Tatti 29.06.2018 12:30
Som nogle nok ved er jeg en gammel KL veteran som er vendt tilbage. Jeg vil rigtig gerne være mere aktiv herinde, men jeg føler at det kan være en smule svært at komme tilbage ind i det igen. Tildels fordi jeg ikke vil trænge mig på dem, hvor det ser ud til, at de allerede har nogle faste rollespils kammerater. Vil dog ikke sige at jeg er en fuldkommen outsider, har da et par stykker, men for at komme godt igang med mine karakterer ville det være dejligt med flere folk at spille med <3 MEN det kan være at jeg bare tænker for meget over det haha. I hvert fald har jeg nogle karakterer som jeg gerne vil have mere i spil, og det ville være dejligt hvis nogle af jer kunne hjælpe mig med plots og relationer <3 Stian Hwan
Erhverv: Byvagt
Erhverv: Byvagt
"Stians stærke sider må være hans direkthed og ærlighed; Han kører ingen mindgames, eller manipulerer med folk, han er bare ærlig med de ting han siger og gør. Dernest er han viljestærk, og pligtopfyldende; han arbejder hårdt og fokuserer på sine mål. Han holder altid hvad han lover, og ville hellere miste søvn, end at bryde et løfte. Samt er han meget loyal."
-Flere byvagte venner og bekendtskaber
- Evt. Kærlighedsinteresse, eller nogen som kan lide ham
- Een der kan spille hans far Albion Brant
Og hvis I har idéer til plots så kom endelig med dem <3
-Flere byvagte venner og bekendtskaber
- Evt. Kærlighedsinteresse, eller nogen som kan lide ham
- Een der kan spille hans far Albion Brant
Og hvis I har idéer til plots så kom endelig med dem <3
Runila Arodriel
Halvelver og halvdværg (menneskeår: cirka 16)

"Runila er meget spontan, og ofte popper der dumdristige idéer op i hendes hovede, og så MÅ hun bare gøre det. Hun tænker ikke altid over konsekvenserne af hendes valg, og ofte lader hun sig rive med i situationer som andre får hende med i. Runila har intet ondt sind, men er blevet mobbet meget igennem sin barndom pga. hendes højde og udseende var en smule anderledes fra de andre dværge børn. Runila er rigtig glad for at lave risikofyldte og farlige ting. Hun elsker når adrenalinen pumper, men selvfølgelig ville hun ikke gøre noget som kunne få hende i rigtig fare. For selvom hun elske disse ting, kan hun også nemt blive bange, men fordi hun har gåpåmod, viser hun sjældent at hun er bange.
Runila vil også rigtig gerne være kriger, og lære at slås med våben"
- En ældre herre (20 +) som hun kunne hægte sig på, og blive lært op af ham hvordan man slås osv.
- Flere bekendtskaber og venner
- Evt. en kidnapper?
- Hvis I har idéer så kom med dem <3
Rosalee Wicker
Erhverv: Lystpige på bordellet
Side erhverv: Bokor magiker

"Rosalee er utroligt forførende, og flirtende når der er noget hun vil have, og i mange tilfælde bliver hun beskrevet som uimodståelig. Hun går vældig meget op i sit udseende, og går ikke op i om noget er rigtigt eller forkert, hun gør sådan set hvad der passer hende.
Derfor er Rosalee også beskrevet som en vaske ægte kælling fra folk som kender hendes sande jeg, udover den forførende personlighed som hun påtager sig. Hun er ligeglad med folks følelser, og siger tingene lige ud som hun har lyst til. Hun manipulerer med folk som det passer hende, og generelt er hun meget spydig, og overlegen i sin attitude."
- Elskere
- Fjender
- Kunder, på både bordellet, og med hendes bokor magi
- Bekendtskaber på bordellet
- Og hvad I ellers kan finde på som vil plotte <3
Elyon Howes
Kentaur

"Elyon er lidt en fri ånd, men derfor betyder det ikke at hun kun higer efter frihed; nej hun ønsker stabilitet, og sikkerhed; men hun er også eventyrsøgende og lettere kreativ kentaur. Hun er rigtig glad for at spille på Ocarina, og elsker at lytte til historier. Hun sætter stor pris på at skabe sociale og emotionelle forbindelser til andre omkring sig, og hun er en rigtig venlig pige. Der er ikke dét hun ikke ville gøre for andre, og nogle gange glemmer hun at sætte sig selv først."
- Kentaur bekendtskaber
- Kærlighedsinteresse
- flere venner af alle arter
- Andet er velkommen, skyd mig med idéer!
Eclipse Gwaudin Elizeph
Hukommelsestab

