Fravær forhåbentlig en måneds tid.

Fia

Fia

The Sweet Stressed One

1612
karakterer

Fia 09.05.2018 13:28
Hej kære KL'ere <3
Jeg har i forvejen været ret inaktiv, men nu har jeg bare lige tiden og mulighedden for at skrive her.
Det kommer højst sandsynligt til at blive en stor rant. Det er ikke sikkert tingene hænger helt sammen. Jeg håber ikke i vil syntes det er et opslag der blot vil have opmærksomhed og medlidenhed - men der er bare så mange ting der sker i øjeblikket :)

Jeg kommer til at have noget fravær, det har allerede stået på i ca to måneder, og håber ikke der går mere end en måned før jeg er tilbage og er aktiv.

Min mor og jeg har kastet os i gang med at bygge et skur, som vores heste kan søge læ i. Det nærmer sig at den ene halvdel er færdig. Men da min hest er drægtig (gravid) (hun har termin på mandag) arbejder vi ekstra hårdt på at få skuret i stand, så de begge to (moren og føllet) kan gå ind i læ, uden at vi skal være bange for at føllet kommer til skade.

Samtidig har jeg mit arbejde (har fået arrangeret at jeg ikke har så mange vagter og pga terminsdagen nærmer sig), poledance, wrestling, cosplay, venner og familie der skal passes. Jeg tror det er en måneds tid siden jeg sidst har trænet og resten af tingene behøver jeg ikke tage mig af, men det kommer lidt af sig selv.

Cosplay er en ting jeg elsker at lave, men går sjældent i gang med at lave noget, da det tager utrolig lang tid.

Min familie tilser jeg dagligt, da jeg og mine brødre bor hos mine forældre. Min ene bror skal til Europamesterskaberne i vægtløftning om to uger, men der er stor chance for jeg ikke kan tage med og se det hvis min hest ikke har folet (født).

Jeg har ikke studeret i lidt over et år, og min mor vil så gerne have jeg kommer i gang med en uddannelse. Derfor har jeg lige været til en optagelsesprøve til veterinærmedicin, hvor jeg kun fik svaret på 16/85 spørgsmål.. Hurra... Jeg har så fået at vide at siden den gik dårligt skal jeg søge ind på noget andet jeg måske vil; fx en designskole.. Jeg ved bare ikke om jeg orker komme tilbage til skolebænken med et føl på vej.

Pt syntes jeg selv jeg har været ude for en del chikane. Modtaget ubehagelige billeder fra fremmede, blevet skrevet til af fremmede som har virket ubehagelige og er blevet forfulgt et par gange..

Min eks/bedste ven (vi kalder ham Søren) går i øjeblikket med selvdestruktive tanker og jeg ved ikke hvad jeg som sådan kan gøre ud over at lytte og fortælle ham at folk holder af ham. Jeg føler lidt at det er min skyld han er hvor han er nu, da han slog op for 7-8 måneder siden, og jeg i øjeblikket er ved at finde sammen med en anden. Sagen er at Søren fandt ud af at han ikke ville slå op alligevel og vil gerne have mig tilbage (men siden Søren er et svin at være sammen med i et forhold så gider jeg ikke finde tilbage til ham) (vi har pauser et par gange igennem vores næsten 2 år lange forhold).
Ham jeg ser nu (lad os kalde ham for Klaus) (forhåbentlig finder sammen med) bryder sig ikke om at jeg bruger tid med Søren, men da Søren er en af mine bedste venner og siden han har det ret dårligt vil jeg meget gerne bruge tid med ham.
Søren har sagt nogle dårlige ting omkring Klaus, og derfor bryder Klaus sig ikke om Søren. Klaus og jeg har set hinanden i lidt over en måned. Klaus og Søren har gået i parallel klasse i gymnasiet (jeg gik en klasse over dem) og har egentlig altid haft det okay med hinanden, men ikke mere.

Her i weekenden skal jeg til en personale fest i Nyborg og jeg glæder mig. Problemet er at det er meget tæt på min hests termindag. Hvis hun foler inden så kan jeg tage med en personale bus til Nyborg, hvis ikke skal jeg selv tage bil, så jeg i nødsituation kan tage tilbage til Sjælland.

Jeg tror det var det hele.. Håber I forstår jeg har noget fravær pt. ^^;

Mig: Du sidder forkert. Ret dig op og træk skuldrene tilbage. Husk at tage pauser og stræk ud.

Også mig: Ligger halvt på en sækkepude og gulvet og med skuldrene op til ørene i flere timer uden at strække ud.
Krystal

Krystal

Skaberinden

5887
karakterer

Krystal 09.05.2018 13:44
*stort kram*

KL er her heldigvis altid, og selvfølgelig skal man have tid og overskud - det virkelige liv er altid vigtigere, især når man har så meget om ørerne, som du har. 
Du kigger bare ind forbi når du har tid, overskud og lyst - og så håber jeg, at det kommer til at gå fremad snart, og at det naturligvis godt godt med din hest :)
~ Krys ~

Erforias

Erforias

Kakaomancer

2210
karakterer

Erforias 09.05.2018 13:54
*Kæmpe kram*  Jeg håber at det hele ender godt for dig Fia!
Dragonflower

Dragonflower

Drama Llama

3294
karakterer

Tusinde tak for du lige melder ud, og rigtig godt du siger fra <3 RL kommer først, også selvom du bliver savnet, så er vi her jo stadig når du engang får mere ro på, hvis du skulle få lyst til at kigge ind forbi igen!

Al lykke til og håber fødselen går godt!
Det skal gøre ondt, før det gør plot!
v0idwitch

v0idwitch

3235
karakterer

v0idwitch 09.05.2018 14:20
Sikke meget der foregår for dig, Fia! Pas nu godt på dig selv og held og lykke med det hele! <3

Tråden er låst

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: zombie
Lige nu: 1 | I dag: 12