You will never bee free

Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 05.10.2017 23:51
Åbningen fra en portal som Ra mand havde fremkaldt kom frem, Ra kom til syne sammen med hans ny slave en engle han havde trodset en del for at anskaffe sig, men hvad denne engle ikke ved var at han havde sine grunde og det var nogle grunde han ikke ville fortælle hende, men på den anden side så kunne hun ikke flygte nu for nu var hun hans, og hun skulle gøre hvad han sagde og gjord hun ikke det ville hun fortryde det, for selvom hun troede at mørkets hær var et slemt sted at være, så var hans sted værre hvis hun ikke gjord som der blev sagt, så for hendes egen skyld så burde hun gøre hvad hun havde fået besked på, portalen åbnede i den store spise sal hvor Ra's trone var og det store lange bord med en masse mad på, rundt om hans trone var en kilde med vand og tre trin skilte gulvet fra hans trone, en trone der vidste hvem der bestemte dette sted, og endnu en kæmpe dør var der at se i rummet som førte ud til arenaen, som var udenfor hvor alt magi forvandt fra personer der havde evner, og en kulde ville være til at føle og denne arena var et sted hvor man kunne udfordre Ra for hans trone, hvor kun en mand gik levende der fra hvis det nu var det hun ville.

Han satte sig på sin trone og kiggede på Yen som var placeret på gulvet " dette er dit nye leve sted der er regler her, 1. adlyde mig udenset hvad. 2. ikke forlade dette sted med mindre jeg har godkendt det. 3. tiltal mig som herre, kan du leve efter disse regler så skal du nok falde godt til, mine folk adlyder dig ikke du er nederst i fødekæden her med mindre jeg siger anderledes, du er ikke  et sexobjekt for mine folk hvis de nu siger det til dig, og tag enlig mad og drikke hvis de vil men ellers nogen spørgsmål? " sagde han roligt og satte sig til rette og holde lidt øje med hende.

At få en salve var altid rart især når han skulle i bad så kunne hun vaske ham, nok ikke fordi han ikke kunne få andre til det for der var en del kvinde der gerne så sig i hans seng sammen med ham, men han var ikke en man hore som bare sprang på alt med en puls, men han håbede hun forstod det hele og accepteret det hele, for han synes selv det hele var meget fair
Yennifer

Yennifer

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 326 år

Højde / 174 cm

Nyxx 01.12.2017 15:13
Som hun mærkede jorden under hende, prøvede hun at holde balancen, men faldt ned på knæ. Hun var endnu ikke kommet helt over mærket han havde givet hende, men hun havde i teorien selv sagt han skulle, så hun var på sin vis selv skyld i hun havde det som hun havde lige nu. De brune øjne så omkring i rummet, betragtede nærmest hver eneste genstand og hun kom op på fødderne igen, dog vaklede hun lidt. Som Ra talte til hende gik hun langsomt rundt i rummet og rettede da blikket mod ham ”Jeg lover at gøre mit bedste Herre... ” sagde hun en anelse tøvende. Hun var lige kommet fra det ene sted som slave og nu var hun her med ham og skulle sikkert være hans slave.. Sikkert ikke på den samme syge måde som de ville have på fæstningen, men hun havde alligevel sine anelser om hvordan hun skulle være tjener overfor ham og hun måtte blot tage det som det kom.

Hun tænkte ganske kort over hvad hun skulle sige og nikkede da kort Ja Herre.. Har jeg et værelse? Eller sover jeg sammen med de andre folk i et rum?” spurgte hun og så direkte mod Ra. Hun vidste nærmest ikke hvad hun skulle gøre af sig selv og hun havde det lettere akavet med at skulle kalde ham herre, men det var sikkert noget hun ville vende sig til med tiden. Hun havde ingen intention på at flygte, ej heller prøve, for hun havde på fornemmelsen at denne mand var en der holdt sit ord. Så hvis hun ikke fulgte reglerne, ville hun sikkert ende med at ende som føde for vampyrer, dæmoner eller andre voldspsykopater der med glæde ville have fingrene i hende og hendes blod, eller kød for den sags skyld og lige nu... Var det på ingen måder det hun ønskede.
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 01.12.2017 22:23
En engel hun var en engle med nogle ting han kunne bruge, hun var faktisk den første engel der nogensinde havde sat fødder i hans fæstning, og ja han havde selvfølgelig en bagtanke med hende for selvom en slave altid var godt, så var en engel altid noget specielt i hans øjne, engle var en anden race en god race på en måde, og Ra var jo en ond race selvom han ikke så sig selv som en ond person men mere som en person der blot vidste hvad han ville og gjord hvad han ville, for han havde jo på en eller anden måde gjord en god gerning, men det var ikke noget som sådan betød noget for ham, han kiggede kort på hende og smilede " altså gør du ikke de ting du skal, så fjerner vi din status fra denne jord," sagde han roligt men meget bestemt, for Ra var en mand af sine ord men han gik også op i at ordene blev holdt.