"Eclipse kan dog hurtigt blive distraheret, specielt hvis han har noget på tankerne. Der skal heller ikke meget til før at han kan blive såret, men i mange tilfælde skjuler han det og sætter en glad, eller ligeglad facade op. Hvis folk erklærer sin kærlighed til ham i form af at sige; Jeg elsker dig, bliver han meget paf, og blød i knæerne.
Eclipse er også et konkurrence menneske, og HADER at tabe, han vil helst vinde i alt. Og han er egentlig en ret dårlig taber.
Halvelver og halvdværg (menneskeår: cirka 16)

"Runila er meget spontan, og ofte popper der dumdristige idéer op i hendes hovede, og så MÅ hun bare gøre det. Hun tænker ikke altid over konsekvenserne af hendes valg, og ofte lader hun sig rive med i situationer som andre får hende med i. Runila har intet ondt sind, men er blevet mobbet meget igennem sin barndom pga. hendes højde og udseende var en smule anderledes fra de andre dværge børn. Runila er rigtig glad for at lave risikofyldte og farlige ting. Hun elsker når adrenalinen pumper, men selvfølgelig ville hun ikke gøre noget som kunne få hende i rigtig fare. For selvom hun elske disse ting, kan hun også nemt blive bange, men fordi hun har gåpåmod, viser hun sjældent at hun er bange.
Runila vil også rigtig gerne være kriger, og lære at slås med våben"
- En ældre herre (20 +) som hun kunne hægte sig på, og blive lært op af ham hvordan man slås osv.
- Flere bekendtskaber og venner
- Evt. en kidnapper?
- Hvis I har idéer så kom med dem <3
Rosalee Wicker
Erhverv: Lystpige på bordellet
Side erhverv: Bokor magiker

"Rosalee er utroligt forførende, og flirtende når der er noget hun vil have, og i mange tilfælde bliver hun beskrevet som uimodståelig. Hun går vældig meget op i sit udseende, og går ikke op i om noget er rigtigt eller forkert, hun gør sådan set hvad der passer hende.
Derfor er Rosalee også beskrevet som en vaske ægte kælling fra folk som kender hendes sande jeg, udover den forførende personlighed som hun påtager sig. Hun er ligeglad med folks følelser, og siger tingene lige ud som hun har lyst til. Hun manipulerer med folk som det passer hende, og generelt er hun meget spydig, og overlegen i sin attitude."
- Elskere
- Fjender
- Kunder, på både bordellet, og med hendes bokor magi
- Bekendtskaber på bordellet
- Og hvad I ellers kan finde på som vil plotte <3
Elyon Howes
Kentaur

"Elyon er lidt en fri ånd, men derfor betyder det ikke at hun kun higer efter frihed; nej hun ønsker stabilitet, og sikkerhed; men hun er også eventyrsøgende og lettere kreativ kentaur. Hun er rigtig glad for at spille på Ocarina, og elsker at lytte til historier. Hun sætter stor pris på at skabe sociale og emotionelle forbindelser til andre omkring sig, og hun er en rigtig venlig pige. Der er ikke dét hun ikke ville gøre for andre, og nogle gange glemmer hun at sætte sig selv først."
- Kentaur bekendtskaber
- Kærlighedsinteresse
- flere venner af alle arter
- Andet er velkommen, skyd mig med idéer!
Eclipse Gwaudin Elizeph
Hukommelsestab

"Eclipse kan dog hurtigt blive distraheret, specielt hvis han har noget på tankerne. Der skal heller ikke meget til før at han kan blive såret, men i mange tilfælde skjuler han det og sætter en glad, eller ligeglad facade op. Hvis folk erklærer sin kærlighed til ham i form af at sige; Jeg elsker dig, bliver han meget paf, og blød i knæerne.
Eclipse er også et konkurrence menneske, og HADER at tabe, han vil helst vinde i alt. Og han er egentlig en ret dårlig taber.
Efter at han vågnede fra sin koma har han glemt alt fra sin fortid. Det eneste han ved er hvad han hedder. Derfor er han også en smule mere forsigtig og tilbageholden, indtil videre i hvertfald."
Han er min første karakter på KL, så har svært ved at skille mig af med ham! så søger sådan set alt til ham.
Han har allerede en fader figur i sit liv lige pt. men kom frisk <3
Han er min første karakter på KL, så har svært ved at skille mig af med ham! så søger sådan set alt til ham.
Han har allerede en fader figur i sit liv lige pt. men kom frisk <3
~Tati~