All About the bouillabaisse

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 04.05.2018 22:07
Det var ikke fordi tusmørkely var den mest hyggelige by at befinde sig i, faktisk var det præcist modsat. Men efterhånden var det her Kodas 'base of operation' hvor hende nu efterhånden mange kunder opsøgte hende. Det var typisk mænd af ældre herkomst der havde det med at finde hendes vej her i mørket, men det var jo det typiske klientel som kom her. Pengene var jo gode trods det slid og slæb det nu gav men der var også en hvis nydelse i det.
Ja utroligt hvor mange penge der var k at lade gamle genstande skifte hænder eller at blot få dem gravet frem for det ukendte. Sidste kunde ville blot havde Koda til at skaffe et gammelt våbenskjold, og det havde da vagt noget besvær og et par dråber blod var faldt, men nu var handlen ovre og kunden var tilfreds.
Så Koda gik nu roligt igennem mørket med en fyldt pengepung og stoppede op ved en bænk og stod blot lidt og strømmede sig lidt hen.
"Hey, snuske... Hvad skal du have for 15 minutter?" Spurte en stemme bag Koda.
Med et koldt blik vendte Koda sig om og havde allerede fra idioten åbnede munden mistet meget af tålmodigheden. Men med et mærkede Koda en kniv presse blidt imod hendes side, dog uden den stak hul, det var ren trussel.
"Så snuske, vi begge kan få noget ud af dette" sagde manden med et grin.
Jez

Jez

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 158 år

Højde / 173 cm

Efterlyst af Byvagten

Det var ikke så tit Jezebel tog til Tusmørkedalen. Faktisk synes hun den intense samling af modbydelige typer og nederdrægtige intentioner var lidt for meget til hendes smag. Det viste sig at selv en som Jezebel havde standarter på det punkt!
Men denne gang var en særlig anledning. Hun var blevet inviteret, og så til at se på kunst af alle ting! Det var da noget hun ikke sagde nej til!

De sagte klik af hove mod vejens sten lød gennem natten. Jezebel havde valgt at ankomme i stil, og det betød hun ankom på sin enhjørning. Den havde naturligvis været død da hun fandt den for mange år tilbage, men det havde ikke stoppet hende. Væsnet stoppede op uden synligt tegn fra sin rytter.
Jezebel skubbede hætten tilbage på kappen hun var indhyllet i og rømmede sig "Ahem. I blokere vejen" kommenterede hun med et løftet øjenbryn og et lille glimt i øjet til kvinden. Selvom det var halvskjult af deres kroppe, havde Jezebel set glimtet af en klinge i månelyset.

"Home is where you can find a decent graveyard and strangers can disappear without awkward questions."
Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 05.05.2018 05:51
Når man bliver truet vil der normalt gå et hav af følelser igennem en, men det her var jo lige ud latterligt af et sølle menneske skulle stå her og prøve at afpresse Koda. Så nej det var ikke frygt, for Koda ville hurtigt kunne knække nakken på det her sølle menneske, men det var... afsky? Men hvorfor...
Koda skulle lige til at åbne munden da en kvindelig stemme lige som afbrød det hele og både Koda men også måden rettede blikket til siden.
Manden så med frygt op på kvinden på det afdøde kreatur og begyndte at bakke bagud.
"Undskyld frue.... Jeg var også på vej hjem" fremstammet han og satte i løb ned af gaden.
Koda stod nu tilbage, havde stadig en dårlig smag i munden, og kiggede blot på det engang majestætiske dyr der nu lignede noget der lige ud var løgn og en kvinde der sad på det.
Var det her Koda skulle sige Tak? Kvinden havde jo ikke gjort andet end nærmest rømme sig. Roligt rettede Koda front imod kvinden til hest og imens fjernede sin egen hånd fra sin side hvor Koda havde haft hånden på sin dolk gemt lidt i kanten af sin kjole.
"De skal have tak for hjælpen frøken" sagde Koda og nejede en smugle og beholdte lidt den her facade af 'ung kvinde' der 'var i nød'
Den bitre smag af afsky lå stadig i munden på Koda, der var noget fjernt i hende der havde afsky til sig selv og alt det hun havde tænkt om den mand der havde truet hende, som om der var noget der var gået tabt i hende på det sidste.
"De må forstå frøken, jeg ville blot gå en tur gennem byen, jeg er her fra nord på og besøge min søster, hun flyttede her til og vi har ikke set hende et par år, så jeg besøger hende her" sagde Koda med hvad der lød til at være en skrøbelig blid stemme
Jez