døren gik op til den stor sal og ind kom en af de mange slaver der var på stedet, og gik hen ved siden af Yen hvor slaven lagde noget nyt tøj til hende, det var ikke noget bestemt tøj men mere blot tøj som hun kunne skifte til, i stedet for det tøj hun havde på som nok havde været udsat for alt muligt, " det er rent tøj til dig du vil finde nogle få kjoler og sko i dit rum, så ja du har dit eget sted hvor du sover, ingen sover sammen i denne fæstning for alle har lov til privat liv, og ved din dør vil der altid stå en vagt der både beskytter dig og fortæller når der er bud efter dig, og lige en ting til labyrinten er et forbudt område, for farer du vild dør du og jeg ser helst ikke at det sker for dig. " sagde han kort hvor efter slave pigen lagde tøjet foran hende og forlod salen igen.

Ra betragtede kort formen på denne velduskåret engel, " de kan skifte nede hvor din gemak er eller her, helt op til dig selv en vagt vil følge dig der ned hvis du vil have det, og ellers kan du bare hygge dig spise mad tag et bad gør hvad du vil, så længe det er inde for disse murer, og indtil de blir kaldt på." sagde han bestemt og afventene 
Yennifer

Yennifer

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 326 år

Højde / 174 cm

Nyxx 25.01.2018 20:50

Hun kunne mærke hvordan der var begyndt at forme sig en klump i hendes hals efter hvad han blot havde sagt. Hun sank og nikkede. Hun ønskede ikke at dø igen, første gang var skrækkelig nok.. Og hvordan ville denne gang ikke være når det var en dæmon der ville ende hendes liv? Hun vidste det måske ikke var det klogeste at have sagt ja til at følge med ham, men hellere det, end at være fanget på borgen, hvor der ikke var nogen der behandlede hende bare nogenlunde anstændigt. Ikke fordi hun regnede med at denne dæmon ville gøre det, men ind til videre havde han allerede været sødere mod hende end de andre. Som en dør åbnede sig så hun mod personen der kom ind. Formentlig en anden slave der lagde tøj til hende, men rettede igen sit blik mod Ra, da han begyndte at tale. Det var nu meget rart at vide hun havde et reelt privatliv og ikke skulle være i andres nærvær konstant og det at der stod en vagt uden for hendes dør var vidunderligt, for så var hun da sikker på der ikke ville komme nogen ind. Kort hævede hun et øjenbryn da han talte omkring en labyrint. Hun var nysgerrig, men besluttede sig for det nok ville være bedst slet ikke at spørge ind til det, for det ville være en dårlig start under hans styre. Hun så efter slaven og rettede derefter blikket mod Ra ”Jeg lover jeg bliver væk fra labyrinten, herre” sagde hun og bukkede kort hovedet.

Hun så på ham og bed sig kort i underlæben. Der var vagter omkring dem og hun vidste de inderst inde også ville have en bid af kagen, men et eller andet sted troede hun alligevel at Ra ville holde hende for sig selv og ikke lader vagterne ligge øjne på hende? Ikke på den måde i så fald. Hun så på tøjet ved sin side og derefter på en vagt og så til Ra ”Hvis herren tillader det, klæder jeg om på mit gemak, men jeg kan altid komme tilbage hvis De ønsker” sagde hun og så på Ra med et svagt smil på læberne og derefter kort over på en af vagterne.

Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 28.04.2018 01:04
Ra lyttede til hende som den slave hun var, men Ra synes selv han var fair over for alle hans ansatte, at hun ville ned intense gemakker og klæde om var han forståeligt for når alt kom til alt så ville han også have gjord det et nyt sted, “ gør som du vil, jeg smutter nede i mine egne gemakker så du kan gøre hvad du vil til du bliver hidkladt “ sagde han roligt med et lille smil inden han selv rejste sig op og gik hen imod døren der førte ud af rummet, men inden stoppede han ved og kiggede på hende “ velkommen til blev der sagt roligt, inden Ra gik ned til sig selv.

Nede i hans gemakker åbnede han døren, tog hans frakke af sådan han kun var iført bukser, hvor efter han gik hen og satte sig foran pejsen, med et glad whiskey hånden imens hans sorte intense øjne stirede stift ind i flammerne.
Yennifer

Yennifer

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 326 år

Højde / 174 cm

Nyxx 01.05.2018 06:53
Yennifer så på ham og nikkede kort ”Javel Herre” sagde hun og så efter ham som han gik til døren og gav hende en velkomst. Hun bukkede svagt hovedet ”Tak” sagde hun og begav sig selv hen til sine gemakker. De klæder hun havde på fik hun hurtigt hevet af, så hun havde på værelset blev alt sammen kigget på, betragtet og hun blev helt lykkelig. Aldrig havde hun haft så mange kjoler, så mange fine ting... Et eller andet sted fortrød hun ikke hun havde sagt ja til at lade denne dæmon rede hende fra den mørke fæstning, blot for han selv kunne tage hende til slave, men alligevel.. Var der også noget i hende der vidste at det var forkert.. For gjorde hun ikke hvad han bad om, ville hun blive myrdet.. Og det ønskede hun på ingen måder igen. Det var slemt nok at dø første gang.

Hun greb ud efter den blodrøde kjole og smilede for sig selv, som hun trak i den. Den sad perfekt, afslørede bevares hendes bryster en anelse, men det var ikke noget der gjorde hende noget, for den efterlod alligevel lidt til fantasien. Hun smed sig på sengen og stirrede op i loftet ”Måske er dette ikke så slemt alligevel” sagde hun stille til sig selv og nød stilheden omkring hende.
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 23.08.2018 11:39
Som han sad der og stirede ind i tomheden, ind i flammen i pejsen kom der en tanke frem i ham, som en åbenbaring nærmest, han måtte afsted men først et bad, Ra åbnede døren “ send bud efter hende “ sagde han blot hvor efter Ra vagt forlod hans dør og bevægede sig ned mod Yen gemakker, hvor efter han bankede på og åbnede døren, (“ Herren mangler dem “) sager vagten og ventede på hende for at følge hende ned til deres herre.

Imens vagten var på vej ned til hende havde Ra gjord sig klar, han havde selv gjord vandet klar og hans kæmpe kar der nærmest ikke var et kar men mere et hul i jorden der var fuldt ud med vand og masser af sæbe så der kom skum, han satte sig ned i vandet med armene afslappet på begge sider af kanten, inden for døren når hun kom stod der en spand med svampe i, så hun ikke var i tvivl om hvad hun skulle nå hun kom der ind, Herren skulle i bad og han skulle vaskes.

Ved hans ene side lå hans håndklæde en en skål med frugt og kniv i, som han kunne spise hvis han fik lyst, så nu måtte han dog blot vente på hende.
Yennifer

Yennifer

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 326 år

Højde / 174 cm

Nyxx 07.09.2018 08:42
Yennifer var stadig på hendes seng, stirrende op i loftet. Da det bankede på ganske kort drejede hun blot hovedet, men da hun så det var en af Ra's vagter, fløj hun nærmest op fra sengen og nejede fint. Hun nikkede og gik mod døren, hvor vagten ventede på hende. Hvad skulle Ra bruge hende til? For der var en masse former for slave hun kunne blive til og hun var lettere nervøs over tanken, men det var ikke noget hun ville lade sig overrumple af, så hurtigt som tanken kom op i hovedet på hende, fik hun den igen skubbet væk.

