Stalkertråde nye som gamle

Xenwia

Xenwia

Pro karakter-stalker

1676
karakterer

Xenwia 28.08.2020 00:57
Jeg står muligvis alene med dette ønske, men jeg tænkte om det var muligt at finde en måde at lave en "følg tråd"-lignende knap på afsluttede og lukkede tråde?
Nu er jeg efterhånden faldet over en del spændende tråde, som for længst er afsluttede eller blevet lukkede, men som jeg stadig er intersseret i at læse ( fordi stalker much c: ) og her kunne det være fedt med en mulighed for at "gemme tråden", hvis ikke lige man har tiden til at læse hele tråden med det samme.

Ved godt det er muligt at sætte sin webbrowser op til at gemme/huske de sidst åbne faner, hvilket også er metoden jeg benytter mig af lige nu, men må også indrømme det er lidt små træls at have 5+ faner åbne, bare for at kunne læse gamle tråde ( vi er tilbage til det der stalkeri, har ingen kontrol over det xD ).

Jeg kan heller ikke huske om det er blevet nævnt før, i såfald beklager jeg gentagelsen, men det kunne være lækker med en mulighed for at sætte "bogmærker" på post, så man i en stalker tråd kan placere et mærke på det post man er nået til under læsningen, igen hvis ikke man har tiden til at læse hele tråden i en køre.

~ Husk at synd, så Jesus ikke døde forgæves ~
Que

Que

Et væsen af mange lyde!

3721
karakterer

Que 28.08.2020 15:27
Det kunne være mega nice at kunne gemme en tråd til senere! Jeg har også af og til tråde jeg gerne vil stalke, men ikke lige har tiden til at få læst op på den. Så kan det være irriterende at trykke "følg" og så blive mobbet med notifikationer om tråden, når man ikke er up-to-date p_q 
Så lige at kunne sige " Dén gemmer jeg lige til en anden dag" kunne være mega læks! 

* hvisker * Der skal være være en stalker "tab" hvor så os stalker kan holder vores kinks samlet <.< ... >.> ... <.<
Shhh, tænk hvis mor så med!

Chilitoke

184
karakterer

Chilitoke 30.08.2020 09:13
Er dette ikke løst ved at anvende en browsers bookmark funktion?

Dvs. man oprette en bookmark folder med navnet "Tråde til læsning" og så kan man selv være curator på den ved at tilføje de tråde man ønsker at læse og fjerne dem når man er færdig?

Ydermere så får man også muligheden for at gemme hvor man er nået til i sin læsning hvis man husker at opdaterer bookmarket med den korrekte post reference.

Edit note: der bliver tilføjet nogle eksempler

Her er fx urlen til denne tråd (https://www.krystallandet.dk/viewtopic.php?t=13230)
og her er urlen til denne post i denne tråd (https://www.krystallandet.dk/viewtopic.php?t=13230&currentpage=1#598967)

post referencen fåes ved at klikke på tråd navnet i den konkret tråd jeg ønsker en reference til.
Que

Que

Et væsen af mange lyde!

3721
karakterer

Que 30.08.2020 12:32
Det er jo netop det der bliver ønsket at man kan komme væk fra? ^^' 

Men jo, det kan man sagtens. Jeg bruger generelt ikke bogmærker for jeg glemmer jeg har dem, netop fordi det er siderne i sig selv jeg bruger, og ikke min browsers funktioner  *shrug* Jeg synes det ville være super fedt og lækkert, hvis mine KL ting, kunne være på KL. :3
Shhh, tænk hvis mor så med!
Xenwia

Xenwia

Pro karakter-stalker

1676
karakterer

Xenwia 30.08.2020 13:02
Jeg forstår godt hvad du mener Chilitoke, men som Que også er inde på så er essensen lidt den samme som det jeg gerne vil væk fra og i stedet hen imod; at holde mit KL samlet på KL ^^

~ Husk at synd, så Jesus ikke døde forgæves ~
Fia

Fia

The Sweet Stressed One

1612
karakterer

Fia 23.09.2020 12:23
Jeg er enig her <3 <3 Ville være rart med en 'læs senere', så man ikke skal have endnu flere faner eller bogmærker.... (Jeg har alt for mange faner i forvejen, og mine bogmærker drukner også)

Mig: Du sidder forkert. Ret dig op og træk skuldrene tilbage. Husk at tage pauser og stræk ud.

Også mig: Ligger halvt på en sækkepude og gulvet og med skuldrene op til ørene i flere timer uden at strække ud.

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Krystal
Lige nu: 2 | I dag: 8