Que 15.09.2021 16:51
Jeg har tænkt over det her flere gange, og ved at det nok også har været et dilemma hos andre.
- Ens tråd er startet et sted, og i løbet af tråden er ens karakterer kommet et andet sted hen.
Burde man afslutte tråde det ene sted og starte den op det andet sted? Skal man ignorere at selvom tråden står til at de er i Dianthos, så er de i virkeligheden i Tusmørkely nu? Hvis man ved de skifter placering i løbet af tråden skal man så starte den der hvor man ved de ender?

Min tanke var lidt, om man kunne på en eller anden måde kunne lave så der var muligt at ændre på hvor ens tråd er placeret. Forslaget er på ingen måde gennemtænkt med hvordan det skulle kunne gøres, hvilket er derfor jeg smider det her! For at få andres forslag eller ideer til hvordan man måske kunne gøre det. 
Jeg vil ikke mene der er nogle forslag der er for dumme eller små - hvem ved, måske ens lille bitte tanke kan inspirere en anden?

Jeg havde selv tænkt at det skulle være så det måske er til at se i tråden hvor henne den her. Altså, så der måske i toppen af hver posten står "Det Halve Svin" fx, og det så er noget man kan ændre når man skriver sit svar, ligesom man kan ændre hvem man tagger os. Når ens karakterer så fx går hen til Ønskespringvandet, kan man ændre det til at der står "Ønskespringvandet" i stedet, og så er det det der står. Jeg tror jeg ville tænke det skulle være et tekstfelt så man kan skrive hvad man vil, så hvis man synes der skal stå " En gyde i Den Nedre Bydel " eller " Hr. Spades hjem " så kan man det. 
Tror også jeg måske synes at man skal kunne gøre den tråden kan skifte forum, hvis ens tråd fx er startet et meget specifikt sted ( fx Det Halve Svin) men de så er endt et andet sted ( det kunne være Krystalpaladset). Jeg ved dog ikke om det ville kunne gå hen og blive lidt rodet? 

Jeg glæder mig til at høre andres ideer og forslag ( evt tanker om ideen )!
Shhh, tænk hvis mor så med!