Koda 03.06.2018 19:53
Så retter vi lige vores plotsøgning en smugle. Jeg har nemmerlig ny karakter som jeg gerne vil have i gang i.Aaran (den nye)
Aaran er gammel, og han er en engel, og han er dømt til at vandre jorden i evig tid med det eneste formål at give folk god mad. Især når en person midster alt gnist i sit liv og alt er lige meget, så servere han et måltid for dig som giver gnisten tilbage, han trøster ikke da folk selv må finde ud af deres problemer, han giver dem bare lidt håb og mod tilbage. Som job er han omvandrene kok med rigtigt godt ry, så han vandre fra køkken til køkken hvor folk tager glædeligt imod ham da han altid vil lave maden for husly, og folk ser det som en ære når han vælger deres gård eller gods.
Ideer til plots:
-Du kender Aaran fra tidligere, det kan være fra en sluder, eller han har lavet mad til din karakter før i sin barndom eller senere i livet.
-Du har en karakter der har brug for lidt gnist tilbage i sit liv
-Du vil have en glad hygge tråd hvor Aaran opføre sig fjollet om noget mad som han blander din karakter ind i
-Og er ellers åbne for andre ideer.
Jacelyn
Jacelyn er spion for en dæmon Obzedant (pt en npc) og en del af et større hive mind den her dæmon kontrollere. Hendes opgaver er at få fat i så meget info som muligt om højtstående personer og andet der nu er praktisk at vide. Jacelyn handler selv gerne med informationer fra hive mindes videns bank.
Ideer til evt plots:
-Du har info hun gerne vil tilsnuske sig
-Hun har info du gerne vil have
-Jacelyn har på et tidspunkt trådt din karakter over fødderne og han/hun så gerne Jacelyn komme til skade
-Du har noget imod dæmoner og vil bruge Jacelyn som adgang til Obzedant.
-Hvis du sidder og lyster at lave en karakter som tilfældigvis skulle være den her Hive mind dæmon er jeg meget åben
Koda
Koda er en skattejærger til hyrre, dvs sige at hvis nogle af hvilken grund det nu måtte være ikke selv vil gå på jagt efter et objekt så er Koda oplagt til at blive hyrret til opgaven. Der til er Koda vampyr og trods hendes svingende humør over det drikker hun blod for at overleve.
Ideer til evt plots:
-Du har et job til hende
-Hun har taget røven på din karakter ved tidligere handel og du vil nu gerne have lidt retfærdighed
-Du har et generelt had til vampyrer og det går ud over Koda
-Du har en genstand Koda er hyrret til at befri dig fra (frivilligt eller ved magt)
Corrine
Corrine er rigtig god til at møde de forkerte mennesker og komme llidt galt afsted, dog har hun et hjerte af guld og vil gerne alle det bedste. Ellers arbejder hun som tjenestepige, trods hendes passion i livet er at være historiefortæller.
Ideer til evt plots:
-Hun skal komme mere galt afsted
-Du vil have en sluder for en slader
-din karakter har brug for en god historie med en god morale.
Eller er jeg åben for ideer.