Tjenestepigen Hannah mangler lidt af hvert

Lamagician

Lamagician

39
karakter

Halløjsa

Da jeg stadig er forholdsvis ny herinde så søger folk at tråde med.

Min karakter Hannah søger lidt af hvert men i første omgang søger hun en arbejdsgiver. Hun er en tjenestepige på 21 med et hjerte af guld. Venner så som fjender er også velkomne. Måske endda fyren i hendes drømme.

Haber der er nogen der har lyst til at tråde. :)
Fia

Fia

The Sweet Stressed One

1612
karakterer

Fia 04.06.2020 17:09
Jeg ved ikke om det vil kollidere med din baggrundshistorie, men jeg vil gerne stille Astrid til rådighed som 'arbejsgiver'.

Men umiddelbart har Astrids tjenestepiger været nogen hun har haft 'altid'/mange år og kan se du har skrevet hun har arbejdet som tjenestepige i 7 år og nu søger nyt arbejde?

Astrid er arving af Isenwald, som er bosat i Medanien, som jeg kan se Hannah også bor i ;)

(Læs lige Astrid igennem, hvis det lyder interessant, da jeg nødig vil have du fortryder det xD)

Mig: Du sidder forkert. Ret dig op og træk skuldrene tilbage. Husk at tage pauser og stræk ud.

Også mig: Ligger halvt på en sækkepude og gulvet og med skuldrene op til ørene i flere timer uden at strække ud.
Lamagician

Lamagician

39
karakter

Altså kan vel bare ændre det med at hun søger nyt arbejde. For det lyder da til at det kunne blive godt :)
Leviathan

Leviathan

monster from the deep

666
karakterer

Leviathan 04.06.2020 17:59
Hej og velkommen til siden.

Jeg smide gerne Faust ind i et emme med hende, hvis du kan bruge ham til noget ^^

TheEvilQueen

863
karakterer

Stiller gerne Proxima til rådighed, hvis du kan bruge hende til noget :)
Dalton

Dalton

147
karakter

Dalton 04.06.2020 19:34
Alfredo lyder som en der sikkert kunne være en god ven eller andet. Tjek ham evt ud, send gerne PB.

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli Moderator
Lige nu: 1 | I dag: 8