Som hun kom ned til rummet skubbede hun til døren og gik ind. Hurtigt fangede hendes blik ham, skulle hun vaske ham? Hun smilede kort over tanken som hun bakkede tilbage og lod døren gå i. Med rolige skridt gik hun mod det store bad, hvor han sad og bare ventede på hende. Svagt rev hun op i kjolen og satte sig på kanten og skulle tage sig selv i at have lysten til at lade hendes fingre glide over hans arm, men i stedet greb hun ud efter en af de svampe der var i de opstillede spande. Hun bed sig i læben og dyppede svampen ned i vandet og satte den mod hans venstre arm, begyndte at vaske ham. Men hvad med resten af kroppen? Hendes kinder blussede svagt op ved tanken om det, for det betød hun skulle joine ham i vandet før eller siden..
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 28.10.2018 13:05
Efter at have sendt bud efter Yen, sad han blot og ventede og der gik ikke længe før døren gik op, et lille tilfreds smil kom frem på hans læber, at Ra var nøgen rørte ham ikke over for hende der var få slaver der fik lov at rører Ra eller vaske ham, men hun var en af de få der fik lov, da hun begynde at vaske ham slappede han helt af og nød blot at blive vasket, det kunne godt være hun var slave men Ra følte selv hun blev behandlet ordenligt, ” så fortæl mig lidt om dig selv, hvad din historie” sagde roligt, for på en eller anden interesseret han sig for hende, og det var måske også grunde til han havde valgt selv at befrie hende fra hendes fangenskab, og ikke blot hans folk befri hende.

Ra kunne godt virke meget arrogant, men hvis man kommune på livet af ham, og hvis hun bare gjord hende pligter, vil hun ikke føle sig selv som en slave, og hun ville faktisk finde ud af at være slave for Ra faktisk ikke er så slemt som ordet slave ellers betyder.

Ra vidste at hun ikke kunne blive ved med at vaske hans arme, så om hun havde tænkt sig at blive ved kanten og vaske ham, var op til hende, eller om hun ville i for bedre at kunne komme til.
Yennifer

Yennifer

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 326 år

Højde / 174 cm

Nyxx 17.11.2018 23:14
Yennifer vidste godt han ikke havde tøj på, men hvad havde også det når man gik i bad? Det ville være fuldkommen urealistisk. Hun så på ham med et skævt smil, mens hun stadig vaskede ham. Hvor skulle hun næsten starte? Svagt med hun sig i underlæben ” Jeg... Uhm” sagde hun stille, i forsøg på at huske bare lidt af hendes fortid. Hun så på ham med et svagt smil ”Jeg ved jeg engang var elver... Formentlig en dygtig jæger. Mere husker jeg ikke, herre” sagde hun og dybbede svampen ned i vandet og placerede svampen på hans ene skulder, så hvordan vandet gled ned over hans blottede hud og tilbage til badet han sad i.

Inderst inde vidste hun godt det ikke kun var hans skuldre der skulle vaskes, men alt... Hvilket i sidste ende betød hun var nødt til at hoppe i vandet sammen med ham, med eller uden tøj. Personligt var hun ligeglad, men hvordan ville han tage det? Svagt bed hun sig i underlæben inden hun lagde svampen fra sig på kanten ”Lad mig lige..” sagde hun stille og rejste sig med et undskyldende smil på læberne inden hun begyndte at løsne kjolen og trak den over hovedet og lod den falde til jorden bag hende. Resten af tøjet trak hun også af, til hun stod nøgen foran ham og satte sig på kanten af badet inden hun lod sig dumpe ned i badet til ham.

Vandet mod hendes ryg sveg lidt, kun fordi arene på ryggen endnu ikke var helet alle sammen. Hun havde næsten ikke lyst til at skulle se det, men hun vidste også det ville ske før eller siden. Med et svagt smil på læberne rakte hun ud efter svampen og ville give sig til at vaske Ra igen.
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 28.02.2019 14:06
Ra lyttede til hendes få ord, og på en eller anden måde fortalt hun en masse selvom hun var en kvinde af få ord, for når alt kom til alt ja så var hun hans slave, en slave for resten af livet eller indtil Ra sætter hende fri, en slave der blot skulle behage herrens ord, sikke et liv at skulle leve.

