Det går lidt sløvt til for tiden.

Karen

Karen

KL-hepper

1893
karakterer

Karen 02.12.2018 02:29
Hiya peeps. Som I (mest dem jeg emner med) nok har lagt mærke til er jeg ikke heeeelt så aktiv, som jeg har været. Det skyldes flere ting, men allermest et lettere presset liv, hvor jeg lige i øjeblikket virkelig mangler flere timer i døgnet. Derfor må I meget undskylde, at jeg er blevet MEEEEEGA langsom til at svare, og jeg beder jer derfor inderligt om at have en god portion tålmodighed (jaa jeg ved det, dobbelmorale er dobbelt så godt). Jeg håber virkelig, at min tid og mit overskud kommer til at vende hurtigst muligt, men jeg tør ikke love noget. I skal blot vide, at jeg savner jer enormt meget allesammen, og jeg håber på at kunne gøre et stærkt comeback.

Jeg forsøger selvfølgelig stadig ihærdigt at svare i tråde, men lige nu har jeg ærligt mest fokus på de fællestråde, jeg har kørende, og som det er lige nu, har jeg kun et par timer om ugen til at få svaret, så jeg tigger og beder om jeres forståelse.

Det var alt herfra lige nu.

- Karanu
Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
karakterer

Nyxx 02.12.2018 09:11
Tag din tid sweetheart!

Du skal nok komme stærkt tilbage :)<3
Krystal

Krystal

Skaberinden

5887
karakterer

Krystal 02.12.2018 09:27
Hej Karanu :)

Husk at fraværsemner ikke hører til på opslagstavlen. (Har flyttet det)

Du tager dig bare alt den tid, du har brug for med trådene - det virkelige liv kommer altid i første række. KL løber ingen vegne ;)
~ Krys ~

Dragonflower

Dragonflower

Drama Llama

3294
karakterer

Real life kommer først! Så fokus på det, og så skal vi sku nok være her når du har tid igen! :D
Det skal gøre ondt, før det gør plot!
Tråden er låst

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 12