Helli 05.04.2018 22:57
Hej folkens, så er jeg på den igen... denne her gang søger jeg noget meget specifikt til nogle af mine karakterer. Det er alle sammen karakterer jeg "bare" skrev ind i mine karakterers baggrunde, men som jeg nu faktisk er ganske interesseret i at få dem oprettet, hvis folk er friske. (det kræver derfor med god sandsynlighed at skulle oprette en ny karakter ^^")

Jeg advarer dog, jeg vil sige nej hvis jeg ikke føler at folk passer til rollen, da det er nogle potentielt meget vigtige roller til mine karakterer, så hvis jeg også er bange for at vi forsvinder foreløbig, vil jeg nok heller ikke lade jer gøre det <3

Agarwaenels mor

Grundlæggende om dem:
Agarwaenels mor er en elver. Hun er blevet smidt ud af Elverly, og hader dem som pesten. For ca. 14 år siden mødte hun en dæmon, som hun havde sex med og det resulterede i Agar. Hun mente at dæmonen var hendes sande kærlighed men den kom ikke tilbage.
Hun er også en meget forskruet person og har i mange år udført eksperimenter (grunden til at hun blev smidt ud af Elverly) og har forsat dem på Agar. Det er mange forskellige, psykiske, fysiske, sociale… alt hvad hun har kunne komme i nærheden af.
Hun er formodentlig en stærk mentalist, siden Agar selv er utrolig svag overfor dem, og det formegentlig sådan hun har formået at styre sin datter så godt som hun kunne.
Hvad jeg forstiller mig plotmæssigt:
Agar har pt. Ikke noget sted at være, så enten at hun løber ind i sin mor igen, eller at moren faktisk bestemmer sig for at tage hende tilbage er jeg fint med. Det vil i hvert fald ikke kræve meget at få Agar til at løbe ærinder igen (hint: Mentalisme) 

Embers far

Grundlæggende om dem:
Embers far hedder pt. Cináed, men dette er ikke noget krav. Det kan enten være et navn som er blevet opgivet til Mari, Embers mor, for sjov, eller også kan vi også bare helt ændre det (så stor indflydelse har det ikke).
Cináed er en ildelemental, og for ca. 18 år siden tog han et smut om piraternes by og hyggede sig med Mari, som resulterede i Ember. Cináed kender ikke noget til Ember.
Jeg vil rigtig gerne have af Cináed har mulighed for at skubbe Ember mod en langt mere moralsk gråzone. En der lidt begynder at smide brænde på ilden, og får hende til at tro at hun bliver nødt til at gøre noget for at blive husket her i verdenen, og at hun er unik.
Om han rent faktisk mener dette, eller bare synes det er sjovt at gøre det uden at lægge nogen følelser i, vil jeg overlade til hvem end der gerne vil have ham.
Billed ideer: 1 - 2 - 3 - 4 (min personlige favorit)

Kaliyahs tidligere forlovede

Grundlæggende om dem:
Fomodentlig en handler af en art, som i hvert fald delvis har holdt til i Sarghos. Han er i midten til slutningen af tyverne, og er om ikke andet menneskelignende.
Han blev forlovet med Kaliyah for nogle år tilbage, men ved ikke hvor Kaliyah og hendes familie forsvandt hen da Kaliyah fik sin nye tilværelse som halvdrage, og Kaliyah har ikke tænkt sig at opsøge ham.
Der er mulighed for at han rent faktisk har været sammen med hende ud af kærlighed, men det kan også sagtens være fordi at han gerne ville gifte sig ind i nogle penge, som hendes familie i den grad havde.
Kaliyah har i lang tid undgået sit tidligere liv, men jeg tænker at det er på tide at hun bliver angrebet af hendes fortid endnu engang.
Der er mange muligheder for hvorfor de finder hinanden(kan vi altid snakke om), men også hvordan han reagere på det. Hvis han i forvejen ikke rigtig kunne lide hende, ville han nok ikke have så kraftig en reaktion. Men der er mulighed for at han fuldstændig afskyr hende ved synet, eller bare er uforstående.

Luckys skæbnesvangre

Grundlæggende om dem:
Der vides virkelig ikke meget om dem. Der er en profeti om at Lucky skal finde et væsen af lykke, for at balancere hendes ulykke.
Jeg vil meget gerne have at det er en mand, og det er meget vigtigt at han har en eller anden form for overnaturlig held. Jeg vil også meget gerne have at det er en halv kat hvis muligt.
Der skal naturligvis være en hvis tiltrækningskræft mellem dem, men siden han er meget løs i det, betyder det ikke at han behøver at kende til profetien, eller at han kan lide den.
I det lange løb vil jeg meget gerne have at de ender sammen. Hvis ikke som par, så som et unikt vennepar, som har hinandens ryg uanset hvad.
Billed ideer: 1 - 2

Reinas tidligere elsker

Grundlæggende om dem:
Det eneste der står nævnt i Reina baggrund er at det var en elver, og hun mistede ham da de blev taget til fanget af Mørket på en mission for Lyset.
Efter at have tænkt over det, vil jeg meget gerne have at han forrådte dem og solgte dem til Mørket, men er muligvis stadig forelsket i Reina, og prøvede også at få hende over på hans side, men det lykkedes ikke. Hun har så mistet minderne om det, og er ikke klar over det er sket.
Reina kan stadig godt huske ham, men hun er ikke klar over hvad han har gjort, så det kunne være sjovt at smide dem op mod hinanden igen. Især hvis elveren godt kan huske hvad der skete, og han så finder ud af at Reina ikke kan huske det. Kan jo være at han prøver at manipulere sig ind på hende, for at få hende over på sin side denne her gang, eller måske noget andet?