Lorgath

Lorgath

The Boop-Master

2651
karakterer

Lorgath 28.05.2018 18:50
Jeg tror jeg skylder en forklaring på, hvorfor jeg ikke får skrevet lige så hurtigt som jeg gjorde engang og hvorfor jeg lige i den her måned får ekstra svært ved det:

Jeg er startet på en ny videregående uddannelse, som tager 40 timers tid af min uge generelt. Det kan klares, det har jeg gjort fra start og jeg har stadig masser af hjerne til at svare i tråde når jeg rent faktisk har fri.

Men denne måned bliver ekstra intens, og det hjælper ikke at min studiegruppe er så tæt på at falde fra hinanden at vi faktisk hænger i en tynd tråd i forhold til hvorvidt vi bliver godkendt i det her modul. Jeg har været tvunget til at køre nonstop, 24/7 på alle mine skoledage for at kunne ikke bare følge med, men også være i stand til at løfte de folk i min studiegruppe der ikke kan finde ud af at følge med således at min ene kammerat som også gør lige som jeg, ikke ender med en sygemelding fordi hun bare sidder med al læsset.

Jeg er led og ked og træt af, at jeg ikke har været i stand til at svare i tråde, og jeg forstår godt hvis der går for længe. Bare vær søde at bær over med mig, for jeg elsker jer alle sammen og jeg elsker at være på Krystallandet. Det har, er og forbliver et af mine få fristeder hvor jeg VIRKELIG kan være mig selv og bare slappe af.

Med det sagt, så regner jeg med, at der kommer svar i alle tråde i løbet af næste weekend, men jeg kan virkelig ikke love noget på nuværende tidspunkt. Sorry guys..

Kærlige hilsener og masser af virtuelle krammere
Lorgath

Karen

Karen

KL-hepper

1893
karakterer

Karen 28.05.2018 18:55
*Krammer på Lorga* Det er okay ^_^ Vi har alle vores at rode med en gang imellem, så ting tager bare den tid, ting tager ^_^
Krystal

Krystal

Skaberinden

5887
karakterer

Krystal 28.05.2018 19:01
KL går heldigvis ingen steder <3 

Jeg er ked af, at der skal være så meget stress på, fordi nogle folk ikke kan finde ud af at bære deres del af læsset. 
Vi kan sagtens vente på trådsvar - og så er du i mellemtiden velkommen til at komme ind og få et par virtuelle kram eller bare brokke dig lidt, når der er brug for det <3 Vi elsker også dig!
~ Krys ~

Tatti

Tatti

Lummer prinsessen

2527
karakterer

Tatti 18.06.2018 14:24
Held og lykke kære! You can do it <3 
og bare rolig mht. til langsomme svar så er det nu meget rart at man ikke altid har et pres på at man skal svare hurtigt! 
så for mit vedkommende er det bare dejligt at de dumper ind efterhånden haha <3
~Tati~

Tråden er låst

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 12