Lux 06.04.2020 15:16
Hey! Jeg har lige fået godkendt Solari og leder derfor efter tråde til min karakter! --> Solari Seravill

Solari er ypperstepræstinde for Nalish'ra (gudinde under Zaladin) og har brugt de sidste mange år på at genopbygge hendes tempel efter det brændte ned tilbage i 1926. Det står nu færdigt, og derfor skal hun ud i verden igen! Jeg har nogle lidt forskellige forslag til ting der kunne være sjove at tråde om, men er mega åben for andre forslag hvis du har en fed idé! 

Jeg leder efter både fortidstråde og almindelige tråde. 

The past into the present.
... some relations never change.                                    

Solari er en gammel elver, og har derfor selvfølgelig skaffet sig både venner og fjender igennem sit liv. 
Selvom hun ikke rigtig har blandet sig i verdenen udenfor hendes lille klan (førhen de seneste 250 år ish), så tænker jeg at venner/fjender er oplagte at starte ud med. Jeg har et par idéer til hvor de kan have mødt hinanden, men er flexibel med fortiden!

Religiøse folk -> Læs 'Erkendelse' under hendes fortid hvis du vil. 
- Solari brugte lang tid på et af Aladrios' templer, og det er en mulighed at hun faktisk fik skaffet sig nogle venner/fjender imellem de folk der boede i templet? Hun var der i lidt over 100 år, så masser af tid for en relation at blive dannet? 
Udover det, så brugte hun også lang tid i det gamle Nalish'ra tempel og ville elske at kende nogle derfra in game, muligvis nogle der bor i det nye tempel med hende og støtter ligeså meget op om gudinden som hun gør. (de behøver self ikke bo der, det er bare en mulighed). Det kan sagtens være et af de venskaber der bare har eksisteret i evigheder, og den her person ville så kende hende fra før hun blev ypperstepræstinde! 

Hun har dog levet længe og virkelig været nogle forskellige steder, så mulighederne er ret åbne, hvis du tænker noget andet kunne være fedt! 

Friends in high places. 
...We all want them, do we not?                                        

Det her er et lille plot jeg ville elske at få i gang! Solari vil gerne mere ind på den politiske spilleplade igen, og vil gerne have kirken mere accepteret og udbredt til de almindelige borgere og væsner >:] 

Så hvis du sidder og tænker; "min karakter har det lidt for godt lige nu" eller "min karakter skal lokkes ned af lidt ondere stier" - så er Solari kvinden for dig! Hun elsker at snakke religion med dem der er interesserede, og kan måske få din karakter til at tvivle på visse ting omkring guderne. Hvis du måske leder efter en mere voldelig skurk, så ville hun også elske at hive din karakter med ind i Skyggernes Kapel (det nye nalish'ra tempel) og give dem en god introduktion til gudinden ;) 
Som en sidste ting, vil Solari gerne arbejde på Nalish'ra kirkens forhold til de andre kirker, og rækker gerne en hånd ud for at få noget dialog igang med andre præster. Så hvis du har en præstekarakter (eller en karakter der har noget med de lyse guder/præster/den politiske situation at gøre), så skriv indelig! Hun kommunikerer med alle racer og siger fx. ikke nej til et fredeligt møde med skovelvere, dværge, alfer osv. 

Ellers er jeg også åben for de fleste idéer og elsker at sparrer med idér til plots!