Sunny 10.02.2021 12:36
Står du med et kedeligt dokument, som du gerne vil have peppet lidt op? Så vil jeg gerne give en hjælpende hånd. Jeg er i gang med at lære at bruge Adobe InDesign.
InDesign er beregnet til at lave fede dokumenter, både til print (flyers, visitkort, brochurer etc.) og online uddeling (reklamer, CV, information etc.).
Siden jeg er meget ny med det, vil jeg gerne have flere projekter så jeg kan blive endnu bedre.
InDesign er beregnet til at lave fede dokumenter, både til print (flyers, visitkort, brochurer etc.) og online uddeling (reklamer, CV, information etc.).
Siden jeg er meget ny med det, vil jeg gerne have flere projekter så jeg kan blive endnu bedre.

Preview af skabelon for ansøgninger (venstre) og CV (højre)
Siden jeg er meget ny med det, vil jeg gerne have flere projekter så jeg kan blive endnu bedre. Så jeg vil med glæde tage imod bestillinger på forskellige projekter. De kan have alle grader af seriøsitet. Jeg vil bare gerne øve mig.
For at bestille et projekt må man gerne udfylde følgende skabelon så godt som man kan:
Projekt: Hvad er det man gerne vil have lavet (CV, visitkort, flyer etc.)
Side antal:
Tekst:
Billeder: Hvis du har nogle specifikke ønsker, eller nogle bestemte billeder. Vedhæft gerne billeder der skal med.
Farveskema: Op til tre farver man gerne vil have inkorporeret (gerne i RGB værdi) NB! Jeg er farveblind
Andet:
Man kan enten sende bestillingen direkte her i tråden, sende mig en PM, eller fange mig over Discord (eller lignende medier). Man vil blive involveret i processen, så du vil altid kunne komme med rettelser til de oprindelige ønsker, og hvordan jeg har sat ting op.
Hvis der er spørgsmål, er man velkommen til at sende dem til mig.
Med venlig hilsen
Sunny