Soul 20.10.2018 13:21
Hey allesammen!

Soul here! Im back :D

Nogle af jer kan, måske huske mig, samt kan jeg se der er kommet en god del nye til. Hvilket er skønt at se! Jeg skriver denne post/tråd fordi jeg forsvandt forholdsvis spontant efter en episode der medførte nogle..meget negative tanker fra min side af, samt en mørk periode i mit liv, som er blevet løst, mere eller mindre.

I den her post/tråd vil jeg komme ind på hvorfor jeg forsvandt, og hvorfor jeg kom tilbage, og hvad har ændret sig for mig..Så, jeg vil tage det på liste form.

Hvorfor jeg forsvandt:

Jeg forsvandt forholdsvis spontant, efter jeg havde en meget negativ periode i forbindelse med min bachelor. Jeg havde læst samfundsfag i en længere periode, og var godt i gang med min bachelor, mennnn. jeg havde aldrig været glad for min studie, forsøgte tit at komme væk fra det, men alligevel brugte jeg alt min tid på det, ville have gode karakterer og gøre hvad jeg kunne for at opnå en god viden, og alt sådan noget..Men som sagt var jeg aldrig glad på studiet...aldrig fundet noget i samfundsfag og psykologi jeg fandt interessant ud over sexologi..alt andet var "Mæh", men troede dette var normalt..Men fandt ud af dette var langt fra tilfældet under min bachelor. Jeg havde fået at vide at mit valgte emne var acceptable og faktisk godt, endda havde en vejleder sagt at til min kandidat at hun ville arbejde sammen med mig og gøre det jeg ville på landsplan...da vi så fik personlige vejledere fik jeg at vide at mit emne ikke var pensums dækkende, efter lang debat blev vi enige om dette og at det ikke kunne redes så det var lidt, bare at starte forfra..sjovt nok var min psyke ikke helt enig..Endte med at både få en stress diagnose, samt en mild depression..Sååå, jeg forsvandt fra alt socialt...blandt andet denne side.

I denne asociale periode, tænkte jeg meget over mine valg, og hvem jeg var. Det føltes lidt så om at hele min identitet kollapses i mind hænder og jeg gjorde alt hvad jeg kunne for at samle det ødelagte spejl som jeg troede var "mig" og krævede faktisk meget energi bare at holde ved, og endte i meget mørke tanker og endte med at gøre nogle ting jeg ikke er stolt af.

Så, det er den store grund til at jeg forsvandt, jeg var deprimeret og stresset.

Hvorfor er jeg tilbage på KL:
Den korte grund, er jeg har savnet siden. Den anden er jeg har et meget bedre liv nu end jeg nogle sinde har haft før, og med det er jeg både galdere og har meget mere overskyld.  Som skrevet brugte jeg meget tid på at tænke over "Hvem er jeg" faktisk noget jeg ikke har været i stand til at svare på før. Så jeg besluttede at gøre alt på ny, finde ud af hvem jeg var fra bunden. Blandt andet fandt jeg ud af, mine tanker omkring studie var alt fra normale, og at jeg ingen interesse havde for emnet jeg var ved at blive uddannet inde for. Så, jeg droppede ud efter min sygemelding. Brugte meget tid på at snakke med folk der var i arbejde om hvordan de fandt frem til det valg.

Efter længere tid, fandt jeg frem til hvad jeg ville i fremtiden og gjorde hvad jeg kunne for at komme ind på den uddannelse, og den startede jeg så på her til efteråret. Hvilket har gjort jeg faktisk er glad for det jeg gør hver dag, og ser frem til fremtiden.

Ud over det, så har jeg fået en kæreste, noget jeg ikke havde et ønske om at gøre for jeg var færdig med mine sexologiske ting. Men tingende ændrede sig lidt, da vi forholdsvis spontant fandt hinanden. Hvilket har gjort underværker for mit humør! Dog påvirker det lidt mine muligheder for rollespil, men det er lidt kompliceret. Så, Ihrai har det lidt svært :P

Men jeg er tilbage på siden af mange grunde!
Jeg har savnet jer! I er en masse skønne mennesker!
Jeg har savnet post by post rollespil virkelig meget!
Opia er skøn og vil gerne spille på hende igen :P
Jeg har meget mere overskyld end jeg nogle sinde har haft før!
Jeg er galdere end jeg nogensinde har været før!

Så, jeg vil meget gerne i gang med rollespil igen, og meget gerne her!

Og som en del af dette vil jeg sige mange gange undskyld! Har haft det dårligt over alle trådende jeg lukkede spontant som jeg forsvandt, havde virkelig glædet mig til spille dem alle sammen igennem og mange mange flere, så til jeg alle dem jeg var i gang med at spille med, vil jeg sige mange gange undskyld, og vil også skrive privat til jer for at undskylde ordenligt.

Jeg skrev jeg ville snakke om hvad har ændret sig.
Men syntes jeg var været igennem det løbende, vil dog sige, at jeg vil gerne være her meget mere seriøst end jeg tidligere har været på denne side, måske ikke være så meget i chatten som jeg var dengang, men vil nok lure som altid.

Tak fordi I vil læse dette!

Soul, the tea maker.
Stefanie, steffie.
The twin eyed demon, with a voice colder than ice: Opia
The emotional weapon, with a mind of its own: Lality

Use as you see fit:
Spørgs og du får et svar :) ligemeget emnet!
Facebook: https://www.facebook.com/stefanie.hvilsom
Discord: Zhadalina/Soulzero #4530