Nyxx 08.01.2021 19:09
Henlooo Pewps!
Mangler du nogle bizzare karakterer, nogle til kidnapning? En hyggelig nat i syden? Eller bare en sludder for en sladder? Så kig her!
Jeg er både til plots men også korte random "hej-daw" tråde! så hold dig endelig ikke tilbage. Har du nogle ideer der eventuelt ikke står på listen, skriv den endelig! Jeg er frisk på alt så længe du ikke nakker min karakter! D;
Der kommer nok flere karakterer løbende! :)
Der kommer nok flere karakterer løbende! :)
Now to the babies!
~~~~~~~~~~~~~~~

~ Mr perv bird ~
Aurelio er et halvdyr, ugle, men med mere menneske agtige træk. Han er imødekommende overfor de folk han støder på, både i skoven, men også i byen, når han en sjælden gang i mellem finder ud af Amazonitskoven. Når først han føler han kender en person, så holder han ikke flirtende kommentarer tilbage og gør alt for at få sin lyst stillet.
Plot ideer:
- Aurelio er medicin mand. Så måske en rejsende der har spist noget de ikke burde i skoven og det så bliver hans job at få personen på rette fod igen. Dette betyder personen måske skal overnatte ved Aurelio!
- Aurelio er som nævnt "sulten" og flirter mere eller mindre med alt der har puls. Han skal ende i problemer, fordi han kommer til at ligge an på den forkerte. Om der er nogle der kommer efter ham, eller om han kommer til skade, er mig lige meget.
- Aurelio er en ensom uglemand, så han ville da bestemt ikke klage over der er en der frivilligt besøger ham.
~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~

~Mr protect them all~
Maximillian er menneske, der arbejder som bodyguard for prins William af Zan'jatar, når prinsen befinder sig på land. Han har altid to katte til at følge efter sig og hvis ikke de selv går, så bærer han dem rundt i en taske.
Plotideer:
- Max trænger til en der vil vise ham lidt kærlighed, da han har levet det meste af sit liv alene. Om dette er en mand eller en kvinde er semi lige meget, da han endnu ikke har udforsket sin seksualitet.
- Den eneste ven Max som sådan har er William. Dog skal han nok blødes lidt op inden man kommer til at lære ham ordentligt at kende.
~~~~~~~~~~~

~Mr. Fuck everybody equally~
Harkon er en mand fra norden der har set en del død siden han har været ganske ung. Han kom i lysets hær allerede da han var 12, som væbner for sin fader. I alderen 18 blev han selv slået til ridder. Han ansigt er vansiret, grundet en brand, hvor han skulle rede sin fader, men fejlede, hvilket har gjort ham ret så bitter.
Plotideer:
- Folk fra lyset. Om dette er missioner, træning eller blot en tur i byen, så er Harkon frisk!
- Folk fra mørket. Nogle der fanger ham og udsætter ham for mere tortur.
- Folk fra mørket. Nogle der fanger ham og udsætter ham for mere tortur.
- Venner, han har ikke ret mange, da han er bange for at komme tæt på folk.
- Måske en lille romance? En der kan bløde den sure mand op og være ligeglad med det vansirede ansigt.