Jez

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 158 år

Højde / 173 cm

Efterlyst af Byvagten

Jezebel lænede sig en smule fremover enhjørningen, der stod nervepirrende stille. Ingen små kast med hoved, inden stampen med hoven, end ikke de mørke øjne blinkede eller flyttede sig.
Et smalt øjenbryn løftede sig "Arha.. så hvis det er sandt, er enten du, eller din søster blevet tabt en gang for meget på gulvet som barn" hun rettede sig op igen, og slog armen ud som en gestus mod byen "Enten hende for at være flyttet hertil.." hendes lilla øjne lagde sig på kvinden foran sig igen og hendes læber kravlede op i et skævt smil "Eller dig, for at gå her alene, hvis du ikke kunne tage vare på dig selv". Den gamle 'mø i nød' rutine var så død at selv Jezebel ikke kunne bringe den tilbage, og det til trods for hun selv gjorde god brug af den ved lejlighed! Og kvindens blik var ikke til at tage fejl af. Hendes ord var nok prisværdige, og Jezebel havde måske endda købt den, hvis ikke kvindens blik havde forrådt hende. Afsky, måske et snert af morbid nysgerrighed? Men ingen frygt. Ingen ganske almindelig, forståelig frygt, i blikket på en kvinde der netop var blevet overfaldet.

En pludselig indskydelse fik Jezebel til at ligge hoved på skrå og se tænksom ud et øjeblik "Eller måske hader din søster dig blot så meget, at hun lod dig gå ud i natten alene, og håbede natten ville tage dig?"

"Home is where you can find a decent graveyard and strangers can disappear without awkward questions."
Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 14.05.2018 06:33
Koda vidste ikke helt hvad hun havde ventet af en fremmede på en død hest midt i den her gudforladte by, venlighed? nej det havde bestemt været for meget at forlænge set i bakspejlet. Men nu var det her skuespil begyndt selvom det nok ikke ville holde på nogen måde i længden. Og der var noget ved kvindens ord der direkte var irriterende.
Det sidste kvindennsagde var direkte provokerende sagt, altså hvis Koda havde haft en søster her i byen.
"Undskyld frøken, jeg ved ikke lige hvad jeg forventede" sagde Koda blot lidt forsigtigt, og nejede forsigtigt for kvinden til hest, eller Koda havde mest lyst til at kalde det en Sony, men noget sagde hende en kvinde på en død hest ville ikke tage loge det pænt.
"Men de er jo selv her ude midt om natten?" sagde Koda så lidt undrende over kvinden havde gjort så meget ud af at beskrive hvor farligt det var, men det gav bare et hint af kvinden var lidt for selvsikker på sig selv.
Jez

Jez

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 158 år

Højde / 173 cm

Efterlyst af Byvagten

Jezebel kunne ikke andet end le ved kvindens iagttagelse "Det er jeg så sandelig! Jeg har ingen søster der prøver at forgive mig, dog kan jeg ikke udelukke at jeg blev tabt en gang eller to som barn" klukkede hun, og tog tydeligvis ikke sig selv så højtideligt, selvom hun sad til hest.