Da hun rejste sig op for at tag tøjet af, sad Ra stadig roligt og ventede og han trak ikke en minde på sig, for Ra havde set mange nøgne kvinder men selvfølgelig var alle kvinde former ikke den samme, “ hmm elver siger du, ikke en race jeg har meget bekendt skab til “ sagde han roligt og ventede på hun ville forsætte med at vaske ham igen.

Ra lagde arme op på kanten af det store bad hvor efter han lagde hovedet tilbage og lukkede øjne, ” forsæt din fortælling,” sagde han roligt, hvor efter han tog et stykke frugt og skar med den kniv der var til stede, hvor han tog en bid og lagde kniven fra sig, Ra var ikke bange for denne kvinde skulle tag kniven og stikke ham med for hvor ville hun flygte hen, dog ville hun faktisk blive den ny Ra hvis hun dræbte ham men stadig.
Yennifer

Yennifer

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 326 år

Højde / 174 cm

Nyxx 05.04.2019 14:35
Yennifer så ned på ham ned et skævt smil ”Elvere er en spændende race… Nogle meget primitive” sagde hun som hun lod sig dumpe i vandet til ham. Hvad skulle hun ellers fortælle ham? Svagt bed hun sig i underlæben og så ned over hans brystkasse som hun vaskede ham. Som dæmonen rakte ud efter kniven, skævede hun svagt mod den. Ikke fordi hun som sådan frygtede at Ra ville myrde hende, for hun havde ikke trodset ham og havde heller ikke i tankerne om at gøre det, for hun havde set hvad denne dæmon var i stand til, trods det sikkert ikke var alt han kunne…

Hun lod svampen dumpe ned i vandet og lod den igen glide over Ra’s brystkasse og ned under vandet over hans mave. Hun stoppede og bed sig i underlæben ”Så vidst jeg husker… Kom jeg vidst nok fra en familie der var dygtige jægere, men… Jeg er ikke sikker” sagde hun og så ned inden hun igen rettede blikket mod Ra ”Jeg fik hukommelsestab ved min genfødsel, men evnen til at håndtere en bue var der med det samme.. Og de spidse ører er nok en ret klar indikator på, jeg var elver” sagde hun med et skævt smil, inden hun igen fortsatte med at vaske hans mave og brystkasse. Hun vidste ikke hvordan hun skulle fortsætte, for i teorien var hun stadig lidt utryg ved dæmonen, men han havde på sin vis fået hende ud fra Mørkets Fæstning…
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 09.05.2019 11:23
Ra var en mand som var svær at blive klog på, men når det så var sagt ville han gerne lærer en masser om andre racer, få en viden som var god for ham og for hans klan, og det var sjældent at Ra havde besøg af en elver eller nærmere støtte på denne race, han lyttede til hendes ord og nikkede en enkelt gang “ så sig mig elver eller skal jeg kalde dig engel, for jeg synes ikke slave er et pænt navn til dem,” sagde han roligt og lagde hovedet lidt tilbage, blot for at nyde det hele det varme vand hende vaske ham det hele.

Denne kvinde var virkelig unik for ham, og det var også grunden til at han havde gjord alt det besvær for at redde hende ud af det fangeskab hun var i, ” men husk på de er fri til at gøre hvad de vil så længe det forgår inde på min fæstning, og det er okay nu du behøver ikke vaske mig mere, de kan gå eller blive det er op til dem “ sagde han roligt og bestemt
Yennifer

Yennifer

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 326 år

Højde / 174 cm

Nyxx 18.05.2019 15:17
Yennifer så på dæmonen foran sig og trak svagt på skuldrene "Teknisk set... Er jeg ikke elver mere, herre... Så tror engel ville passe bedre. Eller Yen" sagde hun med et svagt smil på læberne. Hun vidste godt hun ikke skulle regne med han ville kalde hende ved navn, eller det regnede hun ikke med var en mulighed, men man skulle vel aldrig sige aldrig? Yennifer fortsatte med at væske ham, dyppede svampen i vandet fra tid til anden og forsøgte vidt muligt at holde blikket slået ned, med mindre han bad hende om andet, for det var sådan hun var vandt til at skulle opføre sig, ikke søge øjenkontakt med mindre hun blev bedt om det.

