Spadserfingre - sender ting flere gange

Que

Que

Et væsen af mange lyde!

3663
karakterer

Que 05.10.2020 14:46
Jeg har nu et par gange oplevet at jeg sender den samme ting to gange, fordi mine fingre har det med at fucke lidt og ramme knapperne flere gange 8) 

Hvis man får ramt "send" både på post ( umiddelbart ) og i privatbeskeder, så sender den beskederne flere gange. 

I privatbeskeder kan jeg umiddelbart blive ved med at sende den samme besked igen og igen, hvis jeg bliver ved med at trykke på knappen. Jeg testede og sendte 12 beskeder til Xen før ejg blev træt af at trykke på knappen, så kunne sagtens være blevet ved. 

Jeg aner ikke om man kan gøre noget ved det, og som sådan er det ikke et problem der rigtig gør noget slemt, så det er heller ikke sikkert det er nødvendigt at gøre noget ved.
Shhh, tænk hvis mor så med!

Chilitoke

184
karakterer

Chilitoke 06.10.2020 07:49
Uh det tyder på at vi ikke har 'post' protection aka btn disable på vores knapper.

PS Tester lige hvor meget jeg kan gøre det i den her.

Edit:Hmmm... der kom kun en besked da jeg brugte hurtigt svar, men den lod til at erstatte sit request hvergang så den blev først færdig da jeg stoppede med at skrive.
Que

Que

Et væsen af mange lyde!

3663
karakterer

Que 06.10.2020 08:21
Jeg skriver altid I "Besvar", kan lige give knappen et par tryk til den her besked.

- beskeden er sendt fra mobilen. 
Que

Que

Et væsen af mange lyde!

3663
karakterer

Que 06.10.2020 08:21
Jeg skriver altid I "Besvar", kan lige give knappen et par tryk til den her besked.

- beskeden er sendt fra mobilen. 

Edit: den ser ud til kun at sende en ekstra, men på privatbeskeder sender den flere, det er Xens inbox bevis på xD
Og den vil ikke lade mig slette den ene af beskederne, men godt ændre den <.<
1 1

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 6