Jezebel havde ikke regnet med hendes tur hertil skulle blive helt så underholdende. Men det var da kun dejligt at man kunne blive positivt overrasket!
Jezebels smil blev bredere "Det er selvfølgelig også en mulighed, at vi begge ikke er så hjælpeløse som vi ser ud. Ja, vi kunne sågar være nogle af de elementer der gjorde den by usikker for andre!" klukkede hun muntert. Det stod klart at kvinden her ikke var bange for Jezebel, eller hendes døde riddedyr, ellers ville hun nok have brugt chancen til at sige mange tak og komme videre. I stedet havde hun stillet spørgmål, sat Jezebel i samme 'bås' som hende selv.
Det skulle nok blive spændende at se hvad denne kvinde i virkeligheden var.

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 22.05.2018 05:30
Man kunne jo begynde at trække det her i langdrag, men det virkede til kvinden på hesten havde regnet stykket ud før tæppet var faldet og publikum var gået hjem, så et mildt suk kom over Kodas læber og hun trak lidt på skulderne.
"Udemærket iagttaget af dem" sagde Koda blot med et smil og droppede lidt det her skuespil og så lidt mere afslappet ud. Dog lå den stadig lidt i baghoved med vendingen kvinden havde brugt om de begge gjorde denne by usikker. Det var just ikke fordi Koda var stolt af at hun var med til at gøre verden usikker, men hun skulle overleve.
"Håber dog ikke vi skal til at gøre byen usikker for hinanden" sagde Koda blot venligt og nejede igen for at vise høflighed. Måske ikke det klogeste at møde en kvinde på en død hest, med venlighed, men Koda var generelt ikke ude på problemer. Der var dog en tildens til problemer blot fandt hende hvor end hun tog hen, men siden kvinden ikke havde virket andet end 'venlig ind til nu, så havde Koda ingen grund til at vise tænder endnu.
Jez

Jez

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 158 år

Højde / 173 cm

Efterlyst af Byvagten

Jezebel smil blev bredere som kvinden endelig droppede skuespillet. Det var også begyndt at blive en kende trættende. Men nu var de på helt ny og uudforsket grund! Kvinden var ikke blot mere end hun havde givet sig ud for, som antaget, men hun var heller ikke helt tabt bag en vogn!

"Åhhh det tænker jeg nu ikke bliver nødvendigt kæreste, ikke med mindre du har et mærkværdigt had mod en bestemt lokal kunstner, så ser jeg ingen grund til vi behøves være andet end de bedste venner!" klukkede hun, og gjorde det en anelse svært at gætte om hun blot morede sig, eller en bestemt del af hendes udsagn havde været ment i spøg.

Med en hånd mod sit bryst og et let buk i overkroppen "Mit navn er Jezebel. Og hvilket navn går ud så under denne aften?" klukkede hun muntert.

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 28.05.2018 17:30
Jezebel? Navnet sagde Koda et eller andet svagt, men hvad det var vidstehunnikke helt, så den tanke lod Koda parkere. I stedet nejede Koda kort og sagde "Navnet er Koda i aftens anledning, en fornøjelse at gøre dem bekendt" om det direkte skulle gå hen og blive en fornøjelse vidste Koda endnu ikke, og havde en svag fornemmelse at Jezebel bestemt nok skulle vise tænder hvis noget ikke passede hende.

Men det måtte være et problem for fremtiden hvis det blev aktuelt, for noget der havde vækket Kodas nysgerihed var det døde kræ som Jezebel sad på. Det var ikke hver dag man så sådan et syn.
"Nu hvor vi har stiftet bekendtskab, så lad migmspørger om de havde planer for denne dejlig Nat?" Spurte Koda venligt og kunne godt bruge lidt ligeværdig underholdning. Alt det andet skravl i denne by var nærmest kun fød, eller kun nogle var, der var folk i den her gudforladte by ingen vampyr ville suge blod fra.
Jez

Jez

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 158 år

Højde / 173 cm

Efterlyst af Byvagten

Jezebel nikkede engang til Kodas introduktion, et smørret smil stadig på hendes læber. Det var nok et lidt besynderligt navn at vælge sig, men hvem var Jezebel at pege fingre for den slags! Til trods for navnet var specielt, var det dog ikke noget der ringede en klokke for Jezebel. Det var trods alt også mange år siden hun havde været i tusmørkedalen, og dengang havde været med Valkar, i deres evige søgen på sanseløs ondskab. Ak ja, det havde været tider.

