Kulina 13.05.2020 00:29
Kulina Lilieae LaRosura

Kort om Kulina: Kulina er en forholdvis ny engel (forvandlet for 2 år siden), hun har ingen minder fra sit tidligere liv, og kun en svag fornemmelse af at nogle eller noget elsker hende der ude, dette ville så være hendes søster som ikke har set hende siden hun forsvandt kort før hun døde og derved forventer hende død. Kulina blev dræbt af en lejemorder som hun var faldet for og som hun ikke vidste bare udnyttede hende. Hun tror på det gode i alt og alle og ønsker ikke at gøre nogle ondt, ja faktisk så ønsker hun bare at hjælpe hele verden med alle dens problemer uanset hvad det koster hende.
Hun har en lille ræv ved navn Benjamin som følger hende overalt og beskytter hende efter bedste evne, og forsøger at holde hende fra at følge med de forkerte (dog lytter den til hende og så hvis hun vil noget dumt så gør hun det)
Det der søges: Essentielt alt! Jeg er på ingen måde sart, og har ikke noget behov for at beholde Kulina som ren og uskyldig resten af hendes dage. Hendes evt søster (bjergelver) eller manden der slog hende ihjel kunne dog være intressant!, Manden står pt i hendes profil med navn, race og alder, men jeg er villig til at ændre dette, og så sige at det bare var det hun troede om ham, så vidt der er en der allerede har en karakter der passer til beskrivelsen, dog må han ikke være en "tydelig" race, da hun troede han var menneske.
Har du nogle ideer?:
Så skriv ENDELIG her eller send mig en PM så er jeg helt sikker på at vi kan finde ud af noget :P og som sagt, hold dig endelig ikke tilbage med ideer, jeg er ikke sart og Kulina kan bruges til lidt af hvert :D