TheEvilQueen

863
karakterer

Så har jeg endelig fået lavet mig en plotter! Jeg mangler 4 posts på Myssa og to på Yurgitelyn, før jeg kan oprette min nyeste karakter, som jeg forøvrigt har glædet mig virkelig meget til. Derfor er jeg altså nødt til at få gang i de karakterer jeg allerede har, for ellers får jeg aldrig Mariel og de andre i spil. 

Derfor har jeg konkluderet, at jeg skal have gang i nogle flere tråde.

YURGITELYN
Dragorns mest vellidte kromutter. Det er der hun bor og lever med sin lille familie. En selvstændig mor, der gik fra sin mand, fordi hun mente, han var doven og uduelig. Hun er ikke bleg for at sige mændene imod og træde ind med løftet pegefinger, hvis besøgende bliver lidt for højlydte. 
Hun er stærk, og dygtig med våben, som hun har trænet med, siden hun var lille, fordi hendes far var kriger, men kan selvfølgelig ikke blive ved i en evighed, der er vel grænser. På trods af sin store styrke, så er hun ikke dum. Hun regner og læser fint, noget hun har været nødt til at lære, af en ven, da hun overtog sin mands kro, og smed ham ud.
Hun er beskyttende for de, hun har kær, men det kræver sin mand, eller kvinde, at nå ind til hende. Hun kan til tider være ubarmhjertig men dog altid fair og med hjertet på det rette sted. Derudover er hun meget bestemt til tider også alt for stædig for sit eget bedste. Hun tilgiver ikke let, og når man først har gjort hende vred, så er det bare med at komme af vejen, for så flyder magmaen.
Af gode grunde én af de mest velkendte indbyggere i Dragorn. Hun har mange forbindelser og ved lidt af hvert - er man ude efter fortrolig information eller seneste nye sladder, er hun den rette at gå til, trods hun er en hård og fornuftig forhandler, der ved bedre end ikke at åbne sig op for hvem som helst.

Gæst

0
karakter

Hey queen

jeg er frisk på at finde på noget, hvis du kan bruge Anthon :D

TheEvilQueen

863
karakterer

Hey queen
jeg er frisk på at finde på noget, hvis du kan bruge Anthon :D

Han kan da møde Myssa? Tænker ikke, at han ville være at finde der hvor Yurgitelyn bor, Dværgenes rige, men måske en tråd med Myssa? Det virker i hvert fald oplagt. Myssa bor nemlig også på gaden, så det ville give mening, hvis de mødte hinanden. Måske de slog sig sammen på en markedsplads, for at stjæle mad og lignende? :)

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 8