"Ingen planer der ikke kan ændres, skulle det falde mig ind" svarede hun lattermildt, og svingede sig af enhjørningen. "og det lyder som om du måske har en ide til aftenens morskab hmmm?" et smil bredte sig på den kutteklædte kvindes ansigt, som hun stod med en hånd på hoften, og den anden på enhjørningens flanke.
"Om ikke andet er der vel en kro eller en kirkegård eller er eller andet sted vi kan fornøje os i den her glædesforladte by!"

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 04.06.2018 18:18
Der var noget over kvinden, en hvis udstråling som blot smittede af på Kodas humør. Om det var sulten i Koda der just gjorde tankerne om 'morskab' mere tiltrækkende eller hvad det var, men for en gangs skyld ville lidt morskab ikke gøre noget, og det virkede som om Koda endelig havde mødt en der just ikke var fordømmende for den type af natur.
"Begge ideer lyder tiltalende, jeg tænkte måske at have en høne og plukke med herren fra lidt før, det kunne sagtens involvere kirkegården, og mon ikke han gemmer sig på kroen lige nu" sagde Koda med et dejligt smil der havde visse undertoner af sult der trængte sig på. Tanken om tilfældigt udskud og spise af ham var måske det mindst tiltalende, men det ville være det hele værd for at sætte ham lidt på plads. Faktisk fortrak Koda lidt mere sine måltid at være af det lidt mere delikate køn og gerne af de lidt yngre årgange. Der var bare noget over det der smagte bedre.
"Men et glas eller to ville heller ikke skade" sagde Koda venligt og kunne godt vente lidt med at sætte tænderne i nogle.
Jez

Jez

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 158 år

Højde / 173 cm

Efterlyst af Byvagten

Jezebel lo hjerteligt ved Kodas foreslag "Fremragende! Jeg synes også han var umådelig uhøflig bare at stikke af på den måde uden videre! Det er bestemt for tidligt på aftenen til at tage hjem" klukkede hun. Jezebel gik over og tog kvindens arm i sin, som var de gamle veninder, uden videre betænkelighed eller tanke for om Koda potentielt var farlig.

De havde ved ord indgået en pagt om at ødelægge andres aften, og ikke hinandens. Det var måske tåbeligt at ligge sin lid i den slags ord, men det ville nok ikke være fjernt for mange at kalde Jezebel en tåbelig kvinde.. hvor mange der overlevede at gøre det derimod, var en noget anden sag.

"Så vis vej! Vi kan samle et par af mine bekendte op på kirkegården hvis vi ønsker, selvom jeg tvivler på det bliver nødvendigt for så simple en jagt, men man siger jo flere er bedre!" overvejede hun, og lyste pludseligt op i et smil som hun kom i tanke om noget "Uh! Hvor er mine manere dog. Hvis der er langt kan vi naturligvis ridde" hun gjorde en gestus tilbage mod den døde enhjørning "Hun kan sagtens klare to ryttere.. eller 3 eller 5! Hun beklager sig ikke det store" klukkede hun muntert.

