Jeg har lige et par bud, men ikke rigtig nogle navne til delingerne... (Og jeg er i tvivl om jeg har forstået begrebet med delinger)
- Igen, det er bare forslag og der kan laves rettelser eller ændringer på livet løs <3
Deling til styring af slaver
Denne deling er dem der står for at få nyankomne slaver ind i samtlige burre eller bliver indespærret. Disse er dem der står for ansvaret for slaverne, således de laver det arbejde der bliver krævet af dem, og ikke laver narrestreger eller prøver at stikke af. De sørger for at holde slaver med had til hinanden adskilt, så de ikke slår hinanden ihjel (Dette skal Mørket nok selv stå for). De sørger også for at skille sig af med de slaver der ikke længere er til nytte for hæren. Tænk på dem som en slags fængselsbetjente.
Deling til våben
Denne deling står for import og eksport af våben, således at de udsendte soldater/krigere/riddere mm. har de våben tilgængelige som de nu skulle få brug for på en given mission. Delingen fungerer også som en slags smedje, hvor man kan få bestilt våben. De yngste i denne deling tager mere ud i landet, for at observere hvad der faktisk er brug for og meddeler derved tilbage med ideer/designs og hvad der skal bruges for noget materiale.
Delingen til (mod-)gifte
Denne deling står for at lave både gifte og modgifte til Mørket. Dette kan både være til brug i kamp, men også til brug på øerne. Dette kan derfor både være til fjender, allierede eller slaver. Denne deling bruger blandt andet slaver til at teste de gifte de laver. De har umiddelbart flere små steder rundt på øerne hvor de kan sidde og lave gifte og modgifte.
Der er både ’sendebud’ som vandre rundt på øerne og som er koblet til samtlige større opgør, således der kan rapporteres tilbage om hvad der er brug for. Der er dem der laver giftene og så er der umiddelbart en der står for overblikket.
- Jeg syntes denne er relevant, fordi jeg tror Cassiopeia Reier ville være en del af den.
Deling til henrettelser/tortur
Denne deling har vi måske delvist, eftersom vi har torturmesteren Azaic Cortez. Men jeg tænker at disse nok arbejder meget med testning fra de to tidligere delinger (til våben, gifte og modgifte). Disse står altså for at se om tingene virker som de skal. Derudover sørger disse vel også for at afpresse eventuelle fanger, således man kan få noget information ud af dem.
Mig: Du sidder forkert. Ret dig op og træk skuldrene tilbage. Husk at tage pauser og stræk ud.
Også mig: Ligger halvt på en sækkepude og gulvet og med skuldrene op til ørene i flere timer uden at strække ud.