Hjælp til vægt og højde

Xenwia

Xenwia

Pro karakter-stalker

1675
karakterer

Xenwia 07.11.2020 14:51
Måske er jeg den eneste som altid kæmper lidt med, hvad der er realistisk i forhold til vægt og højde eller bare bedst matcher dét billede, som man har tænkt for sin karakters krop?

I så fald hvis ikke, så frygt ej! For jeg har hjælpen til dig! 8D

Jeg er super glad for denne hjemmeside, som jeg personligt er super glad for: Link
Foruden at vise BMI'et også har en visuel model, som giver et fingerpeg om hvordan højde og vægt ser ud i forhold til hinanden. Man kan vælge mellem to måleenheder, men også mellem kønnene mand og kvinde.
Den er på ingen måde perfekt, men hvis man som jeg er lidt "krops blind" så er det en god hjælp.

~ Husk at synd, så Jesus ikke døde forgæves ~
Que

Que

Et væsen af mange lyde!

3667
karakterer

Que 07.11.2020 15:45
* bidrager også med "hjælp" * 

Når jeg skal sætte højde og vægt på de lidt yngre karakterer ( eller karaktere hvis kropsstørrelse svare til en yngre alder ) så bruger jeg de her to vækstkurver :3 

Drenge 0 - 20 år

Piger 0 - 20 år

Shhh, tænk hvis mor så med!
Xenwia

Xenwia

Pro karakter-stalker

1675
karakterer

Xenwia 07.11.2020 17:29
Hope skrev:
Pas meget på BMI, da nogle karaktere har magiske påvirkning til deres vægt i forhold til race, fx vind elementer, mange vampyre(?) og elvere, der altid vil have en lav BMI.
Mens trolde,dværge, og jord elementer altid vil have en meget høj BMI.

Nu kigger jeg ikke selv på BMI'et men jeg ved nogen har brugt det som en målestok, for om vægt og højde giver mening/passer. Hvilket er grunden for jeg nævnte den linkede hjemmeside også har det feature - naturligvis skal man have karakterens race i mente ^^
Delte primært for de der som mig selv er "krops blinde" og samtidigt er meget visuel som person, hvor det at have modellen kan give et bedre billede/forståelse af hvordan vægt og højde vil spille sammen fysisk c:

Xenwia

Xenwia

Pro karakter-stalker

1675
karakterer

Xenwia 08.02.2021 21:16
Har fundet en anden og meget bedre (syns jeg selv) BMI visualisere end den første jeg linkede til.
Nyt LINK

Xenwia

Xenwia

Pro karakter-stalker

1675
karakterer

Xenwia 30.06.2021 01:52
Der kommer lige endnu et lille hjælpe link, hvis man som mig udover at være vægt blind også er lidt højdeforskel blind.
LINK til højde visualisering på op til 5 karakterer på en gang

2 2

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 9