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 23.06.2018 20:43
Jamen den her aften var jo pludselig blevet langt mere undderholdene, plus man havde stiftet sig et bekendtskab som pludselig skulle gøre den her aften langt mere sjov eller den ellers havde været.
Koda lod sig tage under armen og sagde kærligt "årh, den stakkels herre kan ikke været nået langt væk, men hvem kender de dog på kirkegården" Entelig havde koda en jævn god ide om hvad svaret ville være når man kiggede på det dyr som kvinden var kommet riddene på, men man kunne jo aldrig vide sig for sikker på det hele.
Men det var nu sjældent Koda gik på en jagt med andre, så hvordan greb de lige det her an? slentrede de bare ned af gaden, deltes de op eller red de igennem byen på dyret.
"Men jeg tænker han ellers helst lige skal forstå at han ikke har opført sig pænt, før vi så beslutter hvad der skal ske" sagde Koda blidt og så sig lidt omkring og havde nu mest af alt lyst til en tur på det døde dyr. Blot for lige at prøve det. Roligt lagde koda hoved lidt på skrå og sagde så "Men skal vi tage deres dyr frem, tænker det er hurtigst" 
Jez

Jez

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 158 år

Højde / 173 cm

Efterlyst af Byvagten

Jezebels smil var bredt og kunne have tilhørt et barn der netop havde fået en gave, havde det ikke været for det umiskendelig emne om død og ødelæggelse. "Åh, jeg kender desværre ingen på kirkegården.. endnu! Men jeg er så ganske fortrinelig til at gøre mig nye bekendtskaber" klukkede hun muntert. Om det var helt sandt, viste Jezebel som sådan ikke. Der kunne uden tvivl ligge en eller anden stakkel begravet her, som hun havde kendt engang. I så tilfælde måtte hun nyde genforeningen, og undskylde for Koda. Men Jezebel var nu sikker på hun ville forstå. Det kunne være åh så svært at holde styr på alle de lig man havde i skabene.

Uden så meget som et vink fra Jezebel gik enhjørningen frem og gik i knæ hos dem. "En fremragende ide! Jeg tænker De nok har det største udestående med ham, men det kan vi også tage til den tid" sagde Jezebel, mens hun satte sig til rette på dyrets ryg, med plads så Koda kunne sidde forrest. Med dem begge sat til rette, rejste dyret sig op igen, og satte i bevægelse. Den bevægede sig næsten som man forventede af en hest. Næsten. Der var intet åndedræt fra dyret, inden puls, inden noget som helst, og dens skridt var mekanisk jævne, uden fejltrin. Jezebel selv nynnede muntert som de red, og der gik ikke mange minutter før deres offer var i syne.

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 24.06.2018 07:34
Dette var da bare et pragtfuldt dyr at komme frem på, tænk engang Koda havde tanken om dyret nok aldrig blev træt, det virkede bare så praktisk, jo bortset fra man nok ikke kunne have det med alle steder uden et mindre opgør med nogle vagter eller andet godtfolk.
Da de kunne se den stakkels mand der for lidt tid siden havde været såå venlig at stå med en kniv rettet imod Koda så var der blot et velfortjent smil at se på Kodas læber, alt det man kunne udsætte ham for, tanken var helt rar. Dogmåtte Koda kort tage sig lidt til hoveed og undrede sig over hvor de ideer kom fra, om det var hende selv eller sulten der blot gjorde det her ved hende.
So fik Koda rystet lidt på hovedet og skubbede de tanker lidt væk og ville blot, ja nyde det her.
"Hvad siger du? det vil være næsten synd og skam at blive afbrudt her i byen, måske vi skulle skræmme ham et mere stilfærdigt sted hen" sagde Koda blidt til sin nye veninde og lagde blot hoved lidt på skrå mens hendes blik var stift rettet imod sit offer, eller måske endda aftens mad for denne dag.
Det ville dog næsten være en skam at skulle spise af sådan en beskidt mand der levede af at overfalde folk, man blev jo hvad man spiste sagde folk.
"Selvfølgelig tror jeg ikke mange agter at besøge kirkegården mpå denne tid i denne by?" forslog Koda, nu hvor Jezebel havde forslået stedet og virkede lidt opsat på ideen.
Jez

Jez

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 158 år

Højde / 173 cm

Efterlyst af Byvagten

"Sikke dog en fremragende idé kæreste!" bekendtgjorde Jezebel, en anelse for højlydt i en entusiasme. Manden så sig over skulderen, mod de to to kvinder på deres umiskendelige riddedyr. Hans øjne blev store, som han satte i løb, i et desperat forsøg på at stikke af. "Åh altså!" sukkede Jezebel "Hold fast!" bød hun, og straks satte væsenet i fuld gallop!

