Selling my two lovely girls! (Seeking games)

Hope

Hope

Im lost! but lets go that way!

1023
karakterer

Hope 02.10.2020 11:32
hey all! im hope.  (yes this is copiet from Discord)
Jeg er meget ny på siden og vil gerne lidt mere i gang! Mit mål er at være mellem 10 og 20 aktive spil, og er pt på 8 (With a few pending!) Soooo! lets do some shipping!

Først og fremmest har vi Ventila Rennandi, mit kære ADD vind element. Hun har hjertet på det rette sted, men stadig sand neutral, elsker hvert enkelt person, men ikke samfundet. Hun holder aldrig stille, holder aldrig mund - selv når hun skulle, og er "fanget" under Locktree familien efter at gået på knæ og bedt om hjælp fra dem. Her arbejder hun for de elsklige tvillinger, og gør mere eller mindre hvad de siger. Ventila

What games do i seek with my poor lovely Ventila?
Først og fremmest, vil jeg gerne lære hende bedre at kende, så kaste hende ud i alt muligt vil hjælpe på det.. Men ingen planer, bare mødes random place, ved jeg ikke hvor meget jeg er til på langt sigt.
Men:
Folk at mødes med, venskaber, og det modsatte vil jeg meget gerne gå igennem. At have folk hun kan besøge og bruge tid med i sin fritid (Det bitte hun har). So treat her nicely, poorly, and all inbetween - Im so into it!

Så vil jeg gerne hun bliver forelsket, men dette er lidt i pending da jeg stadig arbejder lidt med hendes "type" af person, men det er planen at lave det i dag! Men hun er typen der vil elske at gå på en date, eller sidde ved en sø i godt selvskab samt reagere hun..specielt på flriting (Tak Chaunce <3)

Så er hun ikke den klogeste og anser alle elementer som hendes familie, så jeg vil elske at se hende bruge tid med andre elementer.

Så står der "befrielse?" i hendes tråd søgnings fælt, og det er fordi hun er bundet til tvillingerne, og ikke behandlet vildt godt, og som hun er nu har hun intet ønske at om bryde fri eller løbe der fra. Men at møde folk der vil befri hende, eller forsøge at få hende til at indse hun endelig er en slave af en type vil være så fedt! samt skabe spil til andre plots med tvillingerne.
Samt er jeg åben for ideer med hende, hun er livlig og glad såååå vil fungere med langt de fleste.

Så har vi også London. Min blinde, onde, klyniske alkymisk engle, som ønsker at samfundet vil skifte, så de svage har magten og de stærke er under pisken. Hun snakker ikke uden at have grund til det, er mistroisk over for folk med et godt hjerte. Hun er aldrig ren - at have beskidt hår, minder hende om at have kontrol over hendes egen krop efter hendes fortil. Hun elsker at møde folk, der vil opnå noget med deres liv, og mener at hun -kan- hjælpe alle med at opnå deres sande evner. London
Så hvad søger jeg med London:

Først og fremmest, så søger jeg nogle som mistede eller solgte deres barn 10-15 år siden (Ikke nødvendigvis for spil, men kunne være rart i fremtiden at vide hvem hendes familie endelig er.)
Så søger jeg en slave handler, som var slavehandler der havde hende da hun var ung, før alt gik galt.
Samt søger jeg slaver, som måske har mødt hende mens de var i buer eller fanget.
Samt slagekøbere, som måske har kigget på hende og genkender hende.
Så grundet Londons anden evne, vil hun være fasinerne for Vampyre, folk fra mørket, folk fra lyset, af forskellige grunde så vil meget gerne mød disse folk. Måske nogle som har hørt om hendes flasker der forbedre magiske egenskaber? Og opsøger hende grundet dette.
Så søger jeg venskaber og fjender som så mange andre og som hos Ventila.
Og kunder!
Og så vil jeg meget gerne have en vampyr overfalder hende? Tror det vil være et sjovt spil, både i nyet, og samt hvordan hun og vampyren vil se hinanden i fremtiden.

Sorry for the wall.
But do poke me on the site, or on discord, if you wanna play.
Have hope, have faith, and smile, the world isn't against you, it loves you.

TheEvilQueen

863
karakterer

Jeg vil gerne stille karakterer til rådighed. Jeg har læst igennem din tråd, og vil bare gerne høre: Hvordan har Ventila det med homoseksuelle forhold? For currently har jeg kun kvinder (og en minotaur på 12-13 år xD), så hvis du har lyst, så stiller jeg gerne nogen af dem til rådighed.

Mit forslag til netop det plot ville være enten Polaris eller Dura, da Proxima er... ja, hun landede her for tre år siden (læs om specialracen), og ved ikke noget om noget som helst. Hun har ikke engang fattet at sex er en ting, ikke endnu i hvert fald, og er meget naiv og god. Så tror de to kunne komme til at ligne hinanden for meget til at spillet ville være sjovt.

Dura er... ja, hun er byvagt og halv ork, så hun er måske ikke den smukkeste kvinde i Krystallandet, men hun har et godt hjerte, og er på lysets side. Hun er ret hæmmet af sit udseende i alle henseender (orker synes hun er for menneskelig, og mennesker synes hun er for ork-agtig), så det kunne være sjovt, hvis nogen kunne se forbi det.

Frøken Polaris er skuespillerinde, og relativt kendt i Dianthos, så hun kan måske være svær at få fat i. Desuden er hun ret eftertænksom, og også ret mistænksom overfor andre, mest pga. de ting hun har oplevet, siden hendes meteor ramte Krystallandet, for 17 år siden. Hun er også lidt på grænsen til at være paranoid, fordi hun som sagt er rimelig kendt og har haft nogle store roller, og faktisk er ret bange for at blive kidnappet. Men hun er god nok på bunden, selvom hun udadtil kan virke snobbet og vigtig.

Eftersom jeg endnu ikke har haft en tråd med Polaris, så kunne det være sjovt at se hvad hun "kan", hvis du forstår. Jeg stiller dem til rådighed til andet end et kærlighedsforhold selvfølgelig, hvis du kan bruge dem, så gi' lyd!

(Wuuupsi, det blev vidst lidt langt xD)
Fnuggie

Fnuggie

Lord of Fluff

3108
karakterer

Fnuggie 02.10.2020 22:27
Hej Hope! Når nu vi allerede er i gang med at planlægge tråde, så kan jeg lige komme på,lidt flere.

Faktisk så har jeg Allana der er tidligere slave og somnhar været fri fra slaverri i 5 år.
Jeg kan se ideer i begge dine karaktere. Simpelt Aliana hader folkemøder holder slaver og vil gøre alt for at sætte slaver fri, selv om det kan koste hende hendes liv. Hun er lige glad, dog er hun mere påpasselig nu hvor hun er sit barn Jamie der kun er 1 år ca. men det ville ikke forhindre hende at få Ventila til at åbne øjnene for at hun er slave.

Med London kunne der være mulighed for at de har mødtes som slave, da Aliana har været mange steder netop fordi hun er varulv og blev det ret ungt. Hun er blevet solgt frem og tilbage imllem Orcusellus og herrer. Chancen for at deres veje er krydset kunne måske godt være der på en eller anden måde.

Hit me with a PM. If you are interested!

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli Moderator
Lige nu: 1 | I dag: 8