Juliane

Juliane

9
karakter

Juliane 04.03.2019 11:47
Jep, min karakter Emmalina søger nu emnepartnere på godt og ondt :)

Hun har ingen anelse om hvem hendes forældre er. Hun ved dog at hun er halvt menneske og halvt bjergelver. Hun blev som spæd efterladt ved vandfaldet i Medanien, hvor hun samlet op af en gammel mand som ligesom hende selv var halv menneske men halv skovelver. Hun blev i sine voksne år voldtaget af denne mand og fødte en søn som døde som spæd. Hun er nu igen gravid ( og føder nok lige om snart xD ) Hun dræbte manden og flygtede til Dianthos hvor hun arbejde som kropige i et halvt år, hvorefter hun flygtede til hendes nuværende opholdssted Azurien, hvor hun arbejder som kurvefletter og syerske. Hun begvæger sig ofte rundt i landet for at sælge sine vare eller købe redskaber til at kunne lave sine vare, så hun er rimelig fleskibel selvom om hun er højgravid.

Men hun søger alt mellem himmel og jord, så kom med inputs, jeg er selv åben for alt kan ske med hende, bortset fra at hun dør.
Raider

Raider

Evigt manglende hjerneceller

666
karakterer

Raider 04.03.2019 13:22
Jeg har en masse farverige personer, som nemt kunne være spilbar sammen med hende. 

Der er blandt andet Alisana som er halv bjergelver og menneske som Emmalina. Hun bor godt nok i Dianthos men hendes liv gør at hun godt kan finde på rejse omkring, hun har tidligere vampyr jæger som har slået sig fast ned. Hun kunne veninde, mentor, eller andet derhen ad, hun har ikke så mange venskaber fordi hun er en smule paranoid i hendes sene alder. Men hun har hjerte på det rette sted, og hun godt lide at snakke med nye mennesker, væsner og alt der imellem. 

Der er Rosa som er en omrejsende ørkenelver, hun har ingen tråde og hun magler alt mellem himmel og jord. Hun lever af sang og lut spil, hun har forlad det mere isolerede ørkenelver samfund for at opleve verden og for slippe en smule væk fra de mænd som der falder for hende trance sang. 

Ellers skal du bare være velkommen til kigge, da jeg har en del andre karakter som sikkert også er en mulighed :) 
Juliane

Juliane

9
karakter

Juliane 04.03.2019 13:58
Nu kiggede jeg lige dine karaktere igennem og tænker a t Alisana kunne være et spændende bud, måske lige så meget for at Emmalina kan lære noget mere om den ene halvdel af hendes ophav og deres kultur. Faldt dog også over Vlevius og tænker at han måske kunne komme til hendes redning, en dag hun er inde i Dianthos og købe nyt stof eller på vej til Isaritemplet for at bede for hendes ufødte barns liv. Og med hende som værende højgravid vil hun være et let offer ? Ved ikke hvad du selv tænker om det :)
Raider

Raider

666
karakterer

Raider 05.03.2019 08:44
Begge forslag er super gode :D
Så vi kunne nemt tage hul på begge, hvis det er.
Beklager hvis jeg ikke lige svaret tilbage igår, var super træt efter at jeg kom hjem fra uddannelse. 
Juliane

Juliane

9
karakter

Juliane 05.03.2019 10:25
Det kan vi sagtens :) Så må du selv vælge hvem af dem du føler for at starte med, jeg kan sagtens oprette emnet ;) 
Oh det kender jeg selv alt for godt, så bare rolig no problemo :)
Raider

Raider

666
karakterer

Raider 05.03.2019 11:20
Vi kan starte med Alisana, fordi pt var ideen faktisk at Vlevius skulle blive vampyr det ville gør tingen en smule komplicerede eller skal udskyde hans forvandlige igen. 
Men det problem løser jeg lige med en anden spiller, eller skal det bare forgår lidt ført at Vlevius tog ud på sin rejse.
Juliane

Juliane

9
karakter

Juliane 05.03.2019 11:41
Hvor opholder Alisana sig mest, sådan hvad der ville være en måde at de kunne støde på hinanden.
I forhold til Vlevius så er det hvad der passer dine planer med ham bedst. 
Raider

Raider

666
karakterer

Raider 05.03.2019 11:46
Alisana bor i Dianthos, men hun rejse vidt omkring ved behov eller lyst. Hun er faktisk ude på rejse lige nu, så hun nær tusmørkedalen. 
Jeg finder en løsning til ham, eller kan tråd bare forgå en uge eller to før at han tog afsted :) 
Juliane

Juliane

9
karakter

Juliane 05.03.2019 12:15
Så er de lidt i hver deres ende af landet xD Da Emmalina lige pt er i Azurien, men jeg kunne sige at hun var ude og aflevere nogle kurve hun har lavet på bestillingt?

Det kan vi også sagtens sige :)
Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
karakterer

Nyxx 05.03.2019 13:13
Sikke da en historie til det sølle barn D: 

Men!!! Jeg har to karakterer der kunne sende Matthew efter hende, en sød og rar dæmon (tro det eller lad være!) Han er meget dadlike, nede på jorden og rejser rundt... Hans tøj kunne nok efterhånden trænge il at blive lappet sammen :) Og så kan de jo altid snakke lidt undervejs :)

Så har jeg også Adrien, han er også en sød dæmon. Han bor i Azurien, i et lidt større hus, hvor han har tilhørende stalde, som han opvarter heste i, tager sig af dem og sælger dem :) Han kunne eventuelt få Emmalina til at sy nogle ting til ham? Tøj, ting til hestene eventuelt? :)

Udover dem, har jeg også en del andre karakterer :p
Juliane

Juliane

9
karakter

Juliane 05.03.2019 13:32
Meget tragisk historie, men har altid haft en svaghed for at lave denne slags historier da jeg synes de er så meget mere interessante at forme derfra.

Uhh tænker at begge giver rigtig god mening. Tænker dog at Adrien er den der giver mest mening da han bor i Azurien som hende selv så han har måske igennem nogle af dem han sælger/ køber med hørt om hende? :)
Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
karakterer

Nyxx 06.03.2019 20:01
Kunne sagtens være en mulighed :)
Juliane

Juliane

9
karakter

Juliane 06.03.2019 20:14
Hvordan skal det mere praktisk foregå? Støder de tilfældigt ind i hinanden, eller bliver hun inviteret til hans foretning? :)
Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
karakterer

Nyxx 07.03.2019 09:31
Tænker måske han opsøger hende? Det er jo ham der skal have lavet ting :3
Juliane

Juliane

9
karakter

Juliane 07.03.2019 10:21
Det kan vi sagtens sige. Skal jeg lave det eller vil du ?
Raider

Raider

666
karakterer

Raider 07.03.2019 10:32
Det ville passe fint ^^
Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
karakterer

Nyxx 08.03.2019 13:28
Det må du gerne, så er du en skat <3 

TheEvilQueen

863
karakterer

Jeg vil gerne smide min halvork ind i mixet, hvis det er. Eventuelt som en slags beskytter?

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Erforias, Blæksprutten, Mong
Lige nu: 3 | I dag: 8