Annehn 05.07.2019 18:29
Hej alle sammen.
Mit navn er Anne, jeg har en karakter der hedder Alexander der er udsmider for kroen Den Magelige Mis, som bliver eget af The Lazy Writer's karakter Lucille. Den er normalt en fredelig og hyggelig kro, men Dianthos er en stor by med mange forskellige skikkelser. Og da der er så mange karaktere herinde der godt kan lide at leve livet lidt på kanten, tænkte jeg om ikke jeg kunne lokke nogle af jeres gadekatte indenfor til at lave lidt rav i den på Den Magelige Mis.
Tanken er en fællestråd. Præmissen er at der på et tidspunkt skal bryde et slagsmål ud, hvordan og hvorfor det finder jeres karakter ud af på egen hånd. I kan spille jeres karaktere op imod hinanden, der kan være en NPC der spilder en øl over jer. Whatever, så længe vi får gang i festen.
Reglen bliver at hvis man ikke svare i tråden indenfor en uge, så hopper tråden videre til den næste i rækken. Bare så vi ikke går i stå efter to svar.
Så har du en karakter der godt kan lide at dele øretæver ud? Så kom og vær med til hundeslagsmål!
Kærlig Hilsen,
Annehn
Tanken er en fællestråd. Præmissen er at der på et tidspunkt skal bryde et slagsmål ud, hvordan og hvorfor det finder jeres karakter ud af på egen hånd. I kan spille jeres karaktere op imod hinanden, der kan være en NPC der spilder en øl over jer. Whatever, så længe vi får gang i festen.
Reglen bliver at hvis man ikke svare i tråden indenfor en uge, så hopper tråden videre til den næste i rækken. Bare så vi ikke går i stå efter to svar.
Så har du en karakter der godt kan lide at dele øretæver ud? Så kom og vær med til hundeslagsmål!
Kærlig Hilsen,
Annehn