Soul 31.12.2017 03:40
Hej alle.
Beklager at jeg har været væk i hele december.
Dette, er ikke grundet mine problemer med studie som medførte jeg droppede ud, det har været en del af det, men det alene - var faktisk næsten væk.
Har ikke været væk, i respons af nogen aktive tanker fra min side af.
KL har bare ikke været vigtigt nok, til at jeg har husket at skrive her inde i denne periode, dette er ikke for at være grov, eller ondsindet, men det er sandt.
Jeg har været væk, grundet, dødsfald og begravelser, og ja, fler tal er bevist.
Det første dødsfald, overraskede mig ikke og var jeg klar på, det handlede om min farfar, som endelig døde af sit kraft. Alt der var næsten gjort klart, var rart at det endelig var slut, ikke bare for ham, men også for os.
Hans begravelse, havde jeg heldivis selv været med til at planlægge.
Få dage, senere den 24ende, endte min farmor, på sygehuset, hvilket kom lidt som et shock, men hendes krop havde valgt at "give up", nu hvor hun ikke længere skulle passe ham, og være i hendes aldre. og endte med at lade livet få dage efter, og dette er nu også endelig slut.
I disse ting, har mig og min far haft endnu en konflikt, hvilket har resulteret i komplet dialog stop, selv hvis vi er i samme lokale, og han har direkte sagt, at han er skuffet over mine handlinger omkring at droppe ud af uddannelse, og andre negative ting.
Dette medførte mine tanker omkring uddannelse, har dukket op igen, og den del gjorde ondt, osv... bla bla bla.... I know...
Men, nu sker der endelig ikke noget nyt, og Krystals besked på facebook, fik mig til at indse, at jeg havde ikke haft tid til at tænke i denne retning, og dette beklager jeg, skulle have skrevet, hvis ikke til jer alle så i hvertfald til dem der venter på mine svar.
Selvfølgelig sker dette, lige efter en stor fællestråd gik i gang, og flere af mine tråde var begyndte at være vidunderlige og jeg aktivt ventede på svar til dem, for at føre historien videre... Sorry.
Betyder denne post, at jeg er tilbage? Det ved jeg ikke, nok i boxen. Men i så stort et rod som mit hoved er for tiden.. Så, tvivler jeg meget på at jeg kan spille mine karaktere som jeg gerne vil, og midt tråde vil det nok kunne mærkest at deres personaere ændre sig, i respons på mit humor, mit overskyld og mine tanker...
Mange kærlige hilsner, SoulZero - Steffie/Stefanie.
Ps: Håber i har nydt jeres hellidage, og glæder mig til at blive underholdt af jer igen.
The twin eyed demon, with a voice colder than ice: Opia
The emotional weapon, with a mind of its own: Lality
Use as you see fit:
Spørgs og du får et svar :) ligemeget emnet!
Facebook: https://www.facebook.com/stefanie.hvilsom
Discord: Zhadalina/Soulzero #4530
The emotional weapon, with a mind of its own: Lality
Use as you see fit:
Spørgs og du får et svar :) ligemeget emnet!
Facebook: https://www.facebook.com/stefanie.hvilsom
Discord: Zhadalina/Soulzero #4530