General søger ofr- jeg mener frivillige!

Venus

Venus

Den Ottearmede Buksetyv

2319
karakterer

Venus 06.06.2019 20:20
Hej folkens,

Men aktivitet har svinget ret så kraftigt, og jeg prøver at komme ind i kampen igen. Til det formål skal jeg bruge nogle frivillige!
Vil starte med Ethelihn.

Beskrivelse af karakteren

Ethelihn er Mørkets general og meget ung for sådan en af slagsen taget i betragtning, at den første general, som hun selv tjente under, var en flere tusind år gammel dæmon. Med få ord er hun raptunget, eventyrlysten, en hærdet dranker, og altid god for et slagsmål.
Hendes situation lige nu er, at hun sammen med resten af Mørket befinder sig i Kzar Mora, meget men lidt mulighed for at komme ud. Hun er en dygtig taktikker af erfaring snarere end intelligens og bundloyal over for Mørket. Grundet hendes lave alder og situationen under hvilken, hun fik titlen som general, forestiller jeg mig dog ikke, at hun er super populær.

Søger

Lidt af hvert. Andre forslag end dem nedenfor er også velkomne. Der skal bare tages højde for, at hende position er lidt fastlåst:

• Relationer inden for Mørkets rækker, både gode og dårlige.

• Kunne være fedt at tage nogle tråde med nogle af dæmonerne i Kzar Mora.

• Relationer til folk, der er villige til at støtte hende, er måske nok det, jeg savner mest.

Lidt om mig som rollespiller

Jeg er rigtigt glad for drama, når alle parter har noget i klemme og når karakterer bare hænger på hinanden mere eller mindre frivilligt, det kan være super underholdende x) Samtidig kan jeg også rigtigt godt lide afslappede, useriøse tråde, som jeg selv har nemmere ved at skrive. Drama tager tid, men er det ofte værd <3
Jeg skriver mellemlange tråde og kan godt folde mig ud i romaner, hvis det virkeligt stikker, men jeg foretrækker det ikke :P Jeg er også glad for den slags tråde med korte svar (fx max 5 linjer), hvor man kan få fyret nogle stykker af sted.
M
en! Det skal gentages, at mit aktivitetsniveau har været svingende og temmeligt meget, og jeg vil gerne ind i noget mere stabilt. Hvis du har tålmodighed til at risikere at skulle vente længe på svar og er interesseret, er jeg lykkelig (og har naturligvis samme tålmodighed til dig), og ellers har jeg fuld forståelse <3

Htqz

1844
karakterer

Htqz 07.06.2019 02:27
Har en karakter jeg tror ville være perfekt til at møde Ethelihn xD Skal bare lige have skrevet den færdig og godkendt hvilket kommer en af dagene ( skal lige have lidt mere ro på mit hoved efter en hulens masse hospitals og lægebesøg + møder..  X_X'' )
Venus

Venus

Den Ottearmede Buksetyv

2319
karakterer

Venus 07.06.2019 08:33
I orden, vi ser på det :)
Karen

Karen

KL-hepper

1893
karakterer

Karen 07.06.2019 09:47
Jeg ved ikke, om det relaterer til det, du søger, men Lykke er yderst loyal over for både Mørkets Lord og Ethelihn (som rent faktisk er det eneste menneske, Lykke ser som ligeværdig). Jeg ved ikke, om der er nok stof til et emne, men Lykke er i al fald en, der ville støtte hende gennem tykt og tyndt (og situationen nu er vist tyndere end tynd). Om det kommer til udtryk gennem flere ordre fra Ethelihn, eller om hun mere personligt begynder at henvende sig til Lykke, er nok mest et spørgsmål om Ethelihns generelle væremåde :3

Jeg håber min lille rambling her kan bruges til noget, og at jeg har formået at lave en grobund for noget idéværk ^_^

- Karanu
Zofrost

Zofrost

King of Hell

4010
karakterer

Zofrost 07.06.2019 10:46
Jeg har en enkelt kriger fra Mørket, Storm. Han er ikke ret god til ordrer og autoriteter og kommer ret meget i klemme for det ind i mellem. Og så har han lidt for meget hjerte til at være hos Mørket, men det er jo ikke så let at slippe ud igen... Han vil ikke være fan af hende, nok nærmere bare lidt ligeglad.

Min lejesoldat uden hjerte, Thanos, tager nogle gange jobs for Mørket, når det skal være lidt uofficielt og nogen skal dø eller andre skumle ting skal ske.

Vargas, dødssynden og slavehandleren, handler slaver med Mørket, men han kommer ikke til Kzar Mora, siden han ikke er fan af almindelige dæmoner eller ærkedæmoner.

Og så har jeg to gamle dværge, der begge har haft noget at gøre med Mørket, den ene som spion for Lyset (han arbejdede som sporer for dem, og gør det stadig af og til, siden ingen ved, at han i realiteten ikke skiftede fra Lyset til Mørket), og den anden, ja, han sidder jo på tronen oppe i Dragorn :b

Og så er der selvfølgelig Randall, han kunne da godt lige dukke op og forsøge at score Mørkets General! *øjenbrynssmiley*

Hvis der skulle være noget, der kan bruges :b
Derag

Derag

Lummerhummer

1693
karakterer

Derag 08.06.2019 17:52
Vertis kunne da godt tænke sig en snak med mørkets general. For at lægge onde planer, og sådan noget :b

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 8