Juliane

Juliane

9
karakter

Juliane 04.03.2019 11:47
Jep, min karakter Emmalina søger nu emnepartnere på godt og ondt :)

Hun har ingen anelse om hvem hendes forældre er. Hun ved dog at hun er halvt menneske og halvt bjergelver. Hun blev som spæd efterladt ved vandfaldet i Medanien, hvor hun samlet op af en gammel mand som ligesom hende selv var halv menneske men halv skovelver. Hun blev i sine voksne år voldtaget af denne mand og fødte en søn som døde som spæd. Hun er nu igen gravid ( og føder nok lige om snart xD ) Hun dræbte manden og flygtede til Dianthos hvor hun arbejde som kropige i et halvt år, hvorefter hun flygtede til hendes nuværende opholdssted Azurien, hvor hun arbejder som kurvefletter og syerske. Hun begvæger sig ofte rundt i landet for at sælge sine vare eller købe redskaber til at kunne lave sine vare, så hun er rimelig fleskibel selvom om hun er højgravid.

Men hun søger alt mellem himmel og jord, så kom med inputs, jeg er selv åben for alt kan ske med hende, bortset fra at hun dør.
Raider

Raider

Evigt manglende hjerneceller

666
karakterer

Raider 04.03.2019 13:22
Jeg har en masse farverige personer, som nemt kunne være spilbar sammen med hende. 

Der er blandt andet Alisana som er halv bjergelver og menneske som Emmalina. Hun bor godt nok i Dianthos men hendes liv gør at hun godt kan finde på rejse omkring, hun har tidligere vampyr jæger som har slået sig fast ned. Hun kunne veninde, mentor, eller andet derhen ad, hun har ikke så mange venskaber fordi hun er en smule paranoid i hendes sene alder. Men hun har hjerte på det rette sted, og hun godt lide at snakke med nye mennesker, væsner og alt der imellem. 

Der er Rosa som er en omrejsende ørkenelver, hun har ingen tråde og hun magler alt mellem himmel og jord. Hun lever af sang og lut spil, hun har forlad det mere isolerede ørkenelver samfund for at opleve verden og for slippe en smule væk fra de mænd som der falder for hende trance sang.