Jinx 09.07.2017 17:44

Hey allesammen, i skønne mennesker som overskriften siger, søger jeg plots, ideer, tråde til få karakterer mest dem jeg faktisk slet ikke har gang i endnu, og ikke har fået på banen endnu. Så derfor tænkte jeg at jeg ville lave en søgning på dem, hvis der skulle være noget andet skriver i bare. :-)
OBS: Jeg linker deres profiler, så i kan tjekke dem ud, og give respons på noget, eller om i tænker noget kunne være fedt at prøve, og skabe.
Seth: Da han er ret ny, søger jeg enlig det meste til ham, næsten alt faktisk. Så med ham er jeg virkelig åben for næsten alt. Jeg tror ikke der ikke er noget jeg ikke ønsker til ham, eller tænker ikke vil kunne lykkedes. Men endelig skriv, så kan vi finde ud af det. Seth er dæmon, en minearbejder, sælger og healer, og man tænker virkelig troublemaker når man ser ham, enten det eller charmetrold.
Link til profil:
Kayla: Også rimelig ny, og her søger jeg lidt det hele, dog søger jeg ikke flirts, kærlighed, partner, alt sådan noget. Men jeg søger derudover det meste til hende, så her er jeg også åben overfor foreslag. Kayla er menneske faktisk det første menneske af alle mine karakterer(ja tænk at jeg faktisk har fået skabt et menneske hehe). Hun er pirat og danserinde, og når man møder hende vil man typisk tænke forførende, charmerende.
Link til profil:
Zoltan: Også ny, og nok en af dem jeg er mest stolt af(mehehe) nå men til Zoltan søger jeg ALT, virkelig næsten alt. Og her er jeg også åben overfor foreslag, dog er der begrænsninger på både ideer, plots og det. Han er vampyr og leder af klanen Blodets Bånd, som er en klan for vampyrer. Zoltan er kort sagt en man faktisk ikke burde være i selskab med, eller være i nærheden af, mest fordi han er syg i hovedet(mildt sagt). Dog derudover keder man sig aldrig i nærheden af ham, og omkring ham. Han kan tit have fingrene fulde af et eller andet, eller gang i noget man slet ikke kunne forstille sig.
Link til profil: