Nyxx's vilde søgning

Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
karakterer

Nyxx 08.01.2021 19:09
Henlooo Pewps!

Mangler du nogle bizzare karakterer, nogle til kidnapning? En hyggelig nat i syden? Eller bare en sludder for en sladder? Så kig her! 

Jeg er både til plots men også korte random "hej-daw" tråde! så hold dig endelig ikke tilbage. Har du nogle ideer der eventuelt ikke står på listen, skriv den endelig! Jeg er frisk på alt så længe du ikke nakker min karakter! D;

Der kommer nok flere karakterer løbende! :)

Now to the babies! 

~~~~~~~~~~~~~~~

AURELIO

~ Mr perv bird ~

Aurelio er et halvdyr, ugle, men med mere menneske agtige træk. Han er imødekommende overfor de folk han støder på, både i skoven, men også i byen, når han en sjælden gang i mellem finder ud af Amazonitskoven. Når først han føler han kender en person, så holder han ikke flirtende kommentarer tilbage og gør alt for at få sin lyst stillet. 

Plot ideer:

- Aurelio er medicin mand. Så måske en rejsende der har spist noget de ikke burde i skoven og det så bliver hans job at få personen på rette fod igen. Dette betyder personen måske skal overnatte ved Aurelio!

- Aurelio er som nævnt "sulten" og flirter mere eller mindre med alt der har puls. Han skal ende i problemer, fordi han kommer til at ligge an på den forkerte. Om der er nogle der kommer efter ham, eller om han kommer til skade, er mig lige meget.

- Aurelio er en ensom uglemand, så han ville da bestemt ikke klage over der er en der frivilligt besøger ham. 

~~~~~~~~~~~~

MAXIMILLIAN SAMUEL LAURENTIUS

~Mr protect them all~

Maximillian er menneske, der arbejder som bodyguard for prins William af Zan'jatar, når prinsen befinder sig på land. Han har altid to katte til at følge efter sig og hvis ikke de selv går, så bærer han dem rundt i en taske. 

Plotideer:

- Max trænger til en der vil vise ham lidt kærlighed, da han har levet det meste af sit liv alene. Om dette er en mand eller en kvinde er semi lige meget, da han endnu ikke har udforsket sin seksualitet.

- Den eneste ven Max som sådan har er William. Dog skal han nok blødes lidt op inden man kommer til at lære ham ordentligt at kende. 

~~~~~~~~~~~

HARKON NJAL

~Mr. Fuck everybody equally~

Harkon er en mand fra norden der har set en del død siden han har været ganske ung. Han kom i lysets hær allerede da han var 12, som væbner for sin fader. I alderen 18 blev han selv slået til ridder. Han ansigt er vansiret, grundet en brand, hvor han skulle rede sin fader, men fejlede, hvilket har gjort ham ret så bitter. 

Plotideer:

- Folk fra lyset. Om dette er missioner, træning eller blot en tur i byen, så er Harkon frisk!
- Folk fra mørket. Nogle der fanger ham og udsætter ham for mere tortur. 

- Venner, han har ikke ret mange, da han er bange for at komme tæt på folk.

- Måske en lille romance? En der kan bløde den sure mand op og være ligeglad med det vansirede ansigt.

TheEvilQueen

863
karakterer

Det kunne da være meget sjovt at sende min kat efter din fugl, synes du ikke? Så kan vi jo se, om det ender klassisk, som det gør når fugle ender i kattens klør, eller om der sker noget andet? :)

Måske Zanza endda ville prøve at lokke ham til mørket? d:
Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
karakterer

Nyxx 10.01.2021 15:29
The Evil Queen skrev:
Det kunne da være meget sjovt at sende min kat efter din fugl, synes du ikke? Så kan vi jo se, om det ender klassisk, som det gør når fugle ender i kattens klør, eller om der sker noget andet? :)

Uhuhuhu ! Det kunne der helt sikkert komme noget sjovt ud af! :) Og Zanza skal være velkommen til at lokke xD

TheEvilQueen

863
karakterer

Nyxx skrev:
The Evil Queen skrev:

Uhuhuhu ! Det kunne der helt sikkert komme noget sjovt ud af! :) Og Zanza skal være velkommen til at lokke xD

Lol, lad os endelig gøre det så! Bare send mig en besked på Discord, så kan vi kigge på dybere plot, hvis du vil =)
Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
karakterer

Nyxx 29.01.2021 13:32
Ny karakter tilføjet! <3
Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
karakterer

Nyxx 31.01.2021 14:38
*Sparker til tråden* 

HARKON ER TILFØJET <3
Leviathan

Leviathan

monster from the deep

666
karakterer

Leviathan 31.01.2021 18:59
Hej

Jeg smide gerne Fuast ind i et emme med Harkon Njal og jeg tænke at han kun bliver en ven
Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
karakterer

Nyxx 01.02.2021 18:57
@Levi
SUPER! Aftalt! :) 

Søger stadig :)
Jeor

Jeor

102
karakterer

Jeor 01.02.2021 21:38
Oh, Nyxx!

Ham der Harkon ligner en Ranulf burde kende (og nok lidt omvendt) og som han burde spilde sine krystaller på sprut sammen med!
Zera

Zera

485
karakterer

Zera 01.02.2021 21:49
Jeg er simpelthen nødt til at smide mine karakterer efter dig, for dine karakterer er fuldstændig fantastiske!
Jeg har en ny in the making, som jeg tænker måske kunne være et godt match. Hvis hun bliver godkendt smider jeg hende lige op med nogle ideer til os.
Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
karakterer

Nyxx 03.02.2021 09:40
Jeor:
De kan altid kende hinanden lidt i forvejen? 

Jeg syntes helt bestemt de skal spilde krystaller sammen :) 

Zera:
OH yooou! thank yoooou <3

Jeg krydser fingre for dig :) Venter i glæde 

Zera

Zera

485
karakterer

Zera 03.02.2021 14:43
Så blev hun godkendt.

Tillad mig at præsenterer Aamina.
20 år og skøge fra bodelhuset. Aamina er typen, der altid er med på det værste. Hun er eventyrlysten og imødekommen og elsker at flirte og more sig.
Aamina fremstår carefree og larger than life, men lider af hukommelsestab og har ingen minder om sit liv før for tre år siden.

Aurelio & Amara:
Amara er elver, oprindeligt fra elverly, hvor hun var dyrepasser og passede de dyr, der var såret indtil de fik det tilbage. Hun arbejder med urter og er nu i helbredelseshuset i Dianthos.
Jeg tænker egentlig, at Aurolio og Amara kunne komme godt ud af det med hinanden. Jeg er sikker på, at Amara vil finde det spøjse halvdyr ganske underholdende og kan se et venskab mellem dem?

Maximillian & ?:
Jeg er vil med Maximillian og kan se ham med et plot med både Aamina og Saga.
Saga er 24 år og fra Tusmørkedalen. Hun var en af dem, der blev ramt af Pesten og nær døde - da hun kom til sig selv var hendes forældre døde og hun var helt alene i verden.
Saga er ikke blevet bitter, men hun er faldet temmelig meget i mjøden og sover lidt hist og pist i Dianthos, hvor hun også hustler sig vej gennem livet. I bund og grund er hun en sød pige, der bare gerne vil have et godt liv, men ikke helt ved hvordan det skal ske.

Harkon & Aamina:
(Harkon er en baby der skal beskyttes med alle midler).
Jeg kunne se noget virkelig smukt i et eller andet form for venskab mellem de to. Ligegyldig hvor bitter han er tænker jeg, at Aamina vil hage sig fast som en igle og insisterer på, at de da er venner.

Som sædvanlig er alle mine forslag kun det - forslag, du siger bare til hvis du ikke er interesseret :)
Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
karakterer

Nyxx 03.02.2021 18:54
Zera:

Jeg fik lige set dine karakterer i gennem :)  og Aamina virker super skøn!

Aurelio & Amara:

Han vil helt sikkert elske at dele viden med hende, eller selv lære nye ting :) Tror godt de kunne blive gode venner og Aurelio sikkert kunne underholde hende, nu hvor han er sådan lidt... Skør.

Maximillian & Saga/Aamina:

Max kommer desværre ikke ret meget til Dianthos, men mon ikke han kan finde en årsag? Så kan han støde på Saga.

Her er det same shit, at han lige skal finde en grund til at smide ham i Dianthos.

Harkon & Aamina:

Syntes faktisk det er en super god ide! Han er ikke så god til venskaber, obviously grundet udseendet der gør ham forholdsvis voldsom at se på. Kunne se for mig hvordan hun forsøger at bløde den sure bitre mand lidt op :p
Zera

Zera

485
karakterer

Zera 08.02.2021 21:02
Jeg er gået lidt i tænkeboxen og har (måske) fundet ud af følgende (nu må vi se :P)

Aurelio & Amara:
Fedt! Amara er lige pt. bosat i Dianthos, men vil gerne rejse rundt og opleve verden, så det kunne være en måde de stødte på hinanden.

Maximillian & Saga/Aamina:

For Sagas vedkommende er hun en strejfer, så det kunne være en måde de mødtes.

Harkon & Aamina:
Det er så canon nu: Aamina er sikker på de er BFFs og Harkon er mega akavet. I love it!

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 8