Selvom Koda sad forrest, krævede dyret ikke at hun styrrede, men red afsted igennem natten, efter deres offer. Det var ikke svært for dem at indhente ham på en lige strækning, men han var kløgtig nok til at dreje ind af en smallere gyde. "Hrumf!" udbrød Jezebel utilfreds, men der havde selvfølgelig heller ikke været nogen jagt ved.

"Vi kan vel krydse over længere nede, og drive ham mod kirkegården sådan?" foreslog hun, og det stod klart at Jezbel ikke var nogen jæger selv. Havde Jezebel været selv havde der været en reel chance for at hun bare havde givet op på nuværende tidspunkt! At jage folk var så... trættende.

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 24.06.2018 18:30
Koda holdt godt fast i riddedyret og lod blot sit blik være vågent på deres offer og trods han gjorde alt for at slippe væk var Koda nu fuldt fokuceret på at han skulle lære en lektie eller to, men da Jezebel tydeligvis ikke havde meget tålmodighed til det her, og intet ondt i det, så rettede Koda sig lidt op.
"Åh min kære, lad indelig mig drive ham hen til kirkegården, jeg tænker du kan være hans velkomst fest, du ved give en hjertelig velkomst" sagde Koda med en blidt latter. Uden vidre regnede hun med Jezebel ville ikke isge nej til den ide og Koda svingede sit ene ben over dyret og sad nu med begge ben på den ene side. Da deres bytte igen løb ned af en ny gade og de kom op på hjørnet hoppede Koda af dyret og mens hun sagde "Giv mig 5 minutter og vi er der"
Lige så snart Kodas ben ramte jorden var der et lag is under hende som hun gled hen af som tog det væreste af momentet af at være hoppet fra en galloperende hest, og med et satte Koda på sin jagt.
Modsat Jezebel var Koda blevet jævnt lun på jagt når hun var sulten.

Koda var hurtig når det passede hende, dog valgte hun ikke samme rute som manden hun jagtede, hver gang han drejede tog Koda en anden gade og nåede hver gang længere ind på ham og tvang ham til at skifte retning ned af nye gader for at slippe væk, hvis han endelig var for lang væk og han prøvede at tage en rute Koda ikke ville have kom der en væg af is i vejen for ham. Det var jo blot lidt af en leg.
Og for hvert hjørne Koda fik ham til at tage så var det kun for at 5 minutter efter hvor han var ved at blive kørt død løb han direkte ind på kirkegården i håb om at slippe væk.
Koda håbede blot han ville nyde sin velkomst og satte selv lidt tempoet ned for Jezebel ville kunne give en glædelig overraskelse.
Jez

Jez

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 158 år

Højde / 173 cm

Efterlyst af Byvagten

Jezebel blev som forventet kun ivrig på ny over Kodas idé og evne. "Åh så kort tid, så mange muligheder!" klukkede hun munters "Jeg skal se hvad jeg kan køre kære!" det her var allerede blevet en umådelig interessant aften, og med Kodas engegament, lod den kun til at blive mere fornøjelig! Først havde Jezebel tvivlet på om den anden kvinde havde det i sig, men Koda satte de tanker til skamme!

Jezebel tøvede kun et øjeblik, blikket hængende efter hvor Koda var forsvundet hen, inden enhjørningen igen satte igang, og red den mere direkte vej til kirkegården. Jezebel havde ikke meget tid til at forberede en passende velkomst, men hun havde da et par tricks oppe i ærmet.

