Jinx

Jinx

3261
karakterer

Jinx 09.07.2017 17:44

Hey allesammen, i skønne mennesker som overskriften siger, søger jeg plots, ideer, tråde til få karakterer mest dem jeg faktisk slet ikke har gang i endnu, og ikke har fået på banen endnu. Så derfor tænkte jeg at jeg ville lave en søgning på dem, hvis der skulle være noget andet skriver i bare. :-) 

OBS: Jeg linker deres profiler, så i kan tjekke dem ud, og give respons på noget, eller om i tænker noget kunne være fedt at prøve, og skabe. 

Seth: Da han er ret ny, søger jeg enlig det meste til ham, næsten alt faktisk. Så med ham er jeg virkelig åben for næsten alt. Jeg tror ikke der ikke er noget jeg ikke ønsker til ham, eller tænker ikke vil kunne lykkedes. Men endelig skriv, så kan vi finde ud af det. Seth er dæmon, en minearbejder, sælger og healer, og man tænker virkelig troublemaker når man ser ham, enten det eller charmetrold. 

Link til profil: 

http://krystallandet.dk/characterprofile.php?id=4737

Kayla: Også rimelig ny, og her søger jeg lidt det hele, dog søger jeg ikke flirts, kærlighed, partner, alt sådan noget. Men jeg søger derudover det meste til hende, så her er jeg også åben overfor foreslag. Kayla er menneske faktisk det første menneske af alle mine karakterer(ja tænk at jeg faktisk har fået skabt et menneske hehe). Hun er pirat og danserinde, og når man møder hende vil man typisk tænke forførende, charmerende. 

Link til profil:

http://krystallandet.dk/characterprofile.php?id=4740

Zoltan: Også ny, og nok en af dem jeg er mest stolt af(mehehe) nå men til Zoltan søger jeg ALT, virkelig næsten alt. Og her er jeg også åben overfor foreslag, dog er der begrænsninger på både ideer, plots og det. Han er vampyr og leder af klanen Blodets Bånd, som er en klan for vampyrer. Zoltan er kort sagt en man faktisk ikke burde være i selskab med, eller være i nærheden af, mest fordi han er syg i hovedet(mildt sagt). Dog derudover keder man sig aldrig i nærheden af ham, og omkring ham. Han kan tit have fingrene fulde af et eller andet, eller gang i noget man slet ikke kunne forstille sig. 

Link til profil:

http://krystallandet.dk/characterprofile.php?id=4711

Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
karakterer

Nyxx 09.07.2017 17:51
Kaster gerne Atreyu efter Kayla.
-tænker har hun et skib at sejle med for han kunne godt bruge medlemmer ^^ plus hun kunne jo blive hans yndling
Ray

Ray

Master of Dust!

161
karakterer

Ray 09.07.2017 17:55
Hej Jinx

Jeg er mere eller mindre interesseret i at tråde med alle tre :)

Til Seth, der har jeg en halv fønix kaldt Ryse med meget slemme skader som nok godt kunne bruge en healer xD

Til Kayal kunne min helt nye halvdæmon Dante måske være sjov, da hun er en pirat og han er kaptajn på piratskibet 'Den Sorte Rose'.

Til Zoltan tænkte jeg det måske kunne være sjovt med mit menneske Elios, da Elios også er ret mentalt sindsyg, det der er ved Elios er dog at han hader alle former for vold eller såre andre, så der skulle nok kunne laves noget interessant der xD

Hvis det er så har jeg også Tarkvin, som er en nordmand der nok søger arbejde af en eller anden slags :)

Jinx

Jinx

3261
karakterer

Jinx 09.07.2017 18:01
Ej hvor dejligt i er friske ^^

Jamen lyder rigtig godt begge to!:D

Nyxx: Som det ser ud og alt efter Tristan s Edward og det, da hun måske kommer til at arbejde på hans skib, og det. Det vides ikke endnu men der er hvist planer angående det med ham. Men jeg kan finde ud af det, og give besked ellers kunne vi måske finde en anden idé eller noget ^^  Aftale nærmere over pb eller?

Ray: Jamen er klar på tre tråde med dig, hvis det er, det ville ikke være noget problem. Og dine ideer syntes jeg lyder meget godt, så vi kan da sagtens finde ud af noget xD Er det lettest at sende en pb måske?

Htqz

1844
karakterer

Htqz 09.07.2017 18:27
*kommentere bare for ikke at glemme den her så man kan finde den igen i sine beskeder *
Men tror der vil være MANGE muligheder for plots mellem Zoltan og min kommende karakter, som også er vampyr ( forholdsvis nyskabt med en sire der valgte ikke at tage ansvar* ), tidligere elver, og ligeledes har lidt psykiske problemer xD
Hans navn er Zephyr. Kan lige vende tilbage når jeg har fået ham helt færdiggjort.

* med sireder ikke tager ansvar; min nemme løsning fordi jeg lidt har mine tvivl om at nogen af KLs vampser føler for at være sire for en vampse 
Jinx

Jinx

3261
karakterer

Jinx 09.07.2017 18:42
Tea: Det er helt iorden du giver bare besked, når det er så finder vi ud af noget :) 
Tatti

Tatti

Lummer prinsessen

2527
karakterer

Tatti 09.07.2017 20:44
Tror jeg havde skrevet én gang før et andet sted at Rosalee og Zoltan muligvis kunne have en eller anden form for relation til hinanden 8D 
~Tati~

Fisk

Fisk

Just Keep Swimming!

205
karakterer

Fisk 10.07.2017 16:57
Har læst hvad du søger. Tænker at det måske kunne være sjovt hvis Kayla mødte Scott? (Min tredje karakter jeg er mest stolt af) ;D han er ny så ville da gerne i gang med ham... han har en forbandelse over sig og kan forvandle sig i tide og utide xD MÅSKE ville Kayla være så uheldig at se hvad han gemte på. ;)  
Jinx

Jinx

3261
karakterer

Jinx 12.07.2017 18:43
Tatti: Ja det er da rigtigt, men så skal vi da få gang i en tråd mellem dem XD

Fisk: Jamen det kan vi sagtens finde ud af ^^ 
Yuzuha

Yuzuha

25
karakterer

Yuzuha 13.07.2017 15:59
Nu er de godt nok stik modsætninger, men tænker det kunne være sjovt, hvis Lyra og Seth mødtes. 
Især fordi de begge er healere og kan lide at tegne. De kunne være secret tegne venner. 

Jinx

Jinx

3261
karakterer

Jinx 14.07.2017 20:41
Yuzuha: Det kunne vi da godt finde ud af,  hvis det er ^^ 

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli Moderator
Lige nu: 1 | I dag: 8