Skuespillerinde søger alt

Moonyai

Moonyai

88
karakterer

Moonyai 10.05.2020 13:16
Kære KL's smukke mennesker!
Som i nok allereder ved er jeg ny og nu er min karakter, Fahira, endelig blevet godkendt! 
Jeg er stadig ikke helt inde i det, så jeg håber i bærer lidt over med mig ;) 
I kan læse alt om Fahira på hendes profil, men kort sagt bor hun hos hendes strikse far, som er en rig handels mand. Hun er typen, som stiller af og lever sin drøm, men får skæld ud når faren pludselig finder ud af det, men mere kan i læse selv! :D 

Det jeg ved jeg søger er:
-En tæt veninde, som gerne er en, som lever på gaden eller i hvert fald tager i byen. 

-En støtte til hendes drømme

-Evt. noget familie. 

-Beundre, som elsker hendes skuespil

-Kvinder der bliver jaloux (pga. hendes tiltræknings evne) 

-Bad guys, som hun falder for og få hende til at ende i problemer. 

-Trolovet, gerne en person med velhavende familie

Hvis du ikke har en der passer ind i det her, så hold dig ikke tilbage! Hvis du synes hun virker interessant, synes jeg vi skal finde noget sjovt!:)

KraveKage

Krave the Lone Wolf

3483
karakterer

KraveKage 10.05.2020 13:17
Hola xD velkommen til xD

Jeg kunne måske godt klar the bad guys thing xD 
Kulina

Kulina

Altid Klar På Flere Tråde :P

90
karakterer

Kulina 10.05.2020 13:21
HEYYO! 

Jeg er også helt ny her :P 

Jeg har Kulina, en engel uden hukommelse om sin fortid, og som er MEGET venlig og tror på det bedste i alle - så hun ville helt klart støtte alle drømme og hjælpe med alt hvad hun kunne - hvis det kan friste :D
IsolynHunter

IsolynHunter

170
karakter

Jeg er så klar på at smide Freya efter Kulina! :D
Freya er min kvindelige halvorker, der er en del af Lysets Hær. Hun er en stor, stærk dame, der slår en proper næve, men hun er blidt som et lam <3
Jeg kunne godt se de to få et lidt sjovt forhold til hinanden, for Freya ville helt klart bakke op om Kulinas drømme (og tage med hende på barcrawl!), men samtidig kunne det være sjovt hvis Freya fra tid til anden blev hyret af Kulinas far til at holde øje med hende, så hans smukke lille rigmandsdatter ikke kommer i problemer. På grund af den psykologiske glidebane jeg har kastet Freya ud i her for tiden, så ville Freya også have tidspunkter, hvor hun bliver grøn (HA! fordi hun er en halvorker!) af misundelse på Kulina på grund af hendes skønhed og charme, samtidig med at hun har brug for en ven, der kan holde lige så meget øje med hende selv, som hun holder øje med Kulina :3

Det var vidst min 25 øre! Sig til hvis du er frisk!!
Raider

Raider

Evigt manglende hjerneceller

666
karakterer

Raider 10.05.2020 14:06
Jeg har mange karakter som muligvis kunne passe til forskellige roller, så hvis du ser noget der kan fange dig må du gerne smide et pm.

Velkommen til :) 

TheEvilQueen

863
karakterer

Jeg har sendt en karakter til godkendelse, som jeg ikke er heeelt sikker på, hvordan kan passe ind i det her puslespil, men du kan jo læse om vedkommende her, og se om du kan finde på noget :)

Agnethe

10
karakter

Agnethe 10.05.2020 15:51
Hey!

Jeg er selv helt ny og lidt forvirret, men så klar på at komme i gang!

Nesta og Fahira er nogenlunde lige gamle, og de bor begge to i Dianthos, så de kunne måske godt blive veninder? Selvfølgelig alt efter, hvordan de klinger sammen. Men jeg tænker, det ville give mening, især når de begge to har en kunstnerisk åre, og Nesta generelt er vild med at omgive sig med smukke mennesker. Hun kunne også sagtens blive misundelig på Fahira though, og deres venskab kunne få et konkurrerende element. Og så går hun ihvertfald i byen ;)

Hvad tænker du? :) 
Leviathan

Leviathan

monster from the deep

666
karakterer

Leviathan 11.05.2020 10:35
Hej og velkommen til siden

Jeg smide gerne Faust ind i et emme med hende, ved dog ikke lige hvor ind han passer, men det kan vi altid finde ud af over pm, hvis det er.
Karen

Karen

KL-hepper

1893
karakterer

Karen 11.05.2020 14:38
Hej! Jeg kæmper ivrigt for at komme i gang igen. Jeg havde egentlig lovet mig selv ikke at starte flere tråde, men man har et standpunkt, til man tager et nyt xD

Så! Jeg har et par karakterer, der muligvis kunne passe til :3

- Tori: Tori er et halvdyr (abe), der bor i Dianthos og er en del af "undergrunden" (den ulovlige del af byen, der gør sig i pitfights og den slags). Han ville nok derfor godt kunne introducere hende for den "finere" del af nattelivet xD Jeg er dog ikke sikker på, hvordan han ville reagere på hendes evne, for han er ikke som sådan lavet til romancer, og han er meget akavet på det punkt, hvilket nok kun ville gøre det sjovere xD

- Alicia: Alicia ville nok ikke passe ind til det, du søger, men hvis hun fik muligheden, ville hun nok forsøge at hjælpe Fahira med at få styr på sin evne. Jeg ved ikke, om det er noget, du ønsker, men jeg lægger det ud alligevel ^^

Jeg har et par andre, der kan fungere som wildcards, men jeg ved ikke, om de passer ind til noget af det, du specifikt søger ^^ Ellers er du velkommen til at spørge :3

Til sidst vil jeg bare ønske velkommen til! :D

- Karanu

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Blæksprutten, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 8