelverbagværk! I form af baguettes og croissanter, men de er så stenhårde, at de er uspiselige!
Blæksprutten

Blæksprutten

<コ:彡

3314
karakterer

The Good Byvagtens steamy julekalender. Behøver jeg sige mere? ;)
Erforias

Erforias

Kakaomancer

2210
karakterer

Erforias 21.10.2021 22:20
The Good: 
C-boksens Pudefortet! Hvordan det er blevet en ting har jeg inden anelse om, men folk elsker det!

Krea/Kreajuice Det magiske skrive flow hvor svarene bare kommer af sig selv, juicen er nogengang lavet af blendede brugere, så den er næppe økologisk

The Bad:
Smertetræsken! Jeg tror der har været en forkertlæsning/skrivefejl engang? men den er tydeligt noget man skal gemme sig for!

Hår i vasen! Det er meget mistænkeligt, og tror det kommer fra et spil varulv en gang?
Hope

Hope

Im lost! but lets go that way!

1023
karakterer

Hope 22.10.2021 13:11
The gode:
At bliver taget super godt imod efter at have været væk!

The bad:
Super langt bagud på plots, og så mange gode plots man er gået glip af!

The really good:
Så mange dejlige plot man kan læse efter at have været væk!
Have hope, have faith, and smile, the world isn't against you, it loves you.
Que

Que

Et væsen af mange lyde!

3667
karakterer

Que 05.11.2021 16:39
Noget andet The Good, er vel også Lummerlaksen! Personligt forestiller jeg mig lidt den er halv stegt, sprød og lettere svedig, samtidig med den stadig er en smule slimet. Sig mig endelig imod xD 

Måske Lummerlaksen til tider sniger sig mere mod The Bad, når den finder Lummerpisken frem, men hvad ved jeg *shrug*
Hurtigsvar Besvar 1 1

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: zombie
Lige nu: 1 | I dag: 12