Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
karakterer

Nyxx 20.02.2018 21:09
Søger trådpartnere til min kære halfbreed elver!

Lindarynil er nok en af mine mest elskværdige karakterer. Lindarynil er ufatteligt venlig og gør alt for at hjælpe til hvor end der er mulighed for det. Hun har en datter på halvandet år som er lige som hendes mor, sød og rar.

Til Linda søger jeg

- Babydad... Dette SKAL være et menneske. Linda flygtede da hun fandt ud af hun var gravid og måske har manden ledt efter hende i noget tid? 

- En der vil på jagt efter drager med hende! 

PLEEEAAAAAAAAASE!? <3
Lestat

Lestat

Evil Incarnated

1016
karakterer

Lestat 20.02.2018 23:37
Jeg har en elver din Lindarynil kunne hvis jeg har forstået korrekt at det var en elver..
Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
karakterer

Nyxx 21.02.2018 11:34
Linda er ½ elver og ½ dæmon :) derfor skrev jeg halfbreed ^^ Men dejligt! 

TheEvilQueen

863
karakterer

Jeg har en som helt sikkert gerne vil ud og jagte drager! Min kentaur Dayanara! Hun er i hvert fald helt frisk, og har brug for noget mere kamperfaring, som sådan en quest kunne give hende d:
Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
karakterer

Nyxx 21.02.2018 17:35
Jeg har en som helt sikkert gerne vil ud og jagte drager! Min kentaur Dayanara! Hun er i hvert fald helt frisk, og har brug for noget mere kamperfaring, som sådan en quest kunne give hende d:

UUH! Jeg er uden tvivl game :) 

TheEvilQueen

863
karakterer

UUH! Jeg er uden tvivl game :) 

Jeg mener, hun er ikke særlig venlig, men jeg er altså frisk på at lave en tråd alligevel. Hvad skal vi have som plot? Jeg mener, hvordan er de endt sammen ud og jagte drager? :)
Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
karakterer

Nyxx 21.02.2018 20:09
Jeg mener, hun er ikke særlig venlig, men jeg er altså frisk på at lave en tråd alligevel. Hvad skal vi have som plot? Jeg mener, hvordan er de endt sammen ud og jagte drager? :)

Om hun ikke er så rar så går det nok, for Lindarynil har trods alt en dæmon inden i som ikke er særlig sød heller xD Hmm ja... godt spørgsmål! 

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Blæksprutten, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 8