Snefnug 24.01.2018 17:03
Snefnug Vinterstorm søger tråde!
Det nyeste snefnug i snestormen og min allerførste karakter er ankommet og hun vil gerne have nogle udfordringer! Aka, jeg er lonely og jeg vil tråde med nogen, aghh xD
Nåh, men her er lidt info om Snefnug
- Hun er født og opvokset på Toropolis Isla.
- Hendes mor er dødeligt syg, derfor er hun rejst til Hovedstaden.
- Hendes bror forsvandt, da de rejste til Hovedstaden.
- Hun kender ikke hendes far.
- Hun er femten, men bliver seksten i maj.
- Hun er menneske, men hun er speciel. Man kan se hvordan hendes humør er via hendes øjenfarve.
- Hun er budbringer for hvem der nu betaler og hun løber også nogle få ærinder.
- Hun tænker positivt og er lidt naiv.
- Hun er ambitiøs og gør alt hvad hun kan for at redde hendes mor.
Hvis du synes at Snefnug lyder lidt spændende, kan du, hvis du har lyst selvfølgelig, tage et kig på hendes profiltekst her: http://www.krystallandet.dk/characterprofile.php?id=4892
Ellers må du meget gerne kontakte mig med eventuelle ideer, eller bare lysten til at tråde!
Det nyeste snefnug i snestormen og min allerførste karakter er ankommet og hun vil gerne have nogle udfordringer! Aka, jeg er lonely og jeg vil tråde med nogen, aghh xD
Nåh, men her er lidt info om Snefnug
- Hun er født og opvokset på Toropolis Isla.
- Hendes mor er dødeligt syg, derfor er hun rejst til Hovedstaden.
- Hendes bror forsvandt, da de rejste til Hovedstaden.
- Hun kender ikke hendes far.
- Hun er femten, men bliver seksten i maj.
- Hun er menneske, men hun er speciel. Man kan se hvordan hendes humør er via hendes øjenfarve.
- Hun er budbringer for hvem der nu betaler og hun løber også nogle få ærinder.
- Hun tænker positivt og er lidt naiv.
- Hun er ambitiøs og gør alt hvad hun kan for at redde hendes mor.
Hvis du synes at Snefnug lyder lidt spændende, kan du, hvis du har lyst selvfølgelig, tage et kig på hendes profiltekst her: http://www.krystallandet.dk/characterprofile.php?id=4892
Ellers må du meget gerne kontakte mig med eventuelle ideer, eller bare lysten til at tråde!