Tilføjelse til peronlig statistik

Xenwia

Xenwia

Pro karakter-stalker

1676
karakterer

Xenwia 12.01.2021 00:57
Nu har vi jo muligheden for under vores personlige statistik at se vores "Længste trådsvar", men den tager ikke højde for hvilken type tråd der er tale om.
Personligt føler jeg lidt at one-shots oftest ender i det felt, hvilket er fint, men jeg kunne egentligt godt for min egen nysgerrighed ønske mig at kunne se både "Længste (alm)trådsvar" og "Længste one-shot".

Dernæst vil jeg gerne slå et lille slag for at få tilbage at kunne se ens volds procent, denne forsvandt da lummer procenten blev flytte til "efter 22" og det syns jeg er lidt ærgerligt. Som ekstra kunne der måske tilføjes en procentvisning af tråde med sensitivt indhold?

Med fare for at lyde som en bitterfis, så vil jeg gerne på forhånd frabede mig kommentere om man er for eller imod mere (og synlig) statistik, grundet følelsen af intern konkurrence.
Den debat har været oppe og der er lagt forslag for, hvordan dette kan kommes til livs, så undlad gerne at hive den her til.

~ Husk at synd, så Jesus ikke døde forgæves ~
Fia

Fia

The Sweet Stressed One

1612
karakterer

Fia 12.01.2021 09:40
Jeg syntes jeg har foreslået en adskillelse af trådtyper i længste trådsvar før... Men måske er det noget jeg har drømt... Jeg orker i hvert fald ikke at finde det 8)

Men jeg stemmer i hvert fald for på den, og en voldsprocent i efter 22 <3

Mig: Du sidder forkert. Ret dig op og træk skuldrene tilbage. Husk at tage pauser og stræk ud.

Også mig: Ligger halvt på en sækkepude og gulvet og med skuldrene op til ørene i flere timer uden at strække ud.
Xenwia

Xenwia

Pro karakter-stalker

1676
karakterer

Xenwia 12.01.2021 10:23
Tænkte nu at volds og sensitiv procent fint kunne være under ens almindelige statistik, men nu var jeg så heller ikke en af dem, som så et problem i at have min lummer procent stående frit fremme. 
Det skal naturligvis være op til flertallet at hjælpe med at afgøre, hvor de skal placeres, men det kan vel altid blive en afstemning senere? c:

~ Husk at synd, så Jesus ikke døde forgæves ~
Krystal

Krystal

Skaberinden

5944
karakterer

Krystal 18.01.2021 12:53
Den med længste trådsvar er i hvert fald lagt i forslagskassen her.

Angående volds- og sensitivstatistik, kan I jo lige overveje, om der skal oprettes en nærmere afstemning herinde, eller om I vil smide et forslag i kassen :3
~ Krys ~

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Krystal
Lige nu: 2 | I dag: 8