Da gæsten ankom var kirkegården stille. Enhøjningen var ingen steder at se, ej heller var Jezebel. Manden løb, som var Zaladin selv i hælene på ham, og som han kiggede sig over skulderen mod den unge kvinde der jagtede ham, skød en hånd op af jorden, og greb om hans ankel. Mandens overraskede skrig som han faldt, var intet i forhold til det der kom, da han så hvad der havde fat i ham. Desperat sparkede han efter den forrådnede hånd, i et forsøg på at komme fri, men som han gjorde det, skød flere hænder op omkring ham, og greb fat om deres offer.

Jezebel slog et klik med tungen som hun trådte frem fra bag et enligt træ, og smilet på hendes læber var mere lig det af et barn der lige havde fanget en flue.
"Fik dig!" kommenterede hun med klukkende latter, og vinkede til Koda som hun nærmere sig.

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 24.06.2018 20:22
Koda havde skiftet tempo til en rolig gang imod kirkegården så Jezebel havde lidt tid til sin overraskelse, og som hun roligt kom nærmere var det kun en fornøjelse at se den kære mand Koda havde jagtet igennem byen, nu stå stille og være skræmt for hvid og sans.
Koda gav Jezebel et vink og sagde glad "Jeg ser vi har fået gæster"
Det var entelig ikke overraskende set på dyret de havde reddet på at de døde havde rakt op fra deres grav og grebet fat i manden, men Koda var ekstrem nysgerrig på hvordan den evne virkede, måske Jezebel ville forklare lidt senere, men nu var fokus på deres lille underholdning.

Roligt gik Koda forbi manden, hen til Jezebel og vendte sig om så de 2 kvinder nu kunne se deres bytte an.
"Hvad siger du... Hvad skal vi dog stille op med vores gæst" spurte Koda venligt Jezebel om og havde selv et par ideer om hvad de kunne stille op inden manden skulle blive Kodas lille snack af en aftensmad.

Manden stod ligbleg og udbrød "Nåde! jeg mente intet ondt... jeg vil så gerne gøre det godt igen". Det var ret nemt og se hvor skræmt han var og endda måske klar over natten ikke skulle ende godt for ham og han nok ikke fik dagen at se igen. Det var lidt til at se hvordan alt håb var ved at rinde ud af ham.
Jez

Jez

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 158 år

Højde / 173 cm

Efterlyst af Byvagten

Jezebel klappede ivrigt i sine hænder som Koda trådte op ved siden af hende. "Åh jeg har et par idéer! Faktisk er der noget jeg længe gerne har ville prøve, men det bliver nok noget værre gris, og ak, med så usanitære forhold som vi har her, så overlever han det nok heller ikke på den lange bane" forklarede hun muntert, og lod bestemt ikke til at bekymre sig synderligt om mandens ve og vel. Det var mere en information til Koda, i tilfælde af den anden kvinde ønskede at holde ham i live, og lade ham lide længere.

Jezebels udtryk blev mere tænksomt, men kun for et øjeblik. "Der er så mange muligheder! Vi kunne tage fra ham, hvad han ville tage fra dig, vi kunne negle ham til træet der, og lade kraverne fortære ham langsomt. Uh! Vi kunne også forsigtig pille alt huden fra hans krop, og rulle ham i salt!" foreslog hun videre "...eller vi kunne spidde ham på Camills horn!" hun gestikulerende i mod et mausoleum, hvor enhjørningen hoved stak en smule frem "Eller! Eller vi kunne, åh nej, det ville bare være barbarisk.." hun så op mod Koda igen og ignorerede totalt mandens klagesang og tiggen om nåde "Hvad tænker du kære? Nogle idéer? Det er trods alt dig han har forbrudt sig mest mod. Han var blot møg uhøflig overfor mig!"

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Blæksprutten, Muri Læremester, Venus Læremester, jack, Mong
Lige nu: 5 | I dag: 9