Bar Slagsmål for dem der tør!

Annehn

Annehn

161
karakterer

Annehn 05.07.2019 18:29

Hej alle sammen. 

Mit navn er Anne, jeg har en karakter der hedder Alexander der er udsmider for kroen Den Magelige Mis, som bliver eget af The Lazy Writer's karakter Lucille. Den er normalt en fredelig og hyggelig kro, men Dianthos er en stor by med mange forskellige skikkelser. Og da der er så mange karaktere herinde der godt kan lide at leve livet lidt på kanten, tænkte jeg om ikke jeg kunne lokke nogle af jeres gadekatte indenfor til at lave lidt rav i den på Den Magelige Mis. 

Tanken er en fællestråd. Præmissen er at der på et tidspunkt skal bryde et slagsmål ud, hvordan og hvorfor det finder jeres karakter ud af på egen hånd. I kan spille jeres karaktere op imod hinanden, der kan være en NPC der spilder en øl over jer. Whatever, så længe vi får gang i festen. 

Reglen bliver at hvis man ikke svare i tråden indenfor en uge, så hopper tråden videre til den næste i rækken. Bare så vi ikke går i stå efter to svar. 

Så har du en karakter der godt kan lide at dele øretæver ud? Så kom og vær med til hundeslagsmål! 

Kærlig Hilsen, 
Annehn

Zofrost

Zofrost

King of Hell

4010
karakterer

Zofrost 05.07.2019 18:37
Randall er altid med på en slåskamp!
Blæksprutten

Blæksprutten

<コ:彡

3314
karakterer

Bertram kommer også på visit! 
Annehn

Annehn

161
karakterer

Annehn 05.07.2019 19:14

YAAAY <3 
Karen

Karen

KL-hepper

1893
karakterer

Karen 06.07.2019 10:38
Sensō kunne være en katalysator til slåskampen? :3

Hvorfor hun er der, skal jeg lige finde en grund til, men det kan sagtens lade sig gøre ^^
Annehn

Annehn

161
karakterer

Annehn 14.07.2019 14:56

Hej alle sammen :)

Jeg regner med at starte Bar-slagsmåls-tråden idag, så det er sidste chance for at melde sig ind i the action. Man må også gerne join med passive karaktere der bare besøger kroen imens det hele sker og bliver caught in the middle of it all. 
Signehn

Signehn

465
karakterer

Signehn 14.07.2019 20:04
Kassandra skal helt sikkert observere fra sikker afstand og forsøge at redde det dyrere service, som der bliver smidt med! o/

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 8