Que 27.01.2021 19:06
Titlen er lidt det tråden handler om; at der blev snakket om, at have et sted hvor man kan se en oversigt over de forskellige butikker, og andet handel karaktere gør. Men hvordan ville det give mening at det skulle gøre? Hvordan ville det skulle se ud? Og hvad skal der være med?
Tænker der er flere forskellige ting karakterer gør sig i;
- Butikker
- Underholdningssteder ( teater, bordeller, måske kroer kan gå ind under her eller have sin egen kategori?)
- Generel handel ( ved min egen karakter, Frederik, sælger olier, mener der er en karakter der sælger spiritus, tænker der er andre ting end de to)
Er der andre "grupper" jeg ikke lige har tænkt på, fordi jeg ikke lige ved at tingene findes? xD
Personligt synes jeg det kunne være nice med en liste over de forskellige ting, og måske muligheden for at gå ind og se en beskrivelse af handlen/butikken/what ever det nu er, hvis personen der har karakteren til det, har skrevet noget, selvfølgelig.
Hvad tænker andre? Har nogen andre ideer eller tanker omkring det? Andre grupper? Skyd løs med hvad kunne være fedt i forhold til det 8D
Shhh, tænk hvis mor så med!
Krystallandet