"mørket falder på "

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 20.10.2017 21:38

”Mørket falder på”

Dagen var mørk og kold en regitit vinteren dag , hvor man bare hadet lyst til at være hjemme og nyde ne kop varm the eller noget varmt at drikke, fluen fløjte ikke så meget mere og mange dyr var næsten gået i vinter hi dog var bjørne og andre ting stadige ude som ulve og i skyggen af træerne gik en ung mand som hadet lang frakke med hætte ved siden af sig hadet jack et svær og i den anden side en takse.Jack gik i sin enge lille verden og vidste ikke hvad han skulle lave han skulle jage lidt morgen mad da han næsten var gået fra en ven lidt længer væk, ser i jack var nemlig halv ulv men var meget ulv for ikke at sige lidt for meget ulv hans øre titte lidt frem for at høre lyden af en harre eller noget andet for han var sluten og der var lang vej hjem det irterte jack lidt at han måtte være så langt væk for at besøge en ven men det var nu sådan det var jack tog sin pote ned i tasken og fanget en vandduk og drak lidt af den ”jeg finder mig vist ikke noget mad lige pt ” svaret jack lidt surt og sukket trist det ville blive svært at komme frem men der var dog ikke sne i nu så det var en god ting for ham

Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 165 cm

Emilia 21.10.2017 14:05
Roligt gik Margareta ud i skoven, det var ikke fordi hun helt havde tænkt over hvor hun gik eller hvad grunden var til, at hun valgte og gå rundt på denne tid, hun havde nok bare brug for at overveje sit liv, en fattig pige der havde tigget hele sin barndom væk og nu havde søgt andre højder, for at passe sin familie i Nordlandet. Det var ikke lytter idyl og nok også derfor hun havde taget en form for frakke omkring sig. I virkeligheden var det et sengelinned der lige var blevet lavet lidt om, tyndt som resten af hendes tøj, men det dækkede en smule for kulden, som hun gik i sine bare tær på den frosne jord.

Som hun kom længere ind i skoven, kiggede hun rundt for og finde ud af om hun måske kunne finde nogle spiselige planter der endnu overlevede den hårde kulde, alt var muligt, hun var virkelig interesseret i at vise hendes familie, at hun var klar til og forsørge dem sådan rigtigt. Hun bukkede sig ned ved en svampeforsamling og begyndte at trykke på dem, for at mærke om de stadig var gode.

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 04.11.2017 20:05
Lidt avet over ikke at finde morgen mad lige med det samme inerte ham han ville ellers godt have noget at spise, dufted jack noget som ikke burde være her ikke så langt inden i skoven han bukket sig lidt ned for at være sikker på der ikke var fare på fere. Han lage sig så langt ned og kravlet langsomt for at se hvad dette væsen måtte gøre her inden i skoven, dog dufte det at menneske, noget jack ikke var så glad for mest fordi de smadret meget af deres skov. jack kravlet næsten hen af jorden for ikke at han skulle blive hørt han gemte sig under nogle buske og så en menneske eller det duftede det i værefald Frygt løs kikket han bare på denne person med sine sorte øjne ” hvad laver de så langt inden i vores grund ” Knurret jack lidt og tog om sit sværd for at være sikker og Hurtig på mærken vis hun skulle hoppe på ham men det lod ikke til det, jack kunne mærke vinden tag til og kulden også. Han så lidt op og ned af hinden hun hadet ikke så meget tøj på og det var vinter han sukket lidt og vidste ikke hvad han skulle stille op for der var mange ting som han ikke forstod i nu i sær hvorfor de hadet tøj på som  og bliv rød i hovet vis man så dem nøgne der var kun to der hadet skåret jack ned for at være for nær ind til videre og han forstod det ikke regtit i nu
Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 165 cm

Emilia 06.11.2017 18:19
Hun fik et lille chok da nogle sorte øjne stirrede på hende og faktisk snakkede, hun var førhen ikke kommet meget omkring, men hun var heller ikke klar over det, hvis man ikke måtte gå i skoven, så hun trak bare linnedet lidt mere omkring sig og så skeptisk på denne... ulv... eller hvad det nu var der stirrede på hende, hun havde ikke meget forstand på dyr, men det var vidst hvad hendes forældre havde beskrevet som en ulv. "Jeg går bare en tur, for at få en pause," sagde hun med en halvflirtende stemme for og prøve at se om det kunne få ham, den eller det på en anden retning, hun var i tvivl om hun skulle løbe, men så igen var hun bare ikke typen der løb.

