Madamen's løjer

Panther

Panther

256
karakterer

Panther 06.06.2020 17:52
Madamen er min nye karakter, som er rig på muligheder! Jeg søger en masse til hende, som jeg kommer til at skrive her, ellers hvis du har en anden idé, så modtager jeg gerne pm’s ^^ !

https://krystallandet.dk/characterprofile.php?id=5688 <- Karakteren det handler om.

MADAMENS SMUGLERGRUPPE: De Røde Grosserer 
Gruppen, ved navn Røde Grosserer, er en smuglergruppe som er ledt an af Madamen selv. De her er medlemmerne, som hjælper hende med at holde gruppen kørende. Det er en mindre gruppe, men alle er loyale til Madamen og har haft et kendskab med hende i flere år. Hvad deres grunde er til at ty til smugling eller simpelthen bare at være kriminelle, er helt op til dig. De er dog alle sammen nogle farvede personligheder, i mere eller mindre grad.

Jeg har dog nogle ”roller”, som jeg gerne vil se fyldt ud i gruppen.

Hendes højre hånd (og eventuelt romantiske partner): Madamen’s højre hånd er personen, som er hendes hoved, hendes tænker, er hendes mest loyale ven og den, som hun betror mest til. De har kendt hinanden i mange år: og de begge to har noget på hinanden, som ingen andre skal vide. Jeg kunne selv godt tænke mig at se Madamen og denne rolle udvikle sig noget romantisk: en mand, som hun ser som hendes ligeværdige og som måske kan hele det hjerte, som blev knust sammen med hendes mentale helbred. Disse to roller kan selvfølgelig adskilles og behøver ikke at være den samme person.

Tyvenes ven: En karakter, som har mest forbindelse til tyvene. Selv har Madamen mest kendskab til Piraterne, men denne karakter kunne havde fingrene dybt begravet i tyvenes univers og hvordan det fungerer.

Spionen: En karakter, som arbejder for Madamen, men som har adgang til højere kredse.

Piraternes ledsager: Eventuelt en karakter som arbejder tæt med piraterne eller har været tidligere pirat, men nu arbejder i denne gruppe.

… Eller kom med dine egne forslag til en rolle i gruppen! Jeg ønsker, at det er fåtal af individer men som alle sammen har en vigtig rolle.

KRIMINELLE BEKENDTSKABER:
Her ligger lidt det hele.

Kunder: Folk som ønsker at købe eksotiske og illegale ting fra hende og hendes gruppe.

Sælgere: Folk som er i besiddelse af ting, som er værd at smugle. Her tænker jeg mest pirater eller andre smuglere, men det kan være hvem som helst.

Bordellet: Skøger og folk der kan leve af at arbejde i bordellet er velkommen til at gøre det, selvom bordellet ikke er det primære fokus for hendes handel.

Rivaler eller samarbejder: Tyve, eller andre smuglere som ønsker at være mod hende eller med hende. Jeg kunne godt tænke mig at se hende udvikle et dybere forhold til en rival.
Disse rivaler kunne sagtens også være folk der opretholder loven såsom (by)vagter. Måske en af dem er korrupte? 

VENSKABER OG ROMANCER:
Indtil videre, er Madamen åben for flirts og one night stands. Hun er både til kvinder og mænd, men foretrækker mænd.
Af venskaber, er hun svær at blive venner med medmindre man har noget at tilbyde, men jeg kunne godt se hende have en del venner i Piratmiljøet som er hjælp til hendes handel.

EVENTUEL FAMILIE?
Hidtil er hendes far ukendt, men han kunne måske dukke op? Hun er datter af en skøge og en dæmon, så det giver måske noget indsigt i hvem han er som person. Gadebørnene som hun opvoksede med (og anser som familie), er også velkommen til at dukke op igen.
Panther

Panther

256
karakterer

Panther 06.06.2020 18:01
The Evil Queen skrev:
Måske hun kunne være halvsøster til min dæmondame? Som jeg er ved at skrive/oprette? :D

Det kunne der godt være tale om! Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvordan din søde dæmondame er, men jeg kunne fristes! :D <3

TheEvilQueen

863
karakterer

Jeg slettede åbenbart ikke kommentaren hurtigt nok, fuck xD Men hun bliver desværre ikke til noget alligevel, da nogen allerede har det FC jeg gerne vil bruge *shame on me*
Panther

Panther

256
karakterer

Panther 06.06.2020 18:09
The Evil Queen skrev:
Jeg slettede åbenbart ikke kommentaren hurtigt nok, fuck xD Men hun bliver desværre ikke til noget alligevel, da nogen allerede har det FC jeg gerne vil bruge *shame on me*

OH XD Jeg blev også helst forvirret, haha! Det er helt i orden <3 Vi kan sikkert finde på noget andet! :D

TheEvilQueen

863
karakterer

Jeg kan kun tilbyde dig den eneste jeg har, og det er Proxima, men ved ikke om de to ville kunne noget sammen xD

TheEvilQueen

863
karakterer

Det kunne faktisk være morsomt med et one nights stand, mest fordi Proxima fatter nada af flirten og sex. Hun har aldrig prøvet nogen af delene :P
Panther

Panther

256
karakterer

Panther 06.06.2020 18:17
The Evil Queen skrev:
Det kunne faktisk være morsomt med et one nights stand, mest fordi Proxima fatter nada af flirten og sex. Hun har aldrig prøvet nogen af delene :P

Det kunne det faktisk godt, men jeg tror mere Madamen ville få ondt af hende end noget andet XD Og det er stort når det kommer fra en med intet hjerte XD

TheEvilQueen

863
karakterer

Det kan jeg sagtens være med på. Proxima er så naiv, og har brug for en seriøs omgang seksualundervisning og ynken xD
Moonyai

Moonyai

88
karakterer

Moonyai 06.06.2020 18:57
Måske min nye, Melian kunne være noget? :)
Derag

Derag

Lummerhummer

1693
karakterer

Derag 06.06.2020 19:46
Som diskuteret på Discord tror jeg Narva kunne passe rigtig godt i rollen som Piraternes ledsager. Skal de dog have kendt hinanden i flere år? Tænker at etableringen af kontakt kunne være en fin starttråd ^^

Panther

Panther

256
karakterer

Panther 06.06.2020 20:02
Moonyai skrev:
Måske min nye, Melian kunne være noget? :)

Det kunne da helt sikkert være noget! Madame er jo åben for det meste, men du skyder bare løs hvad du tænker ville være sjovt! :D
Panther

Panther

256
karakterer

Panther 06.06.2020 20:07
Derag skrev:
Som diskuteret på Discord tror jeg Narva kunne passe rigtig godt i rollen som Piraternes ledsager. Skal de dog have kendt hinanden i flere år? Tænker at etableringen af kontakt kunne være en fin starttråd ^^

Ja, helt sikkert! Dog, arbejder Narva som pirat nu, eller? :D
Derag

Derag

Lummerhummer

1693
karakterer

Derag 06.06.2020 22:14
Jeg har ikke lavet overgangen endnu, også fordi hun er inaktiv i øjeblikket, så hun har ikke været med på det sidste :)

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 8