Yennifer så på ham som han begyndte at tale og nikkede ganske svagt "Jeg kommer nok ikke til at lave ret meget, udover at udforske stedet.." sagde hun med et skævt smil på læberne. Hun havde ikke fortalt ham omkring evnen til at forvandle sig til en ugle, men det ville han vel finde ud af før eller siden, måtte man gå ud fra. Hendes kinder blussede svagt op og hun så op på ham "Hvad.. Vil du helst jeg gjorde?" spurgte hun og så på ham med et flakkende blik.
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 19.05.2019 23:58
Ra vidste han blot kunne befale det ene eller det andet, hvis det var det han ville, men nogen gange var det bare sjovere og mere spændende at vide hvad andre tænkte, hvad andre ville for ja han var Herren af stedet, og ja han kunne gør hvad han ville, han kunne befale hende til gør lige hvad han ville, men på den anden side ville han heller ikke udnytte hende på nogen måde, han lænede hovedet frem og kiggede på hende med hans dystre øjne “ fra nu af vil du blive kaldt yen så, men hvis jeg skulle svare vil jeg da bestemt håbe på du blev, eller nærmere vil jeg gerne have du selv tager valget for hvad du vil “ sagde han roligt.

Han rejste sig lidt op fra vandet sådan at vandet lige gik til navlen, hvor efter han kiggede på hende uden at gør noget eller sige noget men blot kiggede på hende
Yennifer

Yennifer

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 326 år

Højde / 174 cm

Nyxx 17.08.2019 18:44
Yennifer bed sig svagt i underlæben, overvejede situationen og trak svagt på skuldrene ”Hvis det er det De ønsker, herre.. Så bliver jeg hos dig” lød det fra hende som hun så på ham, da han rejste sig. Hun kunne ikke forstå hvad en mand af hans kaliber, ville med en kvinde som hende. Men måske skulle hun lade være med at tænke så meget over det, for han var trods alt manden der havde fået hende ud af fæstningen.. Så måske var han ikke så slem som hun i starten havde troet, da han havde brændemærket hende, for at vise hvem hun tilhørte.

”Fortæl mig herre… Hvis der er noget andet jeg kan gøre.. Udover at holde Dem med selskab” sagde hun med et blidt smil på læberne, stadig uden at søge øjenkontakt til dæmonen. Langsomt lod hun sig sænke ned under vandet, kun ganske kort for lige at få det mørke hår gjort vådt og kom så op igen og tørrede vandet fra hendes ansigt.
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 10.10.2019 16:56
Ra vidste godt det var meget at forlange, men ærligt havde mest af alt lyst til at hun selv skulle ville blive her, og ikke fordi Ra ønskede det, men når det så var sagt kunne han heller ikke regne med hun allerede nu heller ville være her ind, ude og være fri på egen hånd, men nu var det hele meget mere anderledes og hun var her sammen med Ra, han smilede kort til hende som hun spurgte ham om der var andet han ville have ind hendes selvskab, han gik en smule tættere på hende hvor han til sidst ende med at stå foran hende, stadig med vandet til navlen " som jeg sagde før kan du gør lige hvad du vil, så længe det forgår inde for disse mure, " sagde han og gik hen for at sætte sig igen, inden han åbnede munden igen " nogen her inde vil nok se mig som en leder der bare tag alt ind og gør vad jeg vil, uden at de ytre sig til mig om det, og andre ville nok dø for mig på den ene eller den anden måde, ser du normalt er det blot dæmoner der skal bo dette sted som dette, og det er det sådan set også selvfølgelig er du en undtagelse, men så længe jeg lever er der ingen der for lov til at krumme et hår på dit hoved, du er i sikkerhed her så hvad jeg mere vil have for dig ind dit selvskab det er helt op til dig, jeg kunne bede dig om alt og du vil gøre det eller hvad?" sagde han undrene selvfølgelig ville hun gør hvad han sagde men igen, så ville Ra gerne have de handlede af egen fri vilje, han kunne sikkert bede hende om sex hvis det var det han ville, men igen så var hun ikke hans sex slave, for indenfor disse murer var der nogle der gerne ville ligge i seng med Ra, og som sandt uden for murerne var der også nogen der ville, så hvis han ville kunne han vel altid få sex, måske ikke fra en engel men igen var de så mere speciel ind andre væsner.
Yennifer

