Hvem skal jeg kontakte hvis jeg vil oprette til en adelsfamilie?

Kunne det være rart at man under hver fyrste- og adelsfamilie kan se, hvem man skal kontakte, hvis man ønsker at oprette til familien?

Ja
97%
Nej
0%
Jeg er ligeglad
3%
Que

Que

Et væsen af mange lyde!

3721
karakterer

Que 09.11.2020 11:33
Titlen og afstemningen siger måske lidt det hele. xD 

Der blev snakket i chatten om, om det kunne være muligt at tilføje så der under hver fyrste- og adelsfamilie stod hvem man skulle kontakte, hvis man ønskede at oprette et familiemedlem. På den måde er det nemt at se hvem der administrerer familien, og hvem man så skal skrive til. Så kan den person altid sende en videre, hvis der er flere man skal tage fat på, alt efter hvilket medlem man vil oprette.

Følgende forslag blev givet til hvad der kunne stå:
" Kontakt XXX "
" Oprettet af XXX "
" Administreres af XXX "
Shhh, tænk hvis mor så med!
Xenwia

Xenwia

Pro karakter-stalker

1676
karakterer

Xenwia 16.12.2020 12:22
Jeg ville sætte stor pris på dette forslag. 
Set ud for egen “egoisme”, så ville jeg blive noget ærgerlig over at “miste styringen” over de Richelieu. Fordi der måske var en en dag, som oprettede Olives far.
Kunne naturligvis selv oprette ham, men det har jeg ikke selv en interesse i, men derfor har jeg som skaber af de Richelieu stadig en ide om hvem/hvad der passer ind i nærmeste familie (med fare for at lyde total krakilsk).

~ Husk at synd, så Jesus ikke døde forgæves ~
Krystal

Krystal

Skaberinden

5944
karakterer

Krystal 18.01.2021 13:05
Jeg havde egentlig lagt dette i forslagskassen, men det er jo legit bare at gå ind og redigere en tråd, så det har jeg gjort nu. (Sad alligevel og ventede på noget på arbejdet .. xD)

Nu er der i hvert fald anført for hver familie, hvem man skal skrive til for oprettelse af medlemmer :)
~ Krys ~

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Krystal
Lige nu: 2 | I dag: 8