Panther 06.06.2020 17:52
Madamen er min nye karakter, som er rig på muligheder! Jeg søger en masse til hende, som jeg kommer til at skrive her, ellers hvis du har en anden idé, så modtager jeg gerne pm’s ^^ !https://krystallandet.dk/characterprofile.php?id=5688 <- Karakteren det handler om.
MADAMENS SMUGLERGRUPPE: De Røde Grosserer
Gruppen, ved navn Røde Grosserer, er en smuglergruppe som er ledt an af Madamen selv. De her er medlemmerne, som hjælper hende med at holde gruppen kørende. Det er en mindre gruppe, men alle er loyale til Madamen og har haft et kendskab med hende i flere år. Hvad deres grunde er til at ty til smugling eller simpelthen bare at være kriminelle, er helt op til dig. De er dog alle sammen nogle farvede personligheder, i mere eller mindre grad.
Jeg har dog nogle ”roller”, som jeg gerne vil se fyldt ud i gruppen.
Hendes højre hånd (og eventuelt romantiske partner): Madamen’s højre hånd er personen, som er hendes hoved, hendes tænker, er hendes mest loyale ven og den, som hun betror mest til. De har kendt hinanden i mange år: og de begge to har noget på hinanden, som ingen andre skal vide. Jeg kunne selv godt tænke mig at se Madamen og denne rolle udvikle sig noget romantisk: en mand, som hun ser som hendes ligeværdige og som måske kan hele det hjerte, som blev knust sammen med hendes mentale helbred. Disse to roller kan selvfølgelig adskilles og behøver ikke at være den samme person.
Tyvenes ven: En karakter, som har mest forbindelse til tyvene. Selv har Madamen mest kendskab til Piraterne, men denne karakter kunne havde fingrene dybt begravet i tyvenes univers og hvordan det fungerer.
Spionen: En karakter, som arbejder for Madamen, men som har adgang til højere kredse.
Piraternes ledsager: Eventuelt en karakter som arbejder tæt med piraterne eller har været tidligere pirat, men nu arbejder i denne gruppe.
… Eller kom med dine egne forslag til en rolle i gruppen! Jeg ønsker, at det er fåtal af individer men som alle sammen har en vigtig rolle.
KRIMINELLE BEKENDTSKABER:
Her ligger lidt det hele.
Kunder: Folk som ønsker at købe eksotiske og illegale ting fra hende og hendes gruppe.
Sælgere: Folk som er i besiddelse af ting, som er værd at smugle. Her tænker jeg mest pirater eller andre smuglere, men det kan være hvem som helst.
Bordellet: Skøger og folk der kan leve af at arbejde i bordellet er velkommen til at gøre det, selvom bordellet ikke er det primære fokus for hendes handel.
Rivaler eller samarbejder: Tyve, eller andre smuglere som ønsker at være mod hende eller med hende. Jeg kunne godt tænke mig at se hende udvikle et dybere forhold til en rival.
Disse rivaler kunne sagtens også være folk der opretholder loven såsom (by)vagter. Måske en af dem er korrupte?
VENSKABER OG ROMANCER:
Indtil videre, er Madamen åben for flirts og one night stands. Hun er både til kvinder og mænd, men foretrækker mænd.
Af venskaber, er hun svær at blive venner med medmindre man har noget at tilbyde, men jeg kunne godt se hende have en del venner i Piratmiljøet som er hjælp til hendes handel.
EVENTUEL FAMILIE?
Hidtil er hendes far ukendt, men han kunne måske dukke op? Hun er datter af en skøge og en dæmon, så det giver måske noget indsigt i hvem han er som person. Gadebørnene som hun opvoksede med (og anser som familie), er også velkommen til at dukke op igen.