Tråde/Relationer søges!

Anori

453
karakterer

Anori 10.07.2018 00:12
Hejsa!
Siden min tråd fra sidste år gik lidt i stå, tænkte jeg at nu ville jeg prøve at søge tråde/relationer til min ørkenelver Keone der er på vej op igennem Krystallandet fra Rubinien og nu er i det sydlige Medanien!
Keone kan godt lide at tegne og har vandevner hun ikke rigtig kan kontrollere - og hvis i har trådforslag er jeg også meget åben for input! Keone har brug for lidt af det hele, relationsmæssigt, så igen, temmelig åben. xD

På forhånd tak!
v0idwitch

v0idwitch

3235
karakterer

v0idwitch 10.07.2018 12:23
Hej!
Jeg har også en ørkenelver, Sayyida, som også rejser meget omkring i krystallandet. Måske de kunne kende hinanden? Sayyida er lidt ældre, hun er omkring 600 år gammel, men de kunne godt kende hinanden fra dengang Sayyida også boede i Medanien :D

Anori

453
karakterer

Anori 10.07.2018 20:15
Hej!
Jeg har også en ørkenelver, Sayyida, som også rejser meget omkring i krystallandet. Måske de kunne kende hinanden? Sayyida er lidt ældre, hun er omkring 600 år gammel, men de kunne godt kende hinanden fra dengang Sayyida også boede i Medanien :D

Årh det kunne være mega hyggeligt yeah! :D Keone har ikke været i Medanien synderligt længe, men enten fra der eller fra ørkenbyen kunne helt klart være en mulighed >w<

TheEvilQueen

863
karakterer

Hun skal da være mere end velkommen til at møde min elemental i Medanien! Hun er netop lige flygtet dertil, for at undgå Kiles Orden. Måske de kan hjælpes lidt ad? Godt nok har Smo (min elemental) evner med ild, men hun har mange erfaringer med magi, som tidligere ypperstepræstinde for Shara, og kan måske hjælpe Keone med sine magiske evner? :)

Loyalpeanutbuter

126
karakter

Jeg er ved at lave en ørkenelver som rejser met rundt også... 

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Blæksprutten, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 8