Søger korte tråde !

Alwyn

Alwyn

Den Gamle

1739
karakterer

Alwyn 25.12.2020 11:01
Hej alle sammen,

Jeg har oprettet en sød, lille og naiv satyr ved navn Saari. Hun er nysgerrig og eventyrlysten og har næsten aldrig været udenfor Amazonitskovene. Hun er derfor ny til det hele, har ingen fordomme (udover at dæmoner hader skove) og har meget lyst til at møde alt og alle. 

Hun har ikke noget hjem eller nogle særlige tilhørsforhold. Hun hopper rundt i snupper alt hun ser. Så hvis du er ude at rejse om måske tager en svømmetur, så snupper hun nok dine ting. Ikke fordi hun stjæler, men du har jo forladt dine ting så nu er det altså hendes.

Hendes evner er:
1) Hun kan puste liv i inanimate objekter, fx et bælte, en stol osv. 
2) Hun har en sund aura, så alle omkring hende bliver lidt raskere og healer lidt hurtigere. 

Lad mig endelig høre hvis nogle af jer kunne være interesserede i nogle små korte tråde. Hvorfor korte? Fordi jeg ofte går lidt død i lange svar. Så der er nemmest hvis det bare bliver kort, sjovt og hyggeligt. 
Hope

Hope

Im lost! but lets go that way!

1023
karakterer

Hope 25.12.2020 17:10
Når de skriver korte tråde? :) hvad tænker de så?
Have hope, have faith, and smile, the world isn't against you, it loves you.

TheEvilQueen

863
karakterer

Jeg kan ikke love, at mine svar bliver korte, men jeg kan garantere, at hvis dine svar er korte og præcise, så vil mine også blive det. Eller jeg vil i hvert fald forsøge at matche det. Jeg har lidt forskellige karakterer, an på hvad der kunne interessere dig. Du kan jo kigge på dem, og så melde tilbage? :)

Alwyn

Alwyn

Den Gamle

1739
karakterer

Alwyn 25.12.2020 18:05
Hope skrev:
Når de skriver korte tråde? :) hvad tænker de så?

Det er egentlig mest til mig selv, faktisk. Jeg har en tendens til at prøve at lave store plots med lange svar og så går jeg lidt død i den efter et par dage. Men hvis jeg laver tråde med mere simple plots (eller måske bare med et hurtigere pace) så kan jeg (forhåbentlig) holde mig selv igang :D 

Alle mine andre karakterer er også åbne for fast-paced tråde. Men Saari er en karakter mere dedikeret til hurtige, sjove tråde. 
Alwyn

Alwyn

Den Gamle

1739
karakterer

Alwyn 25.12.2020 18:16
The Evil Queen skrev:
Jeg kan ikke love, at mine svar bliver korte, men jeg kan garantere, at hvis dine svar er korte og præcise, så vil mine også blive det. Eller jeg vil i hvert fald forsøge at matche det. Jeg har lidt forskellige karakterer, an på hvad der kunne interessere dig. Du kan jo kigge på dem, og så melde tilbage? :)

Mega cool! Jeg gør mit bedste for at holde svarene korte så jeg ikke går død i trådene. Du har rigtig mange spændende karakterer! Hmm lad mig se...

Zanza virker som en spændende og kompleks karakter, som kunne være interessant at lege med. 

Kethask kunne også være ret sjov at stille op mod Saari - en ordsmed versus en naiv lille satyr. Saari kunne sikkert nemt blive overtalt til mange underlige ting hah! 

Mine karakterer er:
Saari, min lille nye naive satyr der ikke ved noget om noget. 

Alwyn, min tidligere mørkets general som prøver at finde ud af, om der er andet end død og ødelæggelse i livet.

Zahir, min diplomat. Fin, forfængelig og meget pompøs. Er for fin til de fleste. 

Asbjörn, min en-armede byvagt som altid kommer i uheldige situationer og bliver presset på moralen. 

TheEvilQueen

863
karakterer

Alwyn: Hmm... spændende nok. Er du typen, som godt kan lide at opbygge lidt et plot eller en idé om tråden, eller vil du helst kaste dig ud i det? For jeg vil helst gerne planlægge lidt :)
Fang mig eventuelt på Discord: Queen of All Media#0884 - så kan vi snakke nærmere der :)
Alwyn

Alwyn

Den Gamle

1739
karakterer

Alwyn 25.12.2020 19:15
The Evil Queen skrev:
Alwyn: Hmm... spændende nok. Er du typen, som godt kan lide at opbygge lidt et plot eller en idé om tråden, eller vil du helst kaste dig ud i det? For jeg vil helst gerne planlægge lidt :)
Fang mig eventuelt på Discord: Queen of All Media#0884 - så kan vi snakke nærmere der :)

Jeg fanger dig på discord :) jeg tror det er bedst at planlægge lidt for nu - men ellers kan jeg både være spontan og også planlæggende ! 
Mong

Mong

2682
karakterer

Mong 26.12.2020 10:26
jeg er god til korte svar :) vis du vil må du gerne kigge på mine char for at se om nogle passede til hende. jeg har måske Choji. eller Furry :)

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Blæksprutten, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 8