Yennifer

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 326 år

Højde / 174 cm

Nyxx 31.12.2019 15:57
Yennifer bevægede sig ikke det mindste som dæmonen kom tættere på hende. Hun vidste ganske vidst at han ville være i stand til at slå hende ihjel, nærmest ved at knipse, men på samme tid havde hun også lært, man ikke måtte vise et rovdyr frygt. Hun nikkede af hans ord som han atter sagde hun kunne gøre hvad hun havde lyst til, så længe hun var inden for murene. Det var vel også kun rimeligt? Svagt bed hun sig i læben som han trak sig og atter satte sig. Ordene der efterlod dæmonen fik det nærmest til at løbe koldt ned af ryggen på hende ”De er min nye herre… Jeg er blevet oplært i, at man skal følge sin herre’s ord… Om end det er noget man ønsker…” sagde hun med et skævt smil på læberne. Der var dog en ting Yennifer ville få svært ved… Hun var så godt som ude af stand til at slå nogen ihjel, sågår da hun hun var elver og blot skød dyr for at overleve, havde hun det skidt med det.

Hun bevægede sig tættere på ham og lænede sig så mod ham, blot for at gribe svampen hun havde efterladt på kanten af badet. Et forsigtigt smil kom frem på hendes læber som hun dyppede den i vandet og lod svampen absorbere lidt vand, for hun placerede den mod dæmonens brystkasse og begyndte at vaske ham.
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 17.01.2020 23:40
Ra var betaget af dette væsen og den eneste grund til en engel som hende måtte være her, var på grund af hendes race der var noget unikt over hende, og det var derfor han selv havde reddet hende, og han lyttede virkelig til hendes ord og nød hendes selvskab, han kiggede hvert sekund på hende, selvom man ikke ville kunne se så meget i hans øjne fordi det var så sorte.

“ jeg lover dig at du skal gør helt hvad du vil, der vil intet ske der her så længe du gør hvad jeg siger, men igen mine ord er lov husk det” sagde han roligt som hun vaskede hans krop

“ fortæl mig en ting hvordan har du det med det hele, at jeg har taget dig væk fra det sted du var, at komme her og være slave, sådan at vaske mig en person.” sagde han søgende efter svar, han var meget nysgerrig omkring hendes tanker 
Yennifer

Yennifer

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 326 år

Højde / 174 cm

Nyxx 18.01.2020 00:01
Yennifer havde det som om at Ra rent faktisk kunne lide hende, for hun havde det slet ikke på samme måde, som da hun befandt sig på Kzar Dûn. Hun havde været vandt til at omgås dæmoner, hjerteløse væsener og hun havde set hvordan Ra kæmpede, plus han havde allerede givet hende mærket, det der indikerede at hun tilhørte ham, på trods af hun næsten havde frit spil. 

Hun tog hvert eneste ord til sig, nikkede let "Jeg lover at lytte til dig og gøre hvad du beder mig om" sagde hun med et forsigtigt smil på læberne. Hun var efterhånden begyndt at slappe mere af, havde næsten allerede fundet sig til rette på hans borg. Det hun havde set, havde hun bestemt syntes var smukt. Hun dyppede atter svampen i vandet og lod den glide fra brystkassen og over hans venstre skulder. 

Yennifer trak lidt på skuldrene " Jeg vil næsten gå så langt og sige, at dette er helt bestemt en opgradering" sagde hun med et blidt smil på læberne. Ordene der kom fra hende var fuldkommen sande og hun havde hoppet i vandet af fri vilje... Ikke fordi hun skulle. Et let grin undslap hende "Hvis en slave ikke kan bade sin herre... Er hun så en ordentlig slave? Jeg blev oplært i at det også var en del af slavens job... Selv på Kzar Dûn var jeg til tider ledsaget til at skulle vaske nogle af ridderne efter de havde været på slagmarken" sagde hun stille. Hun havde så mange grimme minder fra hendes til på Mørkets Fæstning, at hun egentlig helst ville glemme dem og skabe nogle nye og forhåbentlig bedre minder her. 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Mong, Chibi
Lige nu: 3 | I dag: 13