Nogen der vil lege med mine karakterer?

Dalton

Dalton

147
karakter

Dalton 27.05.2020 19:29
Hej Alle.

Mine to søde karakterer vil rigtigt gerne lege.

Cassadia:

Venner/veninder: gerne nogen hun fester med, drikker sig fuld med - måske en enkelt som kender hende rigtigt godt. Generelt tænker jeg at hun er meget social, og oftest befinder sig i den “mindre heldige del af samfundet”.

Flirts mv: Hun er måske liiidt løs på tråden, mest når hun har brug for et sted at sove, penge, tjenester eller andre ting.

Fortids ven/veninde: En der kendte hende dengang hun var menneske og meget anderledes (skal jo passe med alderen).

Herre: Den mand som hun tjener under og respekterer mere end noget andet, gerne en der bruger hende som “hans lille tjener”.

En hun snyder: gerne en ung, måske lidt naiv mand eller kvinde, som cassadia forfører og narre penge ud af.

Alfredo:

Vejleder: En der kan hjælpe ham igennem livet når det hele bliver for svært.

Ballade: gerne en der kan rode ham ud i noget rod og få en klemme på ham, somehow?

TheEvilQueen

863
karakterer

Jeg stiller gerne Proxima til rådighed, men jeg kan ikke helt gennemskue hvad hun kan bruges til hmmm... Måske hun kan snydes, men hun har ikke rigtig nogle penge på sig, så Cassadia ville nok blive lidt skuffet xD

Og ang. Alfredo, så har jeg ikke rigtig noget til nogen af de to ting x)
Karen

Karen

KL-hepper

1893
karakterer

Karen 28.05.2020 13:06
Hej!

Jeg vil super gerne være med! Jeg kan bare ikke finde en karakter, der ville passe på dine kriterier >_<
De er super interessante, så det er sådan lidt... meh? ._.

Jeg stiller mig dog frit til rådighed, hvis du falder over en af mine, der kunne være interessant!

- Karen

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 8