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 06.11.2017 19:58
Jack bed tenderene sammen da hun hørte ham hvordan kunne hun det når han var så langt væk. Jack s øre lage sig ned og rejste sig stille op hans øjne var lige på hinden en pause men fra hvad vad,jack gik ikke tætter på og hørte hindens flirterne men rystede på hovedet ” du behøves ikke chame dig ind til mig...så let er jeg ikke at få fingerne ” svaret han dog lidt koldt men gik ud af busken, så hun se ham regtit jack var mest ulv men gik på to ben ” min far er ikke gald for at have jer i hans del af skoven..” svaret han ærlige og lente sig op af et træ og så dog lidt surt på kvinden ”i ødelægger for meget af vores skov ” jacks hale lovret lidt frem og tilbage mens han kikket op og ned af hinden hun så lidt sølle ud men det kunne måske kun være fordi det var tøjet der gjorder det
Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 165 cm

Emilia 11.11.2017 15:48
Det var ikke fordi han ligefrem tiltrak hende som han kom ordentligt frem og hans attitude virkede meget nedladende så hun rystede bare på hovedet og vendte sig om, "Jeg gider ikke sammenlignes med alle andre," sagde hun blot fornærmet og begyndte at følge den sti hun var kommet fra. Ingen skulle sige hun var en type, fordi andre mennesker var, hun var så træt af alle de fordomme og nedladende mennesker, hvis denne ulv eller hvad det var nu også skulle være sådan, så kunne han da passe sig selv.

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 24.11.2017 19:51
Jack smilte lidt og sagde så stille og gik lidt tætter på med rolige skridt mest for at få hinden til at vende sig, ” jeg sagde min far er ikke glad for mennesker...” svaret han stille og rolige mens hans hånd lage sig på hindens skulder. ” men jeg der i mod har det oki med det med..... hvad laver du enlige så langt inden i skoven ” sagde han mere rolige og spørgeren det var ikke normalt for et menneske at bevæge sig så langt ind i denne del af skoven jack lovret lidt med halen og ørne da de søgte efter flere lyde og for at s sikker sig der ikke var flere men da jack ikke kunne høre dem slappet han mere af og lænte sig op af et nær stående træ hun var nu folt af en menneske at være men jack rynkede lidt på næsen han hadet ikke forståede mennesker så meget men lidt forstod han da hans far var ikke glad for vis fremdet rendet ind i skoven og selt ikke mensker tit og ofte måtte han holde dem ude ved at bruge magt og det brød jack sig ikke regtit om overhovet
Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 165 cm

Emilia 29.11.2017 13:37
Det var svært at forstå, hvorfor det var han pludselig ændrede sig så meget, men som han tog fat i hendes skulder kunne hun jo ikke rigtigt gøre noget. Hun så bare på ham, uden helt at forstå hans pointe, hvad var ideen med det overhovedet? Hun stillede sig stille op ad træet og så på ham med et lidt irriteret blik. "Først er du truende og nu rolig og spørger ind, hvad tror De at De er og hvorfor skal De genere mig på min vandretur? Jeg går her fordi jeg har brug for at overveje mit liv, må jeg gå nu?" Han irriterede hende grænseløst, han havde provokeret, så skulle han da ikke ændre sig nu.

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 18.02.2018 10:54
 ( sorry men jeg kan ikke finde på noget svar :(  tænke på om vi skulle lave en ny  )
Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 165 cm

Emilia 18.02.2018 15:01
//OOG: Så lukkes den.//
0 0 0

Chatboks