Gammel kending kom tilbage, men forsvandt derefter?!

DistortedDiva

DistortedDiva

2590
karakterer

Hej alle søde KL'ere!

Det er ved at være et par måneder siden jeg har svaret på nogen af mine tråde, og det er jeg oprigtigt ked af, da jeg længe har tænkt på at starte med at være aktiv på forummet igen.. (Og jeg gør det stadig!)

Jeg har desværre haft en lidt svær tid. Jeg har stresset lidt over ingen ting, men ikke mindst at min elskede mor har været/er meget syg

Jeg vil RIGTIG gerne begynde at spille igen, nu hvor vi endelig har fundet ud af hvad det er min mor fejler, og jeg vil rigtig gerne sige UNDSKYLD, til dem jeg ikke har svaret. Hvis i har lyst, vil jeg rigtig gerne fortsætte på vores tråde.

For mig, tror jeg det er lettest at komme igang med flowet, hvis vi har noget der ligner et plot i tankerne når vi tråder, fremfor de "tilfældige møder"
Jeg har 2 (måske 3) karakterer jeg rigtig gerne vil i gang med!

Merissa:
-Halvelver
-Juveler
-Ligeglad med god og ond

LEDER EFTER:
-Bedste venner
-Kærligheds interesse
-Evt fjender

Rise:
-Havfolk
-Intet erhverv endnu
-Fungere bedst med gode

LEDER EFTER:
-Kærligheds interesse
-Andre havfolk
-Veninder

EVT:
Felix:
-Menneske
-Mørketskriger
-Ond, irriterende og dum

LEDER EFTER:
alt og alle, god som ond

TheEvilQueen

863
karakterer

Altås jeg vil da gerne have en tråd med dig, men ved ikke lige, hvordan jeg kan kombinere mine karakterer med dine. Jeg kan eventuelt skrive lidt om mine, og vi kan finde ud af noget sammen? Hvordan lyder det?

Det er iøvrigt også dejligt at have dig tilbage igen. Jeg har også været lidt væk, og er det i perioder, men jeg kommer jo heldigvis altid tilbage igen. Også selvom der nogen gange går måneder. Men jeg kan da love, at jeg kommer tilbage igen. Det plejer jeg jo :)

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Blæksprutten, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 8