Cupcake

Cupcake

30
karakter

Cupcake 06.06.2019 20:30

Dette er en lille præsentation af min karakter, så i forhåbentlig vil være interesseret i at tråde med hende

Amara Chi Imani

Amara er en ældre engel som har rejst verden rundt og lært en masse om mad og bare hvordan verden fungere.
Gennem tiden har hun lavet forskellige ting og mødt mange folk men nu er hun ansat på Krystalpaladset som Chefkok.
Hun er en meget venlig person overfor folk der behandler hende godt og gør deres del.
Hun vil gerne hjælpe folk og er en person som håndtere en travl hverdag meget godt.
Hun er en romantikker og drømmer om at finde den eneste ene.
Dog er hun ikke typen der taler udenom, hvis der er noget hun mener nogen skal vide får de det skam også af vide.
Man skal dog nok ikke snakke religion med hende da hun har noget af et had til guderne, men man er altid velkommen til at prøve.

Søger:
Lidt af det hele, da hun elsker at møde nye personer og lære nye ting.
Noget som en fyr hun kunne falde for ville også være fedt, ikke nødvendigvis den eneste ene, det er noget vi kan se på senere.

KraveKage

Krave the Lone Wolf

3483
karakterer

KraveKage 06.06.2019 20:31
Jonathan siger aldrig nej til et hun køn så
Han er frisk ;)
Black Phoenix

Black Phoenix

Melder mig som trådpartner! :3

2609
karakterer

Jeg smider gerne mine karakterer efter Amara - for at starte 'blødt' ud vil jeg nok anbefale Orcus eller Elmira, da det er mere sandsynligt at de vil støde på Amara og finde hende interessant end mine 2 andre karakterer :)

Orcus er oprindelig smugler af alverdens ting og sager (inklusiv slaver), men han har en yderst barnlig side af sig selv og kunne sikkert finde det yderst interessant med et lækkert måltid - han bor i en grotte og udvalget er ikke så stort og varieret xD

Elmira er special race og en fysisk form af tid. Hun er meget nysgerrig på landets skikke og lignende, så hun kunne sikkert godt falde over Amara på markedet og finde hendes udvalg af varer interessant :) Samt høre lidt om hendes historie og beundre hendes vinger.

Lad høre! Du er selvfølgelig også velkommen til at kigge på de to andre, men de stikker nok lidt af i den modsatte retning af Amara :3 (ekstremme, voldsomme, kolde osv.)
Raider

Raider

Evigt manglende hjerneceller

666
karakterer

Raider 07.06.2019 08:51
Jeg har en ældre engel som på samme aldersplan med Amara, som måske kunne blive et længere venskabe. Alisana har nemlig ikke man relationer fra fortiden, eller længere venskaber. 

Alisana har været vampyr jæger over den tid hvor hun har været engel, hun har nu slået sig mere fast ned og lever livet lidt mere rolig. 

Ellers har jeg mange forskellige karakter som du skal være velkommen til tjekke ud, også kan vi tage den derfra.
Da jeg har afslutning af uddannelse i den her måned, er jeg ikke super aktiv, men jeg skal gør hvad jeg kan for svare tråde når der tid.
Karen

Karen

KL-hepper

1893
karakterer

Karen 07.06.2019 09:50
Jeg melder mig også lige på banen :3

Alicia er lige netop blevet optaget i Lysets hær, så der ville nok blive mulighed for, at de stødte på hinanden. Det er ikke så længe siden, hun er blevet engel, så jeg tænker nok, at relationen skal holdes mere omkring paladset end racen :3

I al fald håber jeg, du kan bruge hende. Du er selvfølgelig også velkommen til at stalke de andre karakterer, men som udgangspunkt finder jeg Alicia mest oplagt ^^

- Karanu

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Blæksprutten, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 8