Fnuggie

Fnuggie

Lord of Fluff

3108
karakterer

Fnuggie 03.10.2020 10:32
Okey jeg var nysgerrig på at finde ud af hvad farve den grønne farve betød under grupper. (Jeg fandt ud af det) men jeg så tilfældigvis at Jason Monrad stod som være 0 år. Jeg har prøvet at ændre hans alder for at se om det ville gøre nogen forskel. (Tak for forslaget Helli) men det virkede ikke.

Ved ikke om det bare er mig der er uheldig med mine karaktere eller hvad, men ihvertfald skulle der gerne stå 88 i alder eftersom at Helli (tak igen!) har ændret til kommendørkaptajn. Så det er kun alder der mangler at blive sat ind som åbenbart den selv skulle gøre. Ved ikke om andre har samme problem når de kigger på grupperne de har karaktere i eller om alderen passer <3
Fia

Fia

The Sweet Stressed One

1612
karakterer

Fia 03.10.2020 12:07
Jeg har lige kigget på brugerlisten, og kan se der er en række nye karaktere, der ikke har alder (de står som 0 år). Så tænker det måske er en generel fejl der er kommet her i september?

Mig: Du sidder forkert. Ret dig op og træk skuldrene tilbage. Husk at tage pauser og stræk ud.

Også mig: Ligger halvt på en sækkepude og gulvet og med skuldrene op til ørene i flere timer uden at strække ud.
Fnuggie

Fnuggie

Lord of Fluff

3108
karakterer

Fnuggie 03.10.2020 12:23
Det var mærkeligt for mig har de bortset fra Jason 

Fnuggie

Fnuggie

Lord of Fluff

3108
karakterer

Fnuggie 03.10.2020 12:25
Åååh vent lidt... brugerlisten... der kan jeg slet ikke se nogen alder på o.o
Fnuggie

Fnuggie

Lord of Fluff

3108
karakterer

Fnuggie 03.10.2020 12:28
Karakterbristen kan jeg godt se alder på. Og lige en opdate bruger jeg Chrome på min iPad, har ikke tjekket på Firefox om det er det samme, da jeg ikke har computer med hjem til kæresten.

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 6