Raider 06.02.2018 09:40
Ja, en veninde fik mig sådan set talte over til at komme ind på KL.
Eftersom at jeg har mange års erfaring med fantasy rollespil, kunne jeg lige så godt prøve noget nyt. Jeg er spiller der meget on and off, eftersom at jeg er server ejer på Discord taget meget af min tid, så mine svar kommer normalt med tre til fire dages mellemrum. Jeg ser helst at mine medspiller er 18 år eller der omkring da jeg ofte skriver voksen indhold og jeg vil derfor ikke tråde med for unge spiller da det hindre mig lidt på de kreative planner. Min svare kan være mini noveller eller korte, det kommer an på hvad jeg har at svare på.
Men lad os snakke om min engel.
Atlas Morwell, blev genfødt som engel for et halv år siden. Han var en bjergelver, men hans hukommelse har store huller og han ved ikke selv at han er blev genfødt som engel. Ja, han ved ikke selv at han er en engel, eller at der er magiske væsner omkring ham, eftersom at han blev fundet at nogle mennesker i bjergene. Atlas har forståelse for elverisk, fra hans forgående liv, men han ved ikke selv hvorfor. Han søger stadig en mening med hans nye liv. Som indtil videre har knust hans hjerte en gang, men ellers er han kommet videre med hans liv.
Ideer
En mere erfaren engel der kan lære Atlas mere om hvordan det er at være en engel, eftersom han intet ved om hvad han selv kan som engel. Han kan derfor godt bruge en mentor indtil at han har mere styre på hvad han er, og hvad der ellers er væsner.
Folk fra hans fortid før at han døde, dette kan være alt fra venskaber til tidligere elsker, der åben til begge køn når det kommer til en elsker, Atlas er Panseksuel sådan set.
Ellers andre ideer og forslag, jeg er åben til at tråde alt mellem himmel og jord så hold ikke